• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί πριν 15 χρόνια να ζαχάρωνες ένα Audi A4.

Πόσο premium είναι ένα μεταχειρισμένο μετά από 15 χρόνια;

Διαβάστηκε από 12715 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/3/2019
 

Είναι ένα παλιό premium μοντέλο ακόμη premium ως μεταχειρισμένο; Μήπως ένα mainstream σύγχρονο είναι πολύ καλύτερο πια;

Πόση μούρη πουλάει ένα παλιό premium μοντέλο; Πόσο premium δείχνει ένα μοντέλο 10 ετών όταν έχουν περάσει δύο ή τρεις γενιές; Αξίζει να αγοράσεις ένα παλιό premium μεταχειρισμένο, ή μήπως ένα άλλο καινούργιο μοντέλο είναι καλύτερα;

Μπορεί πριν 15 χρόνια να ζαχάρωνες ένα Audi A4. Μπορεί να το είχες ψηλά στην εκτίμησή σου γιατί ήταν πραγματικά ανώτερο αυτοκίνητο από τα άλλα μη-premium μοντέλα της εποχής του. Μπορεί να ήταν κάτι λίγο από ένα μικρό όνειρο που είχες να το αγοράσεις. Αλλά ήταν ακριβό.

Όχι πια όμως. Σήμερα στα μεταχειρισμένα ένα premium μοντέλο δεκαπενταετίας έχει τιμή χώμα. Τα χιλιόμετρα είναι πολλά, οι γρατζουνιές περισσότερες, το σαλόνι κουρασμένο, και (το χειρότερο) έχουν κυκλοφορήσει άλλες τρεις ή και τέσσερις γενιές από τότε.

Τέτοια μοντέλα έχουν γεμίσει οι μάντρες μεταχειρισμένων εισαγωγής. Έρχονται από Βέλγιο, Ολλανδία, Γερμανία, Αυστρία. Έχουν ζήτηση γιατί ήταν premium. Είναι όμως ακόμη premium; Το δείχνουν; Εξακολουθούν να έχουν αυτό το κατιτίς που κάνει τα premium μοντέλα να ξεχωρίζουν, να δείχνουν διαφορετικά, ακριβά, κυριλέ, περιζήτητα. Ή δείχνουν απλά σαβούρα;

Απέναντι σε ένα ολοκαίνουργιο μη-premium αυτοκίνητο , πως δείχνει σήμερα ένα premium δεκαπενταετίας; Εξακολουθεί να δείχνει καλύτερο; Ακριβότερο; Έχει περισσότερη «μούρη»;

Σίγουρα από την πλευρά του οδηγού, η ποιότητα και ο εξοπλισμός που έχει ένα premium μοντέλο δεν χάνονται. Υπάρχουν και δεκαπέντε χρόνια μετά. Υπάρχουν επίσης οι ακριβές μηχανολογικές επιλογές, οι εξεζητημένες αναρτήσεις και το προηγμένο σύστημα μετάδοσης. Υπάρχουν όλα εκείνα τα συστατικά που το έκαναν premium. Σε τι κατάσταση υπάρχουν, βέβαια, είναι άλλο ερώτημα.

Από την άλλη ένα καινούργιο αυτοκίνητο έχει σίγουρα καλύτερη τεχνολογία, ακόμη κι αν έχει λιγότερο εξοπλισμό. Έχει πιο μοντέρνα σχεδίαση που μιλάει στη σημερινή εποχή, ενώ έχει και τη φρεσκάδα του νέου που από μόνη της είναι μια αρετή σε ένα αυτοκίνητο.

Το θέμα είναι με ποιο από τα δύο αυτοκίνητα προτιμάς να κυκλοφορείς; Πιστεύεις ότι το premium ακόμη και δεκαπέντε χρόνια μετά τη νιότη του, δείχνει κάτι παραπάνω από τα άλλα; Ή μήπως το καινούργιο τελικά σε κολακεύει περισσότερο; Τι λες;

SUV με λιγότερα από 15.000 ευρώ από την Opel

Ανάρτηση SUV σκανάρει 500 φορές/δλ. το δρόμο (+vid)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Ελλάδα: Η 8η ακριβότερη βενζίνη στον κόσμο

Η κίνηση στους δρόμους

Επιστρέφουν τα Audi RS 3 και TT RS

Η Renault αποκάλυψε το e-Plein Air

Ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη για την Kia

Αποφάσισαν να τρακάρουν

Ford Capri με 450 άλογα στροφάρει 9άρες

Συνεργασίας συνέχεια για Daimler & BAIC

Το επόμενο Audi R8 θα είναι «ηλεκτρισμένο»

Τα SUV «οδηγούν» σε κέρδη τη Hyundai

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: SUV με λιγότερα από 15.000 ευρώ

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: Ανακάλυψε την καλοκαιρινή φροντίδα Renault!

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »