Δείτε 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το νέο Ford Fiesta.

Δείτε 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το νέο Ford Fiesta.

5 πράγματα για το νέο Ford Fiesta

168.763 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2017)

1. Ίδιο πάτωμα, μεγαλύτερες διαστάσεις

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το νέο Fiesta, που συνεχίζει να προσφέρεται σε 3θυρο ή 5θυρο αμάξωμα, μάκρυνε κατά 71 χλστ.(συνολικό μήκος 4.040 χλστ.) και έγινε 12 χλστ. (1.734 χλστ.) φαρδύτερο. Παρότι δεν αλλάζει πάτωμα, έχει 4 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο στα 2.493 χλστ. Από την άλλη, το ύψος έχει μειωθεί στα 1.476 χλστ. (1.466 η έκδοση ST). Η εκτενής χρήση ατσαλιού βορίου (+36%), η συγκόλληση μέσω λέιζερ, τα πιο άκαμπτα σημεία έδρασης του εμπρός υποπλαισίου και οι συγκολλημένες βάσεις του ημιάκαμπτου άξονα πετυχαίνουν μία αύξηση στρεπτικής ακαμψίας κατά 15%. 

2. Το πιο προηγμένο τεχνολογικά Fiesta
Με τη βοήθεια 2 καμερών, 3 ραντάρ και 12 αισθητήρων, που σκανάρουν το δρόμο μέχρι την απόσταση των 130 μ., το νέο Fiesta υποστηρίζει μια σειρά από συστήματα ασφαλείας, όπως το σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης, όχι μόνο με άλλο όχημα, αλλά και με πεζό. Επίσης, για πρώτη φορά σε Fiesta διατίθεται σύστημα Αυτόματου παρκαρίσματος σε οριζόντια ή κάθετη θέση, το οποίο διαθέτει και έξτρα λειτουργία που προειδοποιεί τον οδηγό και επεμβαίνει στα φρένα, εάν αγνοήσει τις εντολές του. Υπάρχουν και συστήματα που αναγνωρίζουν τα οδικά σήματα και τα προβάλουν στο εσωτερικό, αλλά και άλλα 12 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας. Είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που θα διαθέτει την αναβαθμισμένη έκδοση του Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection που μπορεί να ανιχνεύει άτομα που βρίσκονται μέσα ή κοντά στο δρόμο ή μπορεί να περνούν από την πορεία του οχήματος.

3. Εκδόσεις και για τα σαλόνια και για τα… αλώνια
To νέο Ford Fiesta φέρνει μια καινοτομία σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιλογές των εκδόσεων-αμαξωμάτων του μοντέλου. Έτσι εκτός των mainstream εκδόσων Trend/Business/Titanium και της σπορτίφ ST-Line για πρώτη φορά προσφέρεται με την super πολυτελή εκδοχή Vignale (με εξαγωνική μάσκα μπροστά, πληθώρα χρωμίου, δέρματα και τροχούς 19 ιντσών) και την «περιπετειώδη» Active (με μαύρα πλαστικά προστατευτικά, «ποδιές», ράγες οροφής και +18 χλστ. αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το απλό).

4. Έως 140 άλογα
Ο 3κύλινδρος 1.000αρης EcoBoost κινητήρας (100,125 ή 140 ίππους) από τις αρχές του 2018 θα προσφέρεται με σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου για μειωμένες εκπομπές και χαμηλότερη κατανάλωση έως 6%. Θα είναι ο πρώτος 3κύλιδρος στο κόσμο με λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρου. Νέο στοιχείο αποτελεί και το set-up Eco, που παραμετροποιεί με άξονα την οικονομία την απόκριση στο γκάζι, τη λειτουργία του turbo και παράλληλα, δείχνει στον οδηγό πότε να αλλάξει σχέση στο κιβώτιο, για να επιτευχθεί χαμηλότερη κατανάλωση. Επίσης, ο 1,0 EcoBoost συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων.

5. Με οδηγοκεντρική προσέγγιση
Παρότι η ανάρτηση του Fiesta δεν αλλάζει σχετικά με τη βασική δομή της (Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), η Ford έχει προβεί σε μια σειρά από καίριες αλλαγές.  Το εμπρός μετατρόχιο είναι αυξημένο κατά 35 χλστ. και το πίσω μετατρόχιο κατά 11 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο, η κοίλη εμπρός αντιστρεπτική είναι ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη, τα σάιλεντ μπλοκς έγιναν πιο σφιχτά, αλλά και πιο απορροφητικά, η τριβή στο σύστημα διεύθυνσης μειώθηκε κατά 20%, ενώ για τα μοντέλα άνω των 100 ίππων υπάρχουν πίσω δισκόφρενα. Σύμφωνα με τη Ford, το πλαίσιο του Fiesta προσφέρει 10% περισσότερη πρόσφυση στις στροφές, με την υποστήριξη του Electronic Torque Vectoring Control.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto