• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Ρετρό σαν το e ή ολόφρεσκο το νέο ηλεκτρικό της Honda;

Ρετρό σαν το e ή ολόφρεσκο το νέο ηλεκτρικό της Honda;

4.617 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2021)

Ένα μικρό SUV θα έρθει να «δέσει» δίπλα στο «e», στην ηλεκτρική γκάμα της Honda, όμως πόσο πρέπει να μοιάζει με το πετυχημένο μικρό;

Αν με το e η Honda έβαλε στόχο να σαρώσει στην κατηγορία των ηλεκτρικών μικρών, τότε η λογική λέει πως πρέπει να ακολουθήσει την ίδια συνταγή και στο πρώτο ηλεκτρικό μικρό SUV της. Ή μήπως όχι;

H Honda είναι η τελευταία πλήρως ανεξάρτητη μάρκα, και έτσι ό,τι κάνει είναι ιδιαίτερα σημαντικό γι΄ αυτήν, αφού δεν υπάρχουν περιθώρια λάθους, ή άλλη, αδελφή μάρκα, που μπορεί να «σώσει» την κατάσταση. Έτσι όταν οι Ιάπωνες λένε πως θέλουν το νέο τους ηλεκτρικό, το μικρό ηλεκτρικό τους SUV, να πετύχει όσο πέτυχε το e, τότε λογικό είναι να γίνονται και οι πρώτες υποθέσεις.

Η Honda γενικά δεν είναι μάρκα που ποντάρει στο συναίσθημα, όμως με το e, έδειξε πως μπορεί να χρησιμοποιήσει και αυτή την τακτική όταν θέλει να τραβήξει το ενδιαφέρον. Και το τράβηξε, αφού το e είναι όσο ρετρό χρειάζεται χωρίς να γίνεται γραφικό ή να δείχνει αμέσως παλιό. Ακόμη πιο σημαντικά, με το ενδιαφέρον πάνω του, το e μάς έδειξε τι μπορεί να κάνει η μάρκα στα ηλεκτρικά, την χρήση όλων των νέων τεχνολογιών και το ντιζάιν της καμπίνας. Κακά τα ψέματα, αν μπεις και οδηγήσεις το e, δεν θες να βγεις.

Για το μικρό SUV της, η Honda δεν έχει κάνει καμία αποκάλυψη. Σχεδιαστικά η μάρκα μπορεί να πάρει όποια κατεύθυνση θέλει. Είτε με «ολίγον» από ρετρό, είτε όχι. Ο επικεφαλής της μάρκας στην Αγγλία φαίνεται να είναι σίγουρος πως το e έφερε το ενδιαφέρον της αγοράς πάνω στη Honda και αυτό αρκεί, ώστε τώρα ότι μοντέλο παρουσιάσουν οι Ιάπωνες να ξέρει η αγορά πως έχει όλα αυτά που κάνουν το e πετυχημένο. Ασχέτως σχεδίασης.

Είναι όμως καλή ιδέα να μείνει το e μόνο του σχεδιαστικά; Από τη μία ένα μεγαλύτερο, ψηλότερο e μπορεί να γίνει άχαρο, και εδώ που τα λέμε τόσο το Fiat 500 όσο και το MINI, αμφότερα ρετρό μοντέλα, όταν απέκτησαν SUV εκδόσεις, είχαν και αρκετή αρνητική κριτική σχεδιαστικά. Από την άλλη, αν το e μείνει χωρίς σχεδιαστική συνέχεια, θα «βγει» εκτός γκάμας και θα ξεχωρίζει, κάτι που δεν θα βοηθήσει τη Honda.

Οι Ιάπωνες φαίνεται να προσανατολίζονται πάντως σε ένα μοντέλο χωρίς σχεδιαστικά στοιχεία από άλλο αυτοκίνητο της γκάμας της, ή του e. Έχει δείξει ένα πρωτότυπο στις διαστάσεις που αναμένεται να έχει το SUV αυτό, στο Πεκίνο πέρσι, με όνομα e:concept. Η σχεδίασή του είναι τελείως νέα, με λίγες αναφορές στο H-RV, και καμία ομοιότητα, τουλάχιστον εξωτερικά, με το e.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εσείς όμως τι λέτε; Θέλετε ένα ακόμη μοντέλο από τη Honda που να μοιάζει στο e; Ή προτιμάτε το e να μείνει ξεχωριστό και τα άλλα ηλεκτρικά της μάρκας να έχουν τη δική τους, διαφορετική ταυτότητα, και να μην είναι ρετρό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »