Ο 1.000άρης EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων προσφέρει τεχνολογία απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου. Είναι γεμάτος από χαμηλά και οικονομικός
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.000άρης EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων προσφέρει τεχνολογία απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου. Είναι γεμάτος από χαμηλά και οικονομικός

Κινητήρας: Ακόμη καλύτερη απόδοση για τον 1,0 EcoBoost

151.454 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2018)

Ο πολυβραβευμένος 3κύλινδρος 1,0 EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων και των 170 Nm (1.400-4.500 σ.α.λ.) για άλλη μια φορά αφήνει το στίγμα του κινώντας με άνεση το νέο Focus, όντας εύστροφος,  χωρίς ξεσπάσματα και «γεμάτος» από χαμηλά μέχρι σχεδόν τον κόφτη. Με το νέο Focus να είναι ελαφρύτερο, οι επιδόσεις είναι εμφανώς πιο «ζωντανές» σε σχέση με πριν (0-100 σε 10,3 αντί 10,7 δλ., τα 60-100  έρχονται με 4η σε 8,0 αντί 8,7 δλ και τα 80-120 με 5η σε 11,7 δλ αντί 12,9 δλ.). Εφόσον δεν τον πιέζεις συνεχώς, ο κινητήρας μπορεί είναι οικονομικός, ειδικά από τη στιγμή που πλέον προσφέρει τεχνολογία απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου. Στη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή της κατανάλωσης γυρόφερε τα 6,6 λτ./100 χλμ. Στα συν φυσικά και το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με τον επιλογέα να είναι πιο θετικός σε αίσθηση και ακρίβεια με ένα ευχάριστα «βουτυρένιο» κούμπωμα και λογικές διαδρομές.

Στα συν του μοντέλου είναι το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με τον επιλογέα που είναι πιο θετικός σε αίσθηση και ακρίβεια με ένα ευχάριστα «βουτυρένιο» κούμπωμα και λογικές διαδρομές.

Στα συν του μοντέλου είναι το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με τον επιλογέα που είναι πιο θετικός σε αίσθηση και ακρίβεια με ένα ευχάριστα «βουτυρένιο» κούμπωμα και λογικές διαδρομές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Audi