• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Ford Focus πατάει με αρχοντιά και αναδίδει μια ιδιαίτερη premium αύρα, που τη συναντάς σε premium μικρομεσαίες προτάσεις.

    Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο ανάμεσα σε άνεση και «ζωντανή» συμπεριφορά

    Διαβάστηκε από 102957 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/11/2018
     

    Πατώντας στη νέα του πλατφόρμα, το Focus κατάφερε να εξελίξει περαιτέρω το οδηγικό του ταλέντο. Όχι τόσο σε επίπεδο αμεσότητας και σπορτίφ χαρακτήρα, όσο σε ισορροπία: Το νέο Focus ήρθε σαν γεφυροποιός για να συνδέσει μαεστρικά τον κόσμο της αποτελεσματικότητας με αυτόν της άνεσης. Η ρύθμιση της ανάρτησης δείχνει να πετυχαίνει απόλυτα την λεπτή ισορροπία με βοήθεια και από την «έξυπνη» επιλογή στη διάσταση των ελαστικών 210/50 R17. Ειδικά στην χαμηλωμένη κατά 10 χλστ. ST Line έκδοση της δοκιμής, η ανάρτηση είναι σφιχτή, αλλά ταυτόχρονα με έναν μαγικό τρόπο ο νέος ημιάκαμπτος άξονας τα καταφέρνει περίφημα στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών, αλλά και στην μόνιμη επαφή των πίσω τροχών με την άσφαλτο εκτός αν ζητήσεις κάτι διαφορετικό.

    Στο νέο Focus το πίσω μέρος παραμένει ζωντανό και πειθήνιο στα θέλω του οδηγού για τοποθέτηση, τη στιγμή που η τονισμένη ακρίβεια του μπροστινού μέρους με το απίθανο τιμόνι δε σε αφήνει σε ησυχία και σε προκαλεί συνεχώς να απολαύσεις το ακριβές ζύγισμα και τις ομοιογενείς αντιδράσεις του εμπρός και του πίσω μέρους, οι οποίες προσδίδουν μια ευχάριστα σπορ διάθεση στο σύνολο ακόμη και στη νορμάλ λειτουργία (υπάρχει και Eco), πόσο στη Sport. Με το κράτημα και την ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές, με το γλυκό ζύγισμα του συνόλου, με τον τρόπο που η ουρά ανοίγει την τροχιά της με την βοήθεια και του Torque Vectoring για να βοηθήσει την τοποθέτηση, είναι εντυπωσιακό το πόσο η συμπεριφορά του Focus βασίζεται στο μηχανικό «κούρδισμά» παρά στα ηλεκτρονικά. Όχι πως αυτά λείπουν. Αντίθετα το νέο Focus έχει πάνω του όλη τη σύγχρονη ηλεκτρονική τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού. Βέβαια μαζί με αυτά, κάποια χαμένα στοιχεία αιχμηρότητας και η αδυναμία πλήρους απενεργοποιήσης του ESP αποτελούν σημάδια, πως  Focus προς όφελος της άνεσης άμβλυνε ελάχιστα την αμεσότητα, η οποία όμως είναι παρούσα με λιγότερο «ωμό» τρόπο. Σαν αποτέλεσμα το νέο Focus πατάει με αρχοντιά και αναδίδει μια ιδιαίτερη αύρα, που τη συναντάς σε premium μικρομεσαίες προτάσεις. Σε κάθε περίπτωση, η πλαισιάρα δηλώνει έτοιμη για άλλα 300 άλογα, η ανάρτηση δεν χάνει ποτέ την αυτοκυριαρχία της, τα φρένα είναι ακούραστα και δυνατά. Σίγουρα θα θέλαμε μικρότερο κύκλο στροφής, αλλά και πάλι η κίνηση στην πόλη δεν θα προβληματίσει.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

    Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

    Honda CR-V vs Peugeot 5008

    Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel με 150 PS

    Τριπλάσια εγγύηση και 2.000 στην τσέπη ή VW T-Cross;

    Η κίνηση στους δρόμους

    Το πιο όμορφο ελληνικό σπήλαιο

    Σκόπελος: 4 παραλίες που μένουν αξέχαστες

    10 σημεία του Ιονίου... για χάζι!

    H καλύτερη παραλία του κόσμου είναι στην Ελλάδα

    «Το απέραντο γαλάζιο» της Αμοργού

    Πήγαινε διακοπές μόνο με το αμάξι σου

    H νέα BMW Σειρά 1;

    SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

    Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    RENAULT: CLIO Dynamic.Η πλουσιότερη έκδοση CLIO με 12.980€

    CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

    NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

    SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

    ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

    περισσότερα »