Δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το ανανεωμένο Ford EcoSport ST Line με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 140 ίππων και σας αναφέρουμε. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστί
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το ανανεωμένο Ford EcoSport ST Line με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 140 ίππων και σας αναφέρουμε. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει;

Δοκιμή: Νέο Ford EcoSport ST Line με 140 PS

107.535 Επισκέψεις στο άρθρο (9/11/2018)

Το Ford EcoSport εξοπλίζεται για πρώτη φορά με ST Line έκδοση, η οποία είναι ικανή να εκτελέσει κάθε αποστολή επιδεικνύοντας αθλητικό χαρακτήρα στο δρόμο, όντας παράλληλα ικανή και για light off-road αναζητήσεις.

What is new

Η σφιχτότερη ανάρτηση της σπορτίφ έκδοσης σε συνδυασμό με το καλό σύστημα διεύθυνσης συνθέτουν τη συνταγή της επιτυχίας για την οδική συμπεριφορά του EcoSport ST Line.

Η σφιχτότερη ανάρτηση της σπορτίφ έκδοσης σε συνδυασμό με το καλό σύστημα διεύθυνσης συνθέτουν τη συνταγή της επιτυχίας για την οδική συμπεριφορά του EcoSport ST Line.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Φρεσκαρισμένο εξωτερικά και εσωτερικά
- Πρώτη φορά σε ST Line έκδοση
- Με 1,0 λτ. Ecoboost 140 ίππων και 6άρι κιβώτιο
- Τιμή από 21.509 ευρώ

Η αγορά των μικρών crossover γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής αποκτώντας συνεχώς νέα μέλη τα οποία διεκδικούν μερίδιο από την πίτα της αγοράς. Παρακολουθώντας λοιπόν τα σημεία των καιρών η Ford φρέσκαρε σε όλους τους τομείς το EcoSport προσθέτοντας μεταξύ άλλων για πρώτη φορά ST Line έκδοση, την οποία και δοκιμάζουμε με τον Ecoboost κινητήρα 1,0 λτ. ισχύος 140 ίππων (τιμή από 21.509 ευρώ). Περνώντας στα… ενδότερα, το ανανεωμένο EcoSport βασίζεται σε μια πιο εκσυγχρονισμένη εκδοχή της πλατφόρμας B, πάνω στην οποία «πατάει» και η νέα γενιά του Fiesta, έχοντας κερδίσει σε επίπεδο διαστάσεων σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο. Έτσι, το συνολικό μήκος του EcoSport έχει αυξηθεί κατά 79 χλστ. αγγίζοντας τα 4.096 χλστ., με το ύψος να φτάνει στα 1.653 χλστ. όντας ψηλότερο κατά 20 χλστ. Οι υπόλοιπες διαστάσεις παραμένουν απαράλλακτες με το πλάτος να βρίσκεται στα 1.765 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.519 χλστ. 

Baby Kuga με ολίγον από Edge
Αισθητικά, στο EcoSport ST Line ξεχωρίζουν ο πλήρως ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και τα νέα φωτιστικά σώματα στον πρόβολο, τα οποία παραπέμπουν στα μεγαλύτερα Kuga και Edge, όπως και η φρεσκαρισμένη εξαγωνική γυαλιστερή γρίλια, με τις κυματοειδείς γραμμές σε δεύτερο πλάνο, η οποία πλέον φιλοξενεί στο κέντρο της το «μπλε οβάλ». Πέραν αυτών, σημαντικό στοιχείο είναι και το ST Line «κοστούμι» που περιβάλει το EcoSport, το οποίο περιλαμβάνει λογότυπα σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, πλαϊνά μαρσπιέ και αεροδυναμικές προσθήκες στο χαμηλότερο μέρος των προφυλακτήρων, εμπρός και πίσω, που χαρίζουν μια πιο επιθετική εικόνα στο μικρό crossover. Ωστόσο, από την εικόνα λείπει η εμφανής απόληξη της εξάτμισης που θα ολοκλήρωνε κατά τη γνώμη μας το σπορτίφ σύνολο, στο οποίο συμμετέχουν οι ζάντες 17 ιντσών (σ.σ. προαιρετικά 18άρες) και η διχρωμία της οροφής.

Από 15.168 ευρώ σε 4 εκδόσεις
Το ανανεωμένο EcoSport 1,0 Ecoboost διατίθεται στην ελληνική αγορά σε τρεις version με 100, 125 και 140 ίππους μόνο σε 4X2 εκδόσεις και σε 4 επίπεδα εξοπλισμού: Trend, Business, Titanium και ST Line με τις τιμές να διαμορφώνονται από 15.168 ευρώ (Trend 1.0L 100 PS), 16.549 ευρώ (Business 1.0L 100 PS), 20.292 ευρώ (Titanium 1,0L 100 PS) και 19.767 ευρώ (ST Line 1,0L 100 PS). O εξοπλισμός της βασικής έκδοσης Trend δεν παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων 7 αερόσακους, air condition, σύστημα infotainment SYNC με οθόνη 4,2 ιντσών, ηλεκτρικά εμπρός-πίσω παράθυρα και προβολείς ομίχλης. Τέλος, βασική έκδοση με τον κινητήρα της δοκιμής είναι η Titanium με την τιμή να ξεκινά από 21.509 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto