Είδατε την πρότυπο της A-Class στην έκθεση της Σανγκάης φέτος; Μία κατακόκκινη μικρή μπερλίνα που παίρνει τη σχεδίαση του κορυφαίου GT και την βάζει στην επιβατική γκάμα της μάρκας.

Είδατε την πρότυπο της A-Class στην έκθεση της Σανγκάης φέτος; Μία κατακόκκινη μικρή μπερλίνα που παίρνει τη σχεδίαση του κορυφαίου GT και την βάζει στην επιβατική γκάμα της μάρκας.

Πρέπει να αλλάξει σχεδίαση η Mercedes;

3.947 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2017)

Είναι ώρα η Mercedes να γίνει πιο φουτουριστική; Ή μήπως οφείλει να μείνει κλασσική; Εσείς πως την προτιμάτε;

Είδατε την πρότυπο της A-Class στην έκθεση της Σανγκάης φέτος; Μία κατακόκκινη μικρή μπερλίνα που παίρνει τη σχεδίαση του κορυφαίου GT και την βάζει στην επιβατική γκάμα της μάρκας. Ενώ όμως το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό, δημιουργεί ένα ερώτημα: πρέπει η Mercedes να γίνει από κλασσική περισσότερο φουτουριστική;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η Mercedes είναι η πιο ομοιογενής μάρκα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα παράγει αυτοκίνητα στην ίδια φιλοσοφία: άριστη τεχνολογία, προσοχή στη λεπτομέρεια, διαχρονική σχεδίαση. Αυτό το τελευταίο μεταφράζεται σε ένα ντιζάιν που για πολλούς είναι συντηρητικό, όμως αυτό που ισχύει είναι πως η Mercedes σχεδιάζει κλασσικά αυτοκίνητα.

Αυτοκίνητα που ταιριάζουν σε ένα περιβάλλον κομψό, πολιτισμένο, πλούσιο και εξευγενισμένο. Για την αγριάδα της πίστας αφήνει την ΑΜG να επέμβει όπου πρέπει και να κάτσει στο πάνω μέρος του ανταγωνισμού με brutal κυβισμούς, εξωφρενικές ιπποδυνάμεις και έναν ήχο που στοιχειώνει όποιον έχει οδηγήσει έστω και εκατό μέτρα μία τέτοια έκδοση.

Η νορμάλ γκάμα όμως δεν συμμετέχει σε αυτά. Από την C-Class μέχρι την κορυφαία S, η Mercedes θέλει στυλ, ανώτερη κλάση και ποιότητα. Το κλασσικό είναι απαραίτητο. Μήπως όμως ετοιμάζεται να αλλάξει;

Αν το πρωτότυπο της Σανγκάης σημαίνει κάτι, αυτό είναι πως τουλάχιστον ένα μέρος της γκάμας, η A-Class με την CLA και τα άλλα προσθιοκίνητα μοντέλα, ετοιμάζονται να φύγουν από το κλασσικό και να πάνε στο φουτουριστικό. Στο άλλο άκρο που θέλει πολύ σπορ σχεδίαση, χωρίς τα κλασσικά χαρακτηριστικά που συνοδεύουν όλες τις Mercedes τα τελευταία εκατό χρόνια. 

Πρώτα εξαφανίστηκε το σηματάκι από τα καπό, τώρα εξαφανίζεται και η μάσκα. Στη θέση του νίκελ Παρθενώνα που κάποτε κοσμούσε το εμπρός μέρος των μοντέλων της μάρκας, έρχεται ένας «καρχαρίας» όπως αυτός της AMG GT, με τραπέζιο σχήμα αλλά ανάποδο από αυτό που είχε η μάρκα μέχρι τώρα.

Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Κανείς δεν θα περίμενε κάτι λιγότερο από τη μάρκα που κατά κοινή ομολογία έχει την πιο ολοκληρωμένη και λεπτομερή σχεδίαση στην αγορά, όμως δεν συνάδει με τον μέχρι τώρα χαρακτήρα του κατασκευαστή. Σε όλους θα αρέσει, όμως οι παραδοσιακοί αγοραστές δεν είναι σίγουρο ότι θα την τιμήσουν. Ειδικά όταν ο ανταγωνισμός παραμένει σταθερά στο «ίδιο» (βλέπε Audi), ή σε σταδιακά βήματα εξέλιξης (βλέπε BMW).

Πιθανώς η Mercedes απλά να προορίζει την ριζική αυτή σχεδίαση μόνο για το πιο νέο άκρο της γκάμας της, και τα υπόλοιπα (πισωκίνητα) μοντέλα να συνεχίσουν κλασσικά.

Εσείς όμως τι λέτε; Είναι ώρα για τόσο ριζική αλλαγή στον κυρίως κορμό της γκάμας; Μήπως η A-Class και η CLA το σηκώνουν αλλά τα άλλα μοντέλα της μάρκας όχι; Και τελικά εσείς πως προτιμάτε την Mercedes: Κλασσική ή φουτουριστική;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto