Το μεγάλο μεταξόνιο έφερε βελτιωμένη άνεση και χώρο για τα πόδια στους πίσω επιβάτες.
Χώροι-πρακτικότητα: Εξαλείφθηκε το προηγούμενο μειονέκτημα
151.461 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2018)
Η πρακτική ωφέλεια από την αύξηση του μεταξονίου κατά 53 χλστ. έρχεται στην προσφορά πλέον μιας ιδιαίτερα γενναιόδωρης σε ευρυχωρία καμπίνας. Ο χώρος για τα γόνατα έχει εκτοξευθεί, ενώ αισθητή σε σχέση με πριν είναι και η αύξηση του ωφέλιμου πλάτους κυρίως πίσω (από 1.296 χλστ σε 1.385). Σε συνδυασμό μάλιστα με το σχεδόν επίπεδο πάτωμα ένας τρίτος ενήλικας κάθεται με άνεση στη μέση του πίσω καθίσματος. Όσο για τη θέση οδήγησης, απλά εξαιρετική από κάθε άποψη με το πολυρυθμιζόμενο τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια και την ορατότητα απρόσκοπτη. Η παρουσία ηλεκτρικού χειρόφρενου αύξησε τις θέσεις για μικροαντικείμενα ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, ενώ ο χώρος αποσκευών κέρδισε αρκετά λίτρα φτάνοντας πλέον τον μέσο όρο της κατηγορίας στα 375 λτ.
Ο χώρος αποσκευών κέρδισε αρκετά λίτρα φτάνοντας πλέον τον μέσο όρο της κατηγορίας στα 375 λτ..
6,6 κατανάλωση δεν παιζει το εχουμε ξαναπει. 8-8,5 σιγουρα μικτη..να το ξερουν οι υποψηφιοι αγοραστες.Αντιστοιχα κοντα στα 6 ειναι στο ντιζελ που εχω κανει και test drive.
Πάντως κι αυτή η ford δεν μπορεί να σχεδιάσει ένα εσωτερικό της προκοπής. Βγάζει αυτοκίνητα που στον οδηγικό τομέα είναι πάντα απ'τα καλύτερα αλλά βλέπεις τώρα το νέο focus και άνετα το λες κι αμάξι πενταετίας...
Ολα ειναι διαφημιση για να μας πουλανε συνεχεια καινουρια πραγματα και ας ειναι πιο αχρηστα.πχ.καθε καινουριο μοντελο εχει ακαμψια 20% καλητερη απο το προηγουμενο και ας δεν μπωρει να το ελενξει ο καταναλωτης.εχω δυο τηλεωρασεις 30 χρονια και δεν παθαν τιποτα ,πηρα μια καινουρια 500 ευρω καλη μαρκα και καηκε οεγκεφαλος στους 11 μηνες ανδεν ηταν στην εγγηειση θα επρεπε να την πεταξω.
Φίλε Νίκο έχω το αυτοκίνητο και στα πρώτα 500km η κατανάλωση είναι στο 6.1. Περίπου τα 200 από αυτά στον αυτοκινητόδρομο. Και αυτό στο normal (όχι στο eco), και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Απλά αλλάζοντας ταχύτητες όταν σου λέει η ένδειξη. Για να δεις 8-8.5 πιστεύω πρέπει να έχεις το πόδι βιδωμένο στο πάτωμα.
Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι τέλειο, η συναρμογή θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη, τουλάχιστον στο δικό μου. Αλλά γενικά στην τιμή του πιστεύω καλή επιλογή.
Αυτό το διάστημα ψάχνω για αμάξι! Ένα έχω να πω εγώ... Έχω μπει και έχω οδηγήσει τα περισσότερα στην κατηγορία αυτή... Το νέο Focus είναι μακράν το καλύτερο συνολικά! Όχι απλά καλύτερο, μακράν καλύτερο! Το να μην αρέσει σε κάποιους το βρίσκω φυσιολογικό γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του γούστα, το να μην μπορούμε να καταλάβουμε την ακαμψία αν είναι 20%καλύτερη πάλι το βρίσκω φυσιολογικό αν και το νιώθεις στην οδήγηση αλλά δεν είσαι σίγουρος αν είναι 20% ή περισσότερο, Οκ. Αλλά όλα τα υπόλοιπα τα βλέπεις τα αισθάνεσαι και πραγματικά δεν υπάρχει σε αυτή την τιμή αντίπαλος!! Α! Και κάτι τελευταίο... η κατανάλωση 6,8 γιατί το πάτησα λίγο παραπάνω στο γκαζι!
6,6 κατανάλωση δεν παιζει το εχουμε ξαναπει. 8-8,5 σιγουρα μικτη..να το ξερουν οι υποψηφιοι αγοραστες.Αντιστοιχα κοντα στα 6 ειναι στο ντιζελ που εχω κανει και test drive.
Πάντως κι αυτή η ford δεν μπορεί να σχεδιάσει ένα εσωτερικό της προκοπής. Βγάζει αυτοκίνητα που στον οδηγικό τομέα είναι πάντα απ'τα καλύτερα αλλά βλέπεις τώρα το νέο focus και άνετα το λες κι αμάξι πενταετίας...
Ολα ειναι διαφημιση για να μας πουλανε συνεχεια καινουρια πραγματα και ας ειναι πιο αχρηστα.πχ.καθε καινουριο μοντελο εχει ακαμψια 20% καλητερη απο το προηγουμενο και ας δεν μπωρει να το ελενξει ο καταναλωτης.εχω δυο τηλεωρασεις 30 χρονια και δεν παθαν τιποτα ,πηρα μια καινουρια 500 ευρω καλη μαρκα και καηκε οεγκεφαλος στους 11 μηνες ανδεν ηταν στην εγγηειση θα επρεπε να την πεταξω.
Φίλε Νίκο έχω το αυτοκίνητο και στα πρώτα 500km η κατανάλωση είναι στο 6.1. Περίπου τα 200 από αυτά στον αυτοκινητόδρομο. Και αυτό στο normal (όχι στο eco), και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Απλά αλλάζοντας ταχύτητες όταν σου λέει η ένδειξη. Για να δεις 8-8.5 πιστεύω πρέπει να έχεις το πόδι βιδωμένο στο πάτωμα. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι τέλειο, η συναρμογή θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη, τουλάχιστον στο δικό μου. Αλλά γενικά στην τιμή του πιστεύω καλή επιλογή.
Αυτό το διάστημα ψάχνω για αμάξι! Ένα έχω να πω εγώ... Έχω μπει και έχω οδηγήσει τα περισσότερα στην κατηγορία αυτή... Το νέο Focus είναι μακράν το καλύτερο συνολικά! Όχι απλά καλύτερο, μακράν καλύτερο! Το να μην αρέσει σε κάποιους το βρίσκω φυσιολογικό γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του γούστα, το να μην μπορούμε να καταλάβουμε την ακαμψία αν είναι 20%καλύτερη πάλι το βρίσκω φυσιολογικό αν και το νιώθεις στην οδήγηση αλλά δεν είσαι σίγουρος αν είναι 20% ή περισσότερο, Οκ. Αλλά όλα τα υπόλοιπα τα βλέπεις τα αισθάνεσαι και πραγματικά δεν υπάρχει σε αυτή την τιμή αντίπαλος!! Α! Και κάτι τελευταίο... η κατανάλωση 6,8 γιατί το πάτησα λίγο παραπάνω στο γκαζι!
Για το κομμάτι του digital panel υπάρχει κάποια πληροφορία γιατί όσο και αν έχω ψάξει δεν το εχω επιβαιβεωσει.