• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο Ford Focus με τον 1.000άρη πολυβραβευμένο Ecoboost κινητήρα των 125 ίππων και σας αναφέρουμε...

Απίστευτο το κράτημα που εμφανώς βασίζεται στο μηχανικό κούρδισμα του τρίπτυχου πλαίσιο-ανάρτηση-τιμόνι, παρά στα ηλεκτρονικά.

Zoom στις λεπτομέρειες της ST-Line έκδοσης του νέου Ford Focus.

Zoom στις λεπτομέρειες της ST-Line έκδοσης του νέου Ford Focus.

Zoom στις λεπτομέρειες της ST-Line έκδοσης του νέου Ford Focus.

Zoom στις λεπτομέρειες της ST-Line έκδοσης του νέου Ford Focus.

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Ford Focus

Διαβάστηκε από 43454 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/9/2018
 

Εξελίσσοντας επιπλέον το οδηγικό του ταλέντο και έχοντας premium φιλοδοξίες, το νέο Ford Focus δεν στοχεύει παρά στην κορυφή της κατηγορίας των mainstream μικρομεσαίων χάτσμπακ.

What is new
- 4η γενιά Focus
- Νέες σχεδιαστικές αναλογίες και πλατφόρμα C2
- Μεγαλύτερο, αλλά και ελαφρύτερο από ποτέ
- 1,0 EcoBoost με 125 άλογα και 2κύλινδρη λειτουργία
- Aνετοι χώροι
- Από 17.894 ευρώ

Το Focus είναι αναμφίβολα ένα εμβληματικό μοντέλο στην σύγχρονη τουλάχιστον ιστορία της Ford. Και όχι άδικα μιας και 20 χρόνια πριν κατάφερε να αλλάξει ολόκληρη την εικόνα της φίρμας λανσάροντας καινά δαιμόνια στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ με πρωτεύοντα την αιχμηρή σχεδίαση και τη συναρπαστική οδική συμπεριφορά. Για την τελευταία εκτός από το κοφτερό τιμόνι συνέβαλε τα μάλλα και η στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, μιας επιλογή που ούτε premium επιλογές της μεγαλύτερης κατηγορίας δεν πρόσφεραν την εποχή εκείνη. Τα χρόνια πέρασαν, ήρθε η 2η γενιά, ήρθε και η 3η. Σήμερα είμαστε πίσω από το τιμόνι της ολοκαίνουργιας 4ης γενιάς στην οποία βγάζουμε το λάδι και ευπειθώς αναφέρουμε.
 
Νέες αναλογίες, μεγαλύτερες διαστάσεις και λιγότερα κιλά
Είναι εμφανές πως οι σχεδιαστές του νέου Focus παραμέρισαν μέρος της σχεδιαστικής ιδιαιτερότητας του παρελθόντος για ένα πιο εύπεπτο και γενικότερα αποδεκτό σύνολο. Πάντως εκπέμπει δυναμισμό (ειδικά στην έκδοση ST-Line της δοκιμής) και διαθέτει έντονη προσωπικότητα. Αυτό οφείλεται τόσο στις νέες γραμμές μπροστά με την τονισμένη μάσκα και τον «επιθετικό» προφυλακτήρα της ST Line έκδοσης, όσο και στις νέες του αναλογίες με το μυώδες και πιο μακρύ καπό, τον κοντύτερο εμπρός πρόβολο και την προς τα πίσω τραβηγμένη καμπίνα επιβατών. Από το πλάι ίσως και να θυμίζει Σειρά 1 της  BMW, αλλά σίγουρα το πίσω μέρος θα το θέλαμε πιο ιδιαίτερο. Όπως και να έχει, εκτός από μεγαλύτερο σε διαστάσεις από ποτέ (μόνο το ύψος έχει μειωθεί προς όφελος της αεροδυναμικής), το νέο Focus είναι πιο ανάλαφρο και 20% πιο άκαμπτο χάρη στη νέα πλατφόρμα C2.
  
Aπό 17.894 ευρώ
Στο ταμείο για το νέο 5θυρο Focus με τον 1,0 ΕcoBoost κινητήρα των 125 ίππων η Ford ζητάει 17.894 ευρώ μια ανταγωνιστική τιμή που συνδυάζεται με 5ετή εγγύηση και πλήρες πακέτο εξοπλισμού στην βασική έκδοση Trend. To τελευταίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, SYNC3, οθόνη αφής 6,5 ιντσών, air condition και τροχούς αλουμινίου 16 ιντσών. Για 1.027 ευρώ περισσότερα, η έκδοση Business προσφέρει επιπλέον οθόνη 8 ιντσών, cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος και ηλεκτρική αναδίπλωση εξωτερικών καθρεφτών. H ST Lίne της δοκιμής προσφέρει κάποια περισσότερα ηλεκτρονικά, αλλά κυρίως την πιο σφιχτή ανάρτηση, τροχούς 17 ιντσών, πιο άγριους προφυλακτήρες και σπορτίφ λεπτομέρειες. Η τιμή της είναι 19.832 ευρώ. Με αυτόματο κλιματισμό, η έκδοση Titanium κοστίζει 19.673 ευρώ, ενώ η πολυτελής Vignale με στάνταρ πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, head up display, διπλά τζάμια και δερμάτινα καθίσματα ξεφεύγει στα 25.766 ευρώ...

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

FORD FOCUS - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Nik

    Αμα το νεο φοκους καιει 6,6 μικτη εγω ειμαι αστροναυτης,,,το ιδιο μοτερ στο φιεστα καει παραπανω,,,μικτη κατω απο 7,5 με 8 δυσκολα

      31
  • Geo

    Εμφανισιακά αδιάφορο.. Το εσωτερικό του ακόμα χειρότερο μιας και είναι και αδιάφορο αλλά και άσχημο όπως σε όλα τα ford.. Ο χώρος αποσκευών πάλι μικρός.. Τα περισσότερα στην κατηγορία του έχουν τον ίδιο η και μεγαλύτερο χώρο και με στάνταρ ρεζερβα κιόλας

      29
  • marios

    Στα ίδια χρήματα, hyundai και kia έχουν τα ίδια και περισσότερα και στάνταρ την πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους!!

      26
  • St

    ...απίστευτη οδηγική συμπεριφορά!!!!………. νέος..!(sic) πίσω άξονας..δεν μας λέτε γιατί καταργησαν στο νέο μοντέλο την ανεξαρτητη πίσω του απερχομενου μοντέλου; αρχοντια; εμενα μου θυμίζει, ειδικά το πίσω μέρος Φιέστα και Κa.. Δεν ξέρω... θεωριτικά ομιλώ γιατί προσωπικα εδώ και 3 μήνες ..χαιρομαι και καμαρώνω..την Τζιουλεττα μου και αδιαφορώ τι βγάζουν οι άλλες εταιρίες...!

      19
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Εαν η κατάργηση της πίσω ανάρτησης είναι πρόοδος, να του βάλουν και μια φρέζα κάτω από το ημιάκαμπτο μπαστούνι.Πάει κι αυτό...

      13
  • Sotiris

    Ανέκαθεν αγόραζα μόνο Ford και BMW και δεν έχω απογοητευτεί από καμία από τις 2 εταιρείες. Όταν η Ford έβγαζε πολλαπλούς συνδέσμους στο Focus, οι υπόλοιπες εταιρείες ήταν στη λίθινη εποχή του ημιάκαμπτου άξονα. Όσο για το καινούργιο Focus, έχω να πω τα εξής. Είχα το Fusion 1600cc του 2003, 2 Focus, ένα 1400cc εταιρικό του 2008 και ένα 2000cc του 2007. Τα 2 τελευταία ήταν leasing και τα έδωσα στα 4 χρόνια (χωρίς πρόβλημα πουθενά), ενώ το Fusion καλά κρατεί, εδώ και 15 χρόνια, ενώ ξεχνάω ακόμα και τα λάδια του. Πρόσφατα, πριν ένα χρόνο, τα σκασα για το 1500 AWD βενζίνη Kuga 182hp και είναι από τις καλύτερες επιλογές που έχω κάνει, εκτός της υψηλής κατανάλωσης, κι αυτό γιατί: - Καμία εταιρεία, δε δίνει εργοστασιακή εγγύηση 8 χρόνια, σε όλα τα μέρη. - Καμία εταιρεία, δεν καλύπτει σοβαρές ζημιές στην εγγύηση. Πχ εμένα σε ένα μικρό λάθος στο Fusion, μου άλλαξαν στο πρώτο εξάμηνο πεταλιέρα (1500 ευρώ), χωρίς κόστος για μένα και χωρίς πολλά μπλα μπλα. Από τότε δεν έχει χαλάσει τίποτα. - Kia κλπ που διάβασα, καλά όλα, καλή αξιοπιστία, καλούτσικος κινητήρας, αλλά άλλο να κάθεσαι πίσω από το τιμόνι του Focus κι άλλο πίσω από το i30 και το Ceed. To Focus είναι το πιο ευκολοοδήγητο και καλομονταρισμένο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, και είναι σκέτη τάβλα για τον οδηγό (και το λέω μιας και είχα BMW με βαριά άλογα). Όποιος δεν έχει την εμπειρία, δεν ξέρει τι χάνει. Είχα αρκετά αυτοκίνητα στη ζωή μου ακριβά και φτηνά, αλλά το καλυτερο είναι το Focus 2000cc του 2007 με πολλαπλούς συνδέσμους και traction τρένου. Σα να κινείσαι σε ράγες. - Δυστυχώς, έχει μειονεκτήματα που τα είδα τελευταία στα 2 τελευταία μοντέλα. Μικρό πραγματικά πορτ μπαγκάζ, ενδιαφέρον μέσα αλλά όχι πολυτελές, πιο πολύ απευθύνεται σε fun νεανικό κοινό και το κυριότερο η κατανάλωση που είναι μεγάλη, όσο και να χτυπιέται η Ford. Πάντως, αν πάτε για το Stline, σε καμία περίπτωση δεν είναι αδιάφορο εμφανισιακά και είναι μια καλή επιλογή. Η μόνη μεγάλη χαζομάρα της Ford, είναι ότι, ο κυριότερός του αντίπαλος είναι το Fiesta, το οποίο έχει τους ίδιους κινητήρες, είναι πολύ ευρύχωρο και με 290 λίτρα χώρο αποσκευών, ενώ το Focus μόνο 310. Για μένα, συμπερασματικά, η Ford είναι το μεγαλύτερο value for money στις αυτοκινητοβιομηχανίες, στην Ελλάδα δίνει τη μεγαλύτερη, πραγματική, κι όχι στα λόγια εγγύηση, αλλά αν δεν πάτε σε μεγάλες εκδόσεις του Focus, ST/RS, προτιμήστε το Fiesta με κλειστά μάτια. Το Focus με αυτόν το χώρο αποσκευών, είναι δυστυχώς καταδικασμένο και είναι λυπηρό, που η Ford του έκοψε τα φτερά. Για ST/RS εκδόσεις δεν το συζητάμε, είναι μίλια μπροστά. Το λέω έχοντας στο παρελθόν και σειρά M.

      10
  • Kostas

    Σε δοκιμή του 1. 5 ντίζελ 120 ps μέση κατανάλωση 6 lt / 100 km Nik μάλλον έχεις δίκιο, και μάλιστα εργοστασιακή δίνει 3, 7 τελικά με το νέο σύστημα μέτρησης πάλι έξω από την πραγματικότητα.

      10
  • St

    Νικόλαος Τσουκαλάς@..δυστυχώς στη χαμηλή κατηγορία τιμής, προσιτά αυτοκίνητα με αξιοπρέπεια εμειναν: η Τζιουλέτα, η Χιουνται i30 fastback και η ΚΙΑ ceed, μετά η Ντατσια νταστερ και ι το ASX της mitsubishi αυτό αν ακομη εισάγεται και διατίθεται..... μεέχρι 20 χιλιαρικα υπαρχει κατι άλλο;

      9
  • Tasos

    Πραγματικά όμορφο, το είδα στην αντιπροσωπία, ένα ωραίο κόκκινο το ST -LINE το 1000ρακι, 21400€ , το πορτ μπαγκαζ 310 lt, με τροχό ανάγκης. Πιστεύω θα πάει καλά .

      8
  • Lefk

    Με 19000 παίρνεις leon fr 1.8t 180hp και ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω... Πιο vfm αμάξι δεν παίζει στην c κατηγορία.

      6
  • Vangelis

    Καποτε το Focus ειχε σχεδιαστικο χαρακτηρα. Μετα την πρωτη γενια ολα τα υπολοιπα χρειαστηκαν ενα facelift για να φτιαξουν. Σταδικα ομως χαθηκε και ο χαρακτηρας. Το ειδα το st line απο κοντα. Πρωτα στη Μαρινα Φλοισβου και μετ απιο λεπτομερως στη Βελμαρ. Ειναι μια περιεργο μπερδεμα απο διαφορα σχεδιαστικα στοιχεια αλλων αυτοκινητων στην κατηγορια. Αναλογιες BMW 1. Πισω μερος απο Subaru και Fiat Tipo. Θολοι απο Mazda 3. Αλλα πες η σχεδιαση θελει και λιγο χρονο για να σου κατσει στο ματι. Μα να ξεκινησουν να κανουν τα καραγκιοζιλικια της VW? Ημιακαμπτος αξονας πισω στις μικρες ιπποδυναμεις? Χαλια πλαστικα πισω ενω μπροστα οι πορτες μς μαλακα? Επισης ακομα και στο εσωτερικο εχεις ενα δικο σου χαρακτηρα και πας και εκει αντιγραφεις τους Κορεατες? Επισης ρε παιδια που το ειδατε οτι εχει 310 lt χωρο αποσκευων? Εχω χασει κατι? Εχω το προηγουμενο και πραγματικα ο χωρος του νεου μου φαινεται αρκετα μαγαλυτερος.

      5
  • Tasos

    Η εμφάνιση είναι κάτι υποκειμενικό οκ.Αλλά τα υπόλοιπα δεν μπορώ να τα καταλάβω.Το ότι εχουν κάποια αυτοκίνητα πολλαπλούς δε σημαίνει οτι είναι και πιο ευχάριστα στο δρόμο!Σημασία παίζουν και οι ρυθμίσεις στο εκάστοτε αυτοκίνητο.Και το λέω αυτό εγώ που είμαι φαν των πολλαπλών. Π.χ το I30 εξαιρετικό καλό και χρυσό αλλά παρόλο που έχει πολλαπλούς δε στρίβει οπως θα έπρεπε. Απλώς είναι ουδέτερο. Η η διαφορά Golf με Leon. To Golf έχει σούπερ κύλιση αλλά δεν στρίβει τόσο αποτέλεσματικα σαν το Leon το οποίο χάνει ελάχιστα σε άνεση. Και η Seat είναι πολυ παρεξηγημένη το λέω ευθαρσώς. Για το Focus έχω να πω πως με λιγα παραπάνω χρήματα παίρνεις τα 140 άλογα τους πολλαπλούς και τέλος οπότε σταματά και η παραφιλολογια του ημιάκαμπτου που πάντως με αυτόν, το αυτοκίνητο κέρδισε και το test κάτι το οποίο κανείς δε μπορεί να εξηγήσει απλώς λέτε όλοι για την επιλογή του ημιάκαμπτου. Όσο για τη Giullietta εγώ θα τα λεω και ας πίκρανω και τους περισσότερους. Δεν αρκεί μόνο το αυτοκίνητο να είναι καλό στο δρόμο. Πρέπει να εχει και άλλα. Που δεν τα έχει καθώς την έχει προσπεράσει ο ανταγωνισμός.Ούτε ποιότητα έχει ούτε χώρους ενώ κάνει χειρότερο θόρυβο σε κύλιση και απο το δεκαετίας αυτοκίνητο που έχω!!

      4
  • panosl

    Δείτε το elk τεστ του Autotriti για τα πιο "στριφτερά" οικογενειακά και εξηγήστε ΓΙΑΤΙ το νέο Focus βγήκε πρώτο ξεπερνώντας τα υπόλοιπα που τα περισσότερα είχαν πολλαπλούς συνδέσμους πίσω... Αυτό δείχνει ότι έχει γίνει πολλή δουλειά από τη Ford και ότι το Focus είναι το κορυφαίο αυτοκίνητο στη κατηγορία του.

      4
  • St

    Tasos@...αν είναι αρνητικά αυτά που αναφέρεις για την Τζιουλεττα..είναι επουσιώδη..αλήθεια στους χώρους εχει ξεπεραστεί από τον ανταγωνισμό; ...είναι όμως αρκετα ψηλότερο από το Φοκους...για ομορφια δεν λεω κατι γιατί αυτό είναι υποκειμενικό... κοιοτα να δεις τα αλουμινι΄λενια ψαλιδια στην φανταστική πισω αναρτηση που έχει ..και ας κανει όπως λες(αν κανει) πιο πολύ θορυβο κυλησης…. οσον αφορά την ποιοτητα κατασκευής..δεν φοβαται κανενα..είναι πρεμιουμ αμαξι..εχει ιδιους προμηθευτες με την Αουντι..και αξιοπιστα ηλεκτρικά Μαργκετι ..τι να λεμε τωρα…. Ποιος ξερει να μας πει τα Φοκους που εισάγονται στην Ελλάδα μας σε ποια χώρα κατασκευάζονται.....

      3
  • St

    Lefk@..όντως καλή αγορά είναι το Σεατ 1.8 , αλλά είναι 1800 κυβικά εκατοστά με ότι συνεπάγεται αυτό, κοστιζει πανω από 20 χιλιαρικα και βεβαια αν σου αρεσει...και γιατί να πας σε β εθνική εταιρία;

      2
  • Nolian

    Κολλιτοσ μου ετοιμαζετε να αγοραζει το νεο Focus SW 2000 cc blu diesel.Εκδοσει titanium.28000 euro.Που.....Στα Τιρανα.2000 cc 180 αλογα.Τρελλα....

      2