Εξαιρετικός σε απόδοση και οικονομία ο 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost του B-MΑΧ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εξαιρετικός σε απόδοση και οικονομία ο 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost του B-MΑΧ.

Κινητήρες

53.865 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2013)

Ο EcoBoost έχει το πάνω χέρι
Εδώ έχουμε να κάνουμε με δύο διαφορετικά είδη κινητήρων. Το Meriva εξοπλίζεται με ένα συμβατικό τούρμπο κινητήρα 1,4 λτ., που στην light εκδοχή του αποδίδει 120 ίππους και 200 Nm ροπής. Το Ford έχει 3κύλινδρο 1.000άρη turbo με 120 ίππους και μέχρι 200 Nm (με overboost). Με πλεονέκτημα την σαφώς πιο εύρωστη λειτουργία στις χαμηλές στροφές, το B-Max κερδίζει στις επιδόσεις από στάση και τις ρεπρίζ. Το 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων του B-MΑΧ έχει μεγαλύτερη ακρίβεια και πιο ευχάριστο κούμπωμα σε σχέση με το 6τάχυτο κιβώτιο του Meriva. 
Πλεονέκτημα έχει το B-MΑΧ σε ότι αφορά και τα πάγια έξοδα, μιας και έχει κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. (CO2 114 γρ./χλμ. άρα 102,6 ευρώ τέλη) έναντι 6,4 του Meriva (CO2 151 γρ./χλμ. άρα 256,7 ευρώ τέλη)

Δεν νιώθει το ίδιο άνετα στις χαμηλές, όσο στις μεσαίες, στροφές ο 1,4 τούρμπο κινητήρας του Μeriva με τους 120 ίππους.

Δεν νιώθει το ίδιο άνετα στις χαμηλές, όσο στις μεσαίες, στροφές ο 1,4 τούρμπο κινητήρας του Μeriva με τους 120 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto