• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πως θα μπορέσει η Alfa να φέρει πίσω το κοινό της χωρίς ένα μικρότερο μοτέρ που θα προσφέρει επιδόσεις και οικονομία χωρίς το φόβο της χατζάρας του δημοσίου;

«Στοιχίζουν» στην Alfa Romeo τα δίλιτρα;

Διαβάστηκε από 8993 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/1/2019
 

Πόσο στοιχίζει στην Alfa Romeo η απουσία μοτέρ κάτω από τα 2 λίτρα;

Η Alfa Romeo έχει μοντέλα που «σκοτώνουν» τον ανταγωνισμό. Έχει μια υπέροχη πισωκίνητη μπερλίνα που περίμενε όχι μόνο το φανατικό κοινό της μάρκας αλλά ολόκληρη η αγορά. Έχει το πιο σπορ SUV ανεξάρτητα κατηγορίας. Της λείπει όμως κάτι: ένα μοτέρ κάτω από δύο λίτρα. Τι θα γίνει;

Για όποιον δεν το πρόσεξε, οι δρόμοι δεν έχουν γεμίσει με Giulia όπως κάποτε είχαν γεμίσει με 156. Δεν αρέσει η Giulia όσο άρεσε  η 156; Μάλλον όχι. Ακόμη και σε αυτή την μειωμένη αγορά των μεσαίων, σίγουρα ανάμεσα στις 3άρες, τα Α4, τις C-Class, αλλά και τα Passat και τις Octavia, η αγορά θα χωρούσε έναν ικανό αριθμό Giulia, δεδομένης της αγάπης της ελληνικής αγοράς για την μάρκα.

Ποιος τολμάει όμως; Η Giulia έχει δύο μόλις κυβισμούς, και ο μικρότερος είναι δύο λίτρα. Ο άλλος είναι ακόμη περισσότερα. Μπορεί τα δύο λίτρα να είναι μια χαρά στην βόρεια Ευρώπη, όπου η εμπορική πορεία της Alfa είναι καλή, στο νότο όμως, σε χώρες όπως η Ισπανία, η Ελλάδα, ακόμη και η Ιταλία, η Giulia μπορεί να πάει πολύ καλύτερα. Ο κόσμος ξερογλείφεται στις εκθέσεις, αλλά τελικά θα πάρει κάτι άλλο, κυρίως λόγω κυβισμού.

Με εξαίρεση την Volvo και την Jaguar, όλοι οι ανταγωνιστές της Giulia, premium και μη, διαθέτουν κινητήρες κάτω από 2.000 κ.εκ. Κάποιοι 1.800, άλλοι 1.600. Με ένα τούρμπο, αυτά τα μοτέρ είναι ισχυρά, οικονομικά, σβέλτα και προσιτά από φορολογικής άποψης.

Η Alfa είχε ένα 1.800άρι τούρμπο μοτέρ με τα χαρακτηριστικά 1750TB, όμως το μοτέρ αυτό δεν επέζησε στην κρίση της περασμένης δεκαετίας, και έτσι δεν προσαρμόστηκε στον διαμήκη άξονα για την Giulia. Τον τελευταίο καιρό ωστόσο υπάρχει φημολογία για προσθήκη του νέου 1.33 Firefly κινητήρα του FCA στην Giulia χωρίς όμως να υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση.

Με την Giulietta στα σκαριά, και με τα μέχρι στιγμής στοιχεία να θέλουν το μικρομεσαίο μοντέλο της μάρκας να πατάει στην ίδια πισωκίνητη πλατφόρμα με την Giulia, η ύπαρξη ενός μικρότερου μοτέρ είναι απαραίτητη. Αυτή τη στιγμή η Alfa έχει το πρόβλημα ότι είναι μόνη της στην κατηγορία αυτή στον όμιλο Fiat-Chrysler. Η Fiat φτιάχνει μικρότερα αυτοκίνητα, η Chrysler, η Dodge και η Maserati φτιάχνουν μεγαλύτερα, οπότε ένα μοτέρ μικρομεσαίου κυβισμού δεν θα έχει μεγάλη παραγωγή και έτσι θα βγει ακριβό.

Πως θα γίνει όμως; Πως θα μπορέσει η Alfa να φέρει πίσω το κοινό της χωρίς ένα μικρότερο μοτέρ που θα προσφέρει επιδόσεις και οικονομία χωρίς το φόβο της χατζάρας του δημοσίου; Μήπως αυτό είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόβλημα της Alfa; Τι λέτε; Εσείς θα αγοράσετε την Giulia όταν αποκτήσει μικρότερο μοτέρ;

Tags: ALFA ROMEO
 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Νίκος

    Τα 2000 κ.εκ στην Ελλάδα είναι τιμωρημένα . Ένας κινητήρας 1500_1600 θα ήταν υπεραρκετά για την Ελλάδα και η guilla θα ήταν το πιο επιθυμητό αυτοκίνητο στην κατηγορία αυτή.

      43
  • περισσότερα σχόλια