Γράφεις πόσο το πουλάς ή «Ρωτήστε τιμή» για να σε πάρουν τηλέφωνο;

Γράφεις πόσο το πουλάς ή «Ρωτήστε τιμή» για να σε πάρουν τηλέφωνο;

2.427 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2022)

Υπάρχουν αγγελίες για μεταχειρισμένα ή καινούργια αυτοκίνητα που λένε την τιμή πώλησης κανονικά και άλλες που έχουν το κλασικό «Ρωτήστε τιμή». Εσένα σου κεντρίζει το ενδιαφέρον να πάρεις τηλέφωνο ή σε χαλάει και δεν ασχολείσαι; Σε αγγελία δική σου τι θα έκανες;

Αγγελίες μεταχειρισμένων: Με τιμή ή... άτιμες;

Η τιμή στο μεταχειρισμένο είναι το απόλυτο κριτήριο αγοράς. Τίποτε άλλο δεν έρχεται πιο κοντά, αφού ακόμη και ένα αυτοκίνητο που δεν ενδιαφέρει έναν επίδοξο αγοραστή, στη σωστή τιμή μπορεί να αγοραστεί επί τόπου. Ιδιαίτερα τη σήμερον ημέρα, που λόγω των καθυστερήσεων στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, δεν είναι λίγοι εκείνοι που στρέφονται σε μεταχειρισμένα επειδή το παίρνουν στα χέρια τους άμεσα.

Με αυτά υπόψη, το αν η τιμή αναγράφεται ή όχι στην αγγελία, αποτελεί για πολλούς μέρος της στρατηγικής τους για να πουλήσουν γρήγορα το αυτοκίνητό τους. Για άλλους πάλι, είναι ταμπού και παίζουν το παιχνίδι «Ρωτήστε τιμή».

Δηλαδή πιστεύουν πως αν αφήσουν την τιμή κρυφή, η απορία του υποψήφιου αγοραστή να τη μάθει, θα τον κάνει να πάρει τηλέφωνο. Και με το παλιό ρητό που λέει ότι «η πώληση είναι 99% αν βάλεις τον πελάτη στο μαγαζί», αν τον κάνεις να πάρει τηλέφωνο για να μάθει τιμή, του το «πουλάς» με αυτά που θα του πεις.

Είναι συχνό φαινόμενο σε αυτές τις αγγελίες, ακόμη και όταν ρωτήσεις «πόσο έχει», να μην πάρεις απάντηση, πριν ο πωλητής (ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σε περιπτώσεις ιδιωτών) σου πει όλα αυτά που θέλεις να ξέρεις για το αυτοκίνητο. Ακόμη μία μέθοδος που αρκετοί θεωρούν ότι πιάνει, γιατί έτσι θα έχει όλες τις πληροφορίες που «πουλάνε» το αυτοκίνητο, πριν ακούσει την τιμή, και έτσι θα είναι πιο θετικός σε ένα υψηλότερο τίμημα.

Όμως αυτή η στρατηγική χάνει όσους ψάχνουν την ευκαιρία. Όσους δεν θέλουν απαραίτητα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά θα το αγόραζαν αν το έβρισκαν στην σωστή τιμή. Και η αγορά μεταχειρισμένου έχει να κάνει πολύ περισσότερο γύρω από τη σωστή τιμή, και πολύ λιγότερο γύρω από το σωστό μοντέλο. Ακόμη χειρότερα, όταν δεν βλέπουν τιμή, ακόμη και αν θέλουν το συγκεκριμένο μοντέλο, θεωρούν πως το τίμημα θα είναι τόσο ψηλό, που δεν το γράφει καν στην αγγελία. Ή, τέλος, απλά δεν έχουν την όρεξη να ακούσουν τη «διαφήμιση» για να μάθουν την τιμή.

Μπορεί λοιπόν η αναγραφή τιμής να διώχνει όσους έχουν χαμηλότερο μπάτζετ, όμως δημιουργεί για όλους τους άλλους μια καλύτερη προδιάθεση, ενώ τους δίνει και χρόνο να το «ζαχαρώσουν» πριν πάρουν.

Εσείς ποια στρατηγική ακολουθείτε και με ποια διαφωνείτε; Αγγελία με αναγραφόμενη την τιμή ή με «ρωτήστε τιμή»; Τι έχει δουλέψει καλύτερα; Και τελικά τι θεωρείτε πως κερδίζει η μία ή η άλλη μέθοδος;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

PEUGEOT NEW EVANS
4green