• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Ford Focus πατάει με αρχοντιά και αναδίδει μια ιδιαίτερη premium αύρα, που τη συναντάς σε premium μικρομεσαίες προτάσεις.

    Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο ανάμεσα σε άνεση και «ζωντανή» συμπεριφορά

    Διαβάστηκε από 91427 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/11/2018
     

    Πατώντας στη νέα του πλατφόρμα, το Focus κατάφερε να εξελίξει περαιτέρω το οδηγικό του ταλέντο. Όχι τόσο σε επίπεδο αμεσότητας και σπορτίφ χαρακτήρα, όσο σε ισορροπία: Το νέο Focus ήρθε σαν γεφυροποιός για να συνδέσει μαεστρικά τον κόσμο της αποτελεσματικότητας με αυτόν της άνεσης. Η ρύθμιση της ανάρτησης δείχνει να πετυχαίνει απόλυτα την λεπτή ισορροπία με βοήθεια και από την «έξυπνη» επιλογή στη διάσταση των ελαστικών 210/50 R17. Ειδικά στην χαμηλωμένη κατά 10 χλστ. ST Line έκδοση της δοκιμής, η ανάρτηση είναι σφιχτή, αλλά ταυτόχρονα με έναν μαγικό τρόπο ο νέος ημιάκαμπτος άξονας τα καταφέρνει περίφημα στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών, αλλά και στην μόνιμη επαφή των πίσω τροχών με την άσφαλτο εκτός αν ζητήσεις κάτι διαφορετικό.

    Στο νέο Focus το πίσω μέρος παραμένει ζωντανό και πειθήνιο στα θέλω του οδηγού για τοποθέτηση, τη στιγμή που η τονισμένη ακρίβεια του μπροστινού μέρους με το απίθανο τιμόνι δε σε αφήνει σε ησυχία και σε προκαλεί συνεχώς να απολαύσεις το ακριβές ζύγισμα και τις ομοιογενείς αντιδράσεις του εμπρός και του πίσω μέρους, οι οποίες προσδίδουν μια ευχάριστα σπορ διάθεση στο σύνολο ακόμη και στη νορμάλ λειτουργία (υπάρχει και Eco), πόσο στη Sport. Με το κράτημα και την ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές, με το γλυκό ζύγισμα του συνόλου, με τον τρόπο που η ουρά ανοίγει την τροχιά της με την βοήθεια και του Torque Vectoring για να βοηθήσει την τοποθέτηση, είναι εντυπωσιακό το πόσο η συμπεριφορά του Focus βασίζεται στο μηχανικό «κούρδισμά» παρά στα ηλεκτρονικά. Όχι πως αυτά λείπουν. Αντίθετα το νέο Focus έχει πάνω του όλη τη σύγχρονη ηλεκτρονική τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού. Βέβαια μαζί με αυτά, κάποια χαμένα στοιχεία αιχμηρότητας και η αδυναμία πλήρους απενεργοποιήσης του ESP αποτελούν σημάδια, πως  Focus προς όφελος της άνεσης άμβλυνε ελάχιστα την αμεσότητα, η οποία όμως είναι παρούσα με λιγότερο «ωμό» τρόπο. Σαν αποτέλεσμα το νέο Focus πατάει με αρχοντιά και αναδίδει μια ιδιαίτερη αύρα, που τη συναντάς σε premium μικρομεσαίες προτάσεις. Σε κάθε περίπτωση, η πλαισιάρα δηλώνει έτοιμη για άλλα 300 άλογα, η ανάρτηση δεν χάνει ποτέ την αυτοκυριαρχία της, τα φρένα είναι ακούραστα και δυνατά. Σίγουρα θα θέλαμε μικρότερο κύκλο στροφής, αλλά και πάλι η κίνηση στην πόλη δεν θα προβληματίσει.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

    Δοκιμή: Ανανεωμένο Kia Sportage

    Για ποιο Honda αξίζει να είσαι «χοντάκιας» σήμερα;

    53 χρόνια Toyota Corolla. Πόσο άλλαξε μέχρι σήμερα;

    Mega Τεστ φώτων σε 11 μικρά SUV

    Η κίνηση στους δρόμους

    Η νέα πισωκίνητη πλατφόρμα του VW group

    Χαλάς το αυτοκίνητό σου και δεν το καταλαβαίνεις

    Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

    Βάλε LPG με χορηγό το αυτοκίνητο σου!

    Χάλασε το diesel σου; Δες πως θα το φτιάξεις

    Έτσι κλέβουν τις ζάντες (vid)

    Που πήγαν οι «μπούκες»;

    Νέα Bentley Continental GT V8

    Δοκιμή: Νέα Mercedes C 200 Coupe

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

    FORD: Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFiesta

    MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο, 100€/μήνα

    SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

    PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

    SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 14.990€

    περισσότερα »