Στο πάτημα του γκαζιού η 720 S δεν σε κολλάει απλά στο κάθισμα, αλλά σου «ξεριζώνει» το σβέρκο με τις βίαιες, αγωνιστικές αλλαγές και την καταιγιστική επιτάχυνσή της.
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο πάτημα του γκαζιού η 720 S δεν σε κολλάει απλά στο κάθισμα, αλλά σου «ξεριζώνει» το σβέρκο με τις βίαιες, αγωνιστικές αλλαγές και την καταιγιστική επιτάχυνσή της.

McLaren 720 S

7.238 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2018)

Περνάμε τώρα στην McLaren 720 S. Εξωτική σε εμφάνιση, μας περιμένει με τις πόρτες σηκωμένες όρθιες στον ουρανό και να είμαστε ειλικρινείς αμέσως μας έκανε να ξεχάσουμε την εικόνα της άγριας 911 από την οποία μόλις κατεβήκαμε. Εδώ δεν υπάρχει roll cage από τιτάνιο όπως στην Porsche (είναι προαιρετικό, το μοντέλο της δοκιμής δεν είχε), γιατί ολόκληρη η 720 S είναι χτισμένη πάνω σε ένα ανθρακονημάτινο πλαίσιο (Monocage II) που έχει συμβάλλει ώστε το βάρος να κρατηθεί στα μόλις 1.283 κιλά χωρίς τα υγρά. Επίσης, σε σχέση με την GT2 RS, η 720 S είναι πολύ πιο χαμηλή σε ύψος (δεν φτάνει τα 1,2 μέτρα) και το δείχνει με το που καθίσεις στο -ανθρακονημάτινο και εδώ- μπάκετ της. «Κάθομαι σε κάθισμα ή πάνω στο δρόμο;» ήταν η πρώτη μας σκέψη.

Όταν ζεσταθούν, τα φρένα έχουν κορυφαία αίσθηση και απόδοση. Η McLaren ανακοινώνει για το 100-0 χλμ./ώρα μόλις 29,7 μέτρα, και για το 200-0 χλμ./ώρα 117 μ..

Όταν ζεσταθούν, τα φρένα έχουν κορυφαία αίσθηση και απόδοση. Η McLaren ανακοινώνει για το 100-0 χλμ./ώρα μόλις 29,7 μέτρα, και για το 200-0 χλμ./ώρα 117 μ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Όταν πια καταφέραμε να μπούμε και δεθούμε, αμέσως αντιληφθήκαμε πως οι άνθρωποι της McLaren ακολούθησαν για το εσωτερικό της 720 S διαφορετικό δρόμο σε σχέση με την 911. Ok, όπου και να κοιτάξεις θα δεις carbon και αλκαντάρα, όμως καμία σχέση με το σπαρτιατικό και αγωνιστικό περιβάλλον που βρισκόμασταν πριν λίγα λεπτά. Εδώ άλλωστε υπάρχει και κλιματισμός… Η McLaren βγάζει περισσότερη πολυτέλεια, την ώρα που σε προκαλεί με το ίδιο high-tech περιβάλλον της (βλ. κεντρική κονσόλα και περιστρεφόμενο πίνακα οργάνων) να την ρίξεις στην «αρένα».

Κλείνουμε λοιπόν την πόρτα, δίπλα μας, συνοδηγός, ο Andrew ο οποίος έχει συμβάλλει στην εξέλιξή της και είναι πρόθυμος να μας απαντήσει σε κάθε μας απορία. «Αυτή τη φορά δεν θα ξεκινήσουμε με το main oval, αλλά με το handling track μιας και έχουμε νωπή την Porsche» του λέμε, και συμφωνεί αμέσως. 

«Το μοντέλο έχει 3 modes» μας λέει και μας παρακινεί να δοκιμάσουμε και τα τρία. Το κάνουμε λοιπόν.

«Στο Comfort η 720 S είναι φιλική στον χρήστη, στο Sport ανεβάζει σαφώς ταχύτητα, όμως στο Track μεταμορφώνεται σε μια καθαρόαιμη McLaren» είναι το συμπέρασμά μας ύστερα από τους 15 γύρους μέσα στην πίστα… H 720 S είναι άνετη στη καθημερινή χρήση για τα δεδομένα ενός supercar (και συγκριτικά με την 911), αλλά και ικανή να σου «ξηλώσει» το σβέρκο όταν είσαι στο track mode (ίσως πιο πολύ από την 911), αφού ανεβάζει στροφές με καταιγιστικό ρυθμό, αλλάζει σχέσεις πιο γρήγορα από το ανοιγοκλείσιμο των βλεφάρων, η ανάρτηση (Proactive Chassis Control με λειτουργία Variable Drift για «ελεγχόμενο» ντριφτ) σφίγγει και γίνεται κούτσουρο… Παράλληλα, το τιμόνι σε πληροφορεί για τα πάντα (στο Sport και Track mode), το γκάζι ακούει ακόμη και στο πιο απαλό πάτημα, ενώ τα φρένα είναι κορυφαία. Θέλουν ελάχιστο χρόνο να ζεσταθούν, όμως μετά τα νιώθεις να σε ακινητοποιούν, και τότε αποκτούν και κορυφαία αίσθηση.

Όσο για κεφάλαιο κινητήρα; Πίσω από τα καθίσματα βρίσκεται ένας V8 biturbo που αποδίδει 720 ίππους (+20 σε σχέση με την Porsche), αλλά 600 Nm ροπής. Το 0-100 ολοκληρώνεται στον ίδιο χρόνο, ωστόσο τα 200 χλμ./ώρα έρχονται πιο γρήγορα (7,1 έναντι 8,1 δλ.), κάτι στο οποίο συμβάλλει τόσο η αεροδυναμική, όσο και το μικρότερο βάρος του αμαξώματος. Η τελική ταχύτητα σταματάει στα 341 χλμ./ώρα, ενώ πολύ διαφορετικός σε φιλοσοφία είναι και ο ήχος που παράγεται από τη συνεργασία κινητήρα-εξατμίσεις (σ.σ. υπεύθυνος για αυτόν μάλιστα είναι ένας Έλληνας, ο Ανδρέας Ρουσουνέλος). Δεν είναι τόσο βαθύς όπως στην GT2 RS, είναι περισσότερο οξύς, αλλά εξίσου βροντερός και χαρακτηριστικός όταν βρίσκεσαι στα pits και ακούς το μοντέλο να γυρνάει το main oval. Σε αυτό το πεδίο δοκιμών, η McLaren είναι εξίσου γρήγορη με την GT2 RS και φυσικά σου ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη. Απλά με διαφορετικό τρόπο σε σχέση με το γερμανικό μοντέλο…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto