• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι έγιναν αυτοί οι μικροί διάβολοι που σκότωναν γίγαντες πολλών αλόγων και πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε ευθείες και κυρίως σε στροφές;

Που είναι τα «Σαξόραλλα» σήμερα;

Διαβάστηκε από 12815 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/8/2019
 

Γιατί δεν έχουμε σήμερα ένα διάδοχο του 106 Rallye ή του Saxo VTS να γουστάρουμε;

Που είναι τα «Σαξόραλλα» σήμερα; Τι έγιναν αυτοί οι μικροί διάβολοι που σκότωναν γίγαντες πολλών αλόγων και πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε ευθείες και κυρίως σε στροφές; Που είναι τα οδηγοκεντρικά μίνι και μικρά μοντέλα σήμερα;
 
Πήξαμε στα GTI των 300 ίππων με εργοστασιακές ποδιές, αεροτομές, 20άρες ζάντες και διπλά τούρμπο. Πήξαμε στα κυριλέ GTI με τα δερμάτινα καθίσματα και τα σαλόνια από αλκαντάρα.
 
Τα μικρομεσαία GTI έχουν ξεφύγει και θέλουν να γίνουν Porsche, τόσο σε ιπποδυνάμεις, όσο και σε τιμή, αλλά κυρίως σε πολυπλοκότητα και τελικά απώλεια επαφής με τον οδηγό. Γιατί μπορεί το ηλεκτρονικό κόκπιτ με τα launch control, τις ρυθμίσεις αναρτήσεων και κιβωτίου και όλα αυτά τα υπέροχα να είναι καλοδεχούμενα, όμως πιθανώς δεν ανεβάζουν την οδηγική απόλαυση αναλογικά με την τιμή.
 
Στα μικρά GTI οι κατασκευαστές φορτώνουν μέχρι και δίλιτρα τούρμπο μοτέρ για να είναι πάνω από 200 άλογα, έχουν απίστευτα 0-100 και ροπές που θα ζήλευαν σούπερκαρ πριν μερικές δεκαετίες, αλλά οι τιμές είναι στα ύψη, το κόστος συντήρησης επίσης, ενώ και πάλι η πολυπλοκότητα είναι… εμφανής.
 
Από κει και κάτω, πιθανώς το νέο VW Up GTI να είναι ότι πιο ενδιαφέρον έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, με έμφαση στην οδηγική εμπειρία, όμως και πάλι το μάρκετινγκ έχει κάνει το «θαύμα» του επικεντρώνοντας σε στοιχεία όχι και τόσο απαραίτητα.
 
Γράφαμε όταν το Up GTI εμφανίστηκε πως ίσως είναι καιρός να δούμε ένα Panda 100 ξανά, όμως το μοντέλο που λείπει πραγματικά είναι το 106 Rallye. Ένα προσιτό, πραγματικά σπορ αυτοκίνητο για χομπίστες οδηγούς που γουστάρουν να στρίβουν, και δεν θέλουν τίποτε περιττό που να αυξάνει κόστος και πολυπλοκότητα. Ένα μοντέλο στην καλύτερη όσο λίγο φορτωμένο ήταν το συγγενές Saxo VTS, ώστε να έχει κάτι περισσότερο από το σπαρτιάτικο Rallye αλλά τίποτε παραπάνω.
 
Γιατί δεν υπάρχουν σήμερα τέτοια αυτοκίνητα; Τα μοτέρ είναι καλύτερα από ποτέ, οι πλατφόρμες και οι αναρτήσεις τους επίσης, και μια έκδοση με έμφαση στην οδήγηση, ένα μοντέλο που θα αφήσει πίσω του ξανά το θρύλο των Rallye θα ήταν απόλυτα καλοδεχούμενο. Πού είναι;
 
Τι λέτε; Θα το θέλατε; Ποιό μοντέλο θα βλέπατε σε έκδοση «Rallye», τι κινητήρα θα θέλατε και μέχρι πόσα εξτρά θα βάζατε για να μην το μαγαρίσετε;

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

Ο «Joker» των φορτηγών (+video)

Πως θα κάνεις ένα κινητήρα άφθαρτο

Οδηγός αγοράς συναγερμών

All about Batteries

Η κίνηση στους δρόμους

Ένα για όλες (τις εποχές);

2 ώρες απ την Αθήνα: Μύκονος του Χειμώνα

BMW Σειρά 7 VS Audi A8 & Mercedes S-Class

Έρευνα του ΕΜΠ για την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες

ΣΕΑΑ: Χίλια ηλεκτρικά κάθε χρόνο στην Ελλάδα

Αυτόφωρο για τους «φουριόζους» στη περιφερειακή Θεσ/κης

Νέο συνεργείο Volvo με «προσωπικό μηχανικό»

Στο +8,6% oι ευρωπαϊκές πωλήσεις τον Οκτώβρη

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

CITROEN: Όλα σε τιμές Black Friday

PEUGEOT: Ολοκαίνουργιο & hi-tech 208 από 13.580€

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

περισσότερα »