
Είναι το καλύτερο μεσαίο ηλεκτρικό SUV στην αξιολόγηση του Test Center (χώροι-κατανάλωση-ασφάλεια).
Από 36.700 στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία και 229 ίππους είναι και το πιο value for money στην κατηγορία του.
Έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα και χωράει άνετα 5 επιβάτες με ύψος 1,9 μ..
Φτάνει μέχρι Κατερίνη (από Αθήνα) με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.
Είναι το καλύτερο μεσαίοo ηλεκτρικό SUV στην αξιολόγηση του Test Center
To Hyundai Ioniq 5 από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε κέρδισε τις εντυπώσεις λόγω της φουτουριστικής του σχεδίασης και του τεχνολογικού του υπόβαθρου. Πέρα από τις εντυπώσεις ωστόσο το ηλεκτρικό SUV της Hyundai κερδίζει και σε «ουσία», καθώς σύμφωνα με την αξιολόγηση του AutoΤρίτη Test Center, είναι το καλύτερο ανάμεσα σε 15 μεσαία ηλεκτρικά SUV.
Πιο συγκεκριμένα, το Test Center υπέβαλλε το Ioniq 5 των 229 ίππων και τη μεγάλη μπαταρία των 84 kWh στις καθιερωμένες μετρήσεις χώρων, κατανάλωσης και ασφάλειας, όπου συνολικά απέσπασε τη μεγαλύτερη βαθμολογία απ΄ όλα τα υπόλοιπα μοντέλα.
Φτάνει μέχρι Κατερίνη (από Αθήνα) με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα
Ένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζει το Ioniq 5 και «φέρει ευθύνη» για την πρωτιά του είναι η κατανάλωση και η αυτονομία. Η ονομαστική χωρητικότητα της μπαταρίας στο Hyundai Ioniq 5 είναι 84 kWh και σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας στον αυτοκινητόδρομο (19,0 kWh/100 χλμ.), το πισωκίνητο Ioniq 5 «βγάζει» με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα 420 χλμ.. Δηλαδή με μια φόρτιση πηγαίνεις από Αθήνα μέχρι Κατερίνη, την ώρα που η πλειοψηφία των ανταγωνιστών του δεν ξεπερνάει τα 400 χλμ.. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι η φόρτιση παραμένει κορυφαία, χάρη στην αρχιτεκτονική 800V – που σημαίνει 10-80% φόρτιση σε μόλις 18 λεπτά σε ταχυφορτιστή 350 kW.

το πισωκίνητο Ioniq 5 «βγάζει» με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα 420 χλμ.. Δηλαδή με μια φόρτιση πηγαίνεις από Αθήνα μέχρι Κατερίνη.
Έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα και χωράει άνετα 5 επιβάτες με ύψος 1,9 μ..
To Ioniq 5 επίσης είναι και το καλύτερο μεσαίο SUV, όσον αφορά στην αξιολόγηση των χώρων. Το τεράστιο μεταξόνιο των 3.000 χλστ. εξασφαλίζει αρχοντικούς χώρους για επιβάτες και ένα σεβαστό πορτ-μπαγκάζ 520 λτ.. Αναλυτικότερα τώρα, το μοντέλο της Hyundai έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα σε όλη την κατηγορία με 1,45 μ. και εξαιρετικό χώρο 20,5 εκ. για τα πόδια. Αναφορικά με τον αέρα για το κεφάλι, τα 7,5 εκ. που μετρήσαμε, σημαίνει πως μπορεί να φιλοξενήσεις επιβάτες με ύψος μέχρι και 1,9 μ..
Από 36.690 ευρώ είναι και το πιο value for money στην κατηγορία του
Αυτό που κάνει ακόμα σημαντικότερη την πρωτιά του Ioniq 5 στη συνολική αξιολόγηση, είναι ότι συνδυαστικά με την τιμή του, αποδεικνύεται και το πιο value for money μοντέλο της κατηγορίας. Με κόστος από 36.690 ευρώ είναι από τα πιο προσιτά μοντέλα της κατηγορίας, για την ακρίβεια φθηνότερα είναι μόνο όσα έχουν μικρότερη μπαταρία. Μάλιστα το Ioniq 5 είναι και πού καλά εξοπλισμένο, καθώς στο βασικό του εξοπλισμό θα συναντήσουμε παραπάνω ηλεκτρικές ευκολίες από το αναμενόμενο (π.χ. ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος), δύο μεγάλες οθόνες και την τελευταία έκδοση της σουίτας συστημάτων Hyundai SmartSense.