Ο 1.000άρης EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων προσφέρει τεχνολογία απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου. Είναι γεμάτος από χαμηλά και οικονομικός
Κινητήρας: Ακόμη καλύτερη απόδοση για τον 1,0 EcoBoost
151.454 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2018)
Ο πολυβραβευμένος 3κύλινδρος 1,0 EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων και των 170 Nm (1.400-4.500 σ.α.λ.) για άλλη μια φορά αφήνει το στίγμα του κινώντας με άνεση το νέο Focus, όντας εύστροφος, χωρίς ξεσπάσματα και «γεμάτος» από χαμηλά μέχρι σχεδόν τον κόφτη. Με το νέο Focus να είναι ελαφρύτερο, οι επιδόσεις είναι εμφανώς πιο «ζωντανές» σε σχέση με πριν (0-100 σε 10,3 αντί 10,7 δλ., τα 60-100 έρχονται με 4η σε 8,0 αντί 8,7 δλ και τα 80-120 με 5η σε 11,7 δλ αντί 12,9 δλ.). Εφόσον δεν τον πιέζεις συνεχώς, ο κινητήρας μπορεί είναι οικονομικός, ειδικά από τη στιγμή που πλέον προσφέρει τεχνολογία απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου. Στη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή της κατανάλωσης γυρόφερε τα 6,6 λτ./100 χλμ. Στα συν φυσικά και το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με τον επιλογέα να είναι πιο θετικός σε αίσθηση και ακρίβεια με ένα ευχάριστα «βουτυρένιο» κούμπωμα και λογικές διαδρομές.
Στα συν του μοντέλου είναι το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με τον επιλογέα που είναι πιο θετικός σε αίσθηση και ακρίβεια με ένα ευχάριστα «βουτυρένιο» κούμπωμα και λογικές διαδρομές.
6,6 κατανάλωση δεν παιζει το εχουμε ξαναπει. 8-8,5 σιγουρα μικτη..να το ξερουν οι υποψηφιοι αγοραστες.Αντιστοιχα κοντα στα 6 ειναι στο ντιζελ που εχω κανει και test drive.
Πάντως κι αυτή η ford δεν μπορεί να σχεδιάσει ένα εσωτερικό της προκοπής. Βγάζει αυτοκίνητα που στον οδηγικό τομέα είναι πάντα απ'τα καλύτερα αλλά βλέπεις τώρα το νέο focus και άνετα το λες κι αμάξι πενταετίας...
Ολα ειναι διαφημιση για να μας πουλανε συνεχεια καινουρια πραγματα και ας ειναι πιο αχρηστα.πχ.καθε καινουριο μοντελο εχει ακαμψια 20% καλητερη απο το προηγουμενο και ας δεν μπωρει να το ελενξει ο καταναλωτης.εχω δυο τηλεωρασεις 30 χρονια και δεν παθαν τιποτα ,πηρα μια καινουρια 500 ευρω καλη μαρκα και καηκε οεγκεφαλος στους 11 μηνες ανδεν ηταν στην εγγηειση θα επρεπε να την πεταξω.
Φίλε Νίκο έχω το αυτοκίνητο και στα πρώτα 500km η κατανάλωση είναι στο 6.1. Περίπου τα 200 από αυτά στον αυτοκινητόδρομο. Και αυτό στο normal (όχι στο eco), και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Απλά αλλάζοντας ταχύτητες όταν σου λέει η ένδειξη. Για να δεις 8-8.5 πιστεύω πρέπει να έχεις το πόδι βιδωμένο στο πάτωμα.
Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι τέλειο, η συναρμογή θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη, τουλάχιστον στο δικό μου. Αλλά γενικά στην τιμή του πιστεύω καλή επιλογή.
Αυτό το διάστημα ψάχνω για αμάξι! Ένα έχω να πω εγώ... Έχω μπει και έχω οδηγήσει τα περισσότερα στην κατηγορία αυτή... Το νέο Focus είναι μακράν το καλύτερο συνολικά! Όχι απλά καλύτερο, μακράν καλύτερο! Το να μην αρέσει σε κάποιους το βρίσκω φυσιολογικό γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του γούστα, το να μην μπορούμε να καταλάβουμε την ακαμψία αν είναι 20%καλύτερη πάλι το βρίσκω φυσιολογικό αν και το νιώθεις στην οδήγηση αλλά δεν είσαι σίγουρος αν είναι 20% ή περισσότερο, Οκ. Αλλά όλα τα υπόλοιπα τα βλέπεις τα αισθάνεσαι και πραγματικά δεν υπάρχει σε αυτή την τιμή αντίπαλος!! Α! Και κάτι τελευταίο... η κατανάλωση 6,8 γιατί το πάτησα λίγο παραπάνω στο γκαζι!
6,6 κατανάλωση δεν παιζει το εχουμε ξαναπει. 8-8,5 σιγουρα μικτη..να το ξερουν οι υποψηφιοι αγοραστες.Αντιστοιχα κοντα στα 6 ειναι στο ντιζελ που εχω κανει και test drive.
Πάντως κι αυτή η ford δεν μπορεί να σχεδιάσει ένα εσωτερικό της προκοπής. Βγάζει αυτοκίνητα που στον οδηγικό τομέα είναι πάντα απ'τα καλύτερα αλλά βλέπεις τώρα το νέο focus και άνετα το λες κι αμάξι πενταετίας...
Ολα ειναι διαφημιση για να μας πουλανε συνεχεια καινουρια πραγματα και ας ειναι πιο αχρηστα.πχ.καθε καινουριο μοντελο εχει ακαμψια 20% καλητερη απο το προηγουμενο και ας δεν μπωρει να το ελενξει ο καταναλωτης.εχω δυο τηλεωρασεις 30 χρονια και δεν παθαν τιποτα ,πηρα μια καινουρια 500 ευρω καλη μαρκα και καηκε οεγκεφαλος στους 11 μηνες ανδεν ηταν στην εγγηειση θα επρεπε να την πεταξω.
Φίλε Νίκο έχω το αυτοκίνητο και στα πρώτα 500km η κατανάλωση είναι στο 6.1. Περίπου τα 200 από αυτά στον αυτοκινητόδρομο. Και αυτό στο normal (όχι στο eco), και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Απλά αλλάζοντας ταχύτητες όταν σου λέει η ένδειξη. Για να δεις 8-8.5 πιστεύω πρέπει να έχεις το πόδι βιδωμένο στο πάτωμα. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι τέλειο, η συναρμογή θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη, τουλάχιστον στο δικό μου. Αλλά γενικά στην τιμή του πιστεύω καλή επιλογή.
Αυτό το διάστημα ψάχνω για αμάξι! Ένα έχω να πω εγώ... Έχω μπει και έχω οδηγήσει τα περισσότερα στην κατηγορία αυτή... Το νέο Focus είναι μακράν το καλύτερο συνολικά! Όχι απλά καλύτερο, μακράν καλύτερο! Το να μην αρέσει σε κάποιους το βρίσκω φυσιολογικό γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του γούστα, το να μην μπορούμε να καταλάβουμε την ακαμψία αν είναι 20%καλύτερη πάλι το βρίσκω φυσιολογικό αν και το νιώθεις στην οδήγηση αλλά δεν είσαι σίγουρος αν είναι 20% ή περισσότερο, Οκ. Αλλά όλα τα υπόλοιπα τα βλέπεις τα αισθάνεσαι και πραγματικά δεν υπάρχει σε αυτή την τιμή αντίπαλος!! Α! Και κάτι τελευταίο... η κατανάλωση 6,8 γιατί το πάτησα λίγο παραπάνω στο γκαζι!
Για το κομμάτι του digital panel υπάρχει κάποια πληροφορία γιατί όσο και αν έχω ψάξει δεν το εχω επιβαιβεωσει.