Το νέο Ford Focus πατάει με αρχοντιά και αναδίδει μια ιδιαίτερη premium αύρα, που τη συναντάς σε premium μικρομεσαίες προτάσεις.
Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο ανάμεσα σε άνεση και «ζωντανή» συμπεριφορά
151.436 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2018)
Πατώντας στη νέα του πλατφόρμα, το Focus κατάφερε να εξελίξει περαιτέρω το οδηγικό του ταλέντο. Όχι τόσο σε επίπεδο αμεσότητας και σπορτίφ χαρακτήρα, όσο σε ισορροπία: Το νέο Focus ήρθε σαν γεφυροποιός για να συνδέσει μαεστρικά τον κόσμο της αποτελεσματικότητας με αυτόν της άνεσης. Η ρύθμιση της ανάρτησης δείχνει να πετυχαίνει απόλυτα την λεπτή ισορροπία με βοήθεια και από την «έξυπνη» επιλογή στη διάσταση των ελαστικών 210/50 R17. Ειδικά στην χαμηλωμένη κατά 10 χλστ. ST Line έκδοση της δοκιμής, η ανάρτηση είναι σφιχτή, αλλά ταυτόχρονα με έναν μαγικό τρόπο ο νέος ημιάκαμπτος άξονας τα καταφέρνει περίφημα στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών, αλλά και στην μόνιμη επαφή των πίσω τροχών με την άσφαλτο εκτός αν ζητήσεις κάτι διαφορετικό.
Στο νέο Focus το πίσω μέρος παραμένει ζωντανό και πειθήνιο στα θέλω του οδηγού για τοποθέτηση, τη στιγμή που η τονισμένη ακρίβεια του μπροστινού μέρους με το απίθανο τιμόνι δε σε αφήνει σε ησυχία και σε προκαλεί συνεχώς να απολαύσεις το ακριβές ζύγισμα και τις ομοιογενείς αντιδράσεις του εμπρός και του πίσω μέρους, οι οποίες προσδίδουν μια ευχάριστα σπορ διάθεση στο σύνολο ακόμη και στη νορμάλ λειτουργία (υπάρχει και Eco), πόσο στη Sport. Με το κράτημα και την ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές, με το γλυκό ζύγισμα του συνόλου, με τον τρόπο που η ουρά ανοίγει την τροχιά της με την βοήθεια και του Torque Vectoring για να βοηθήσει την τοποθέτηση, είναι εντυπωσιακό το πόσο η συμπεριφορά του Focus βασίζεται στο μηχανικό «κούρδισμά» παρά στα ηλεκτρονικά. Όχι πως αυτά λείπουν. Αντίθετα το νέο Focus έχει πάνω του όλη τη σύγχρονη ηλεκτρονική τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού. Βέβαια μαζί με αυτά, κάποια χαμένα στοιχεία αιχμηρότητας και η αδυναμία πλήρους απενεργοποιήσης του ESP αποτελούν σημάδια, πως Focus προς όφελος της άνεσης άμβλυνε ελάχιστα την αμεσότητα, η οποία όμως είναι παρούσα με λιγότερο «ωμό» τρόπο. Σαν αποτέλεσμα το νέο Focus πατάει με αρχοντιά και αναδίδει μια ιδιαίτερη αύρα, που τη συναντάς σε premium μικρομεσαίες προτάσεις. Σε κάθε περίπτωση, η πλαισιάρα δηλώνει έτοιμη για άλλα 300 άλογα, η ανάρτηση δεν χάνει ποτέ την αυτοκυριαρχία της, τα φρένα είναι ακούραστα και δυνατά. Σίγουρα θα θέλαμε μικρότερο κύκλο στροφής, αλλά και πάλι η κίνηση στην πόλη δεν θα προβληματίσει.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο νέο Focus το πίσω μέρος παραμένει ζωντανό και πειθήνιο στα θέλω του οδηγού για τοποθέτηση, τη στιγμή που η τονισμένη ακρίβεια του μπροστινού μέρους με το απίθανο τιμόνι δε σε αφήνει σε ησυχία και σε προκαλεί συνεχώς να απολαύσεις το ακριβές ζύγισμα και τις ομοιογενείς αντιδράσεις του εμπρός και του πίσω μέρους, οι οποίες προσδίδουν μια ευχάριστα σπορ διάθεση στο σύνολο ακόμη και στη νορμάλ λειτουργία (υπάρχει και Eco), πόσο στη Sport. Με το κράτημα και την ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές, με το γλυκό ζύγισμα του συνόλου, με τον τρόπο που η ουρά ανοίγει την τροχιά της με την βοήθεια και του Torque Vectoring για να βοηθήσει την τοποθέτηση, είναι εντυπωσιακό το πόσο η συμπεριφορά του Focus βασίζεται στο μηχανικό «κούρδισμά» παρά στα ηλεκτρονικά. Όχι πως αυτά λείπουν. Αντίθετα το νέο Focus έχει πάνω του όλη τη σύγχρονη ηλεκτρονική τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού. Βέβαια μαζί με αυτά, κάποια χαμένα στοιχεία αιχμηρότητας και η αδυναμία πλήρους απενεργοποιήσης του ESP αποτελούν σημάδια, πως Focus προς όφελος της άνεσης άμβλυνε ελάχιστα την αμεσότητα, η οποία όμως είναι παρούσα με λιγότερο «ωμό» τρόπο. Σαν αποτέλεσμα το νέο Focus πατάει με αρχοντιά και αναδίδει μια ιδιαίτερη αύρα, που τη συναντάς σε premium μικρομεσαίες προτάσεις. Σε κάθε περίπτωση, η πλαισιάρα δηλώνει έτοιμη για άλλα 300 άλογα, η ανάρτηση δεν χάνει ποτέ την αυτοκυριαρχία της, τα φρένα είναι ακούραστα και δυνατά. Σίγουρα θα θέλαμε μικρότερο κύκλο στροφής, αλλά και πάλι η κίνηση στην πόλη δεν θα προβληματίσει.
6,6 κατανάλωση δεν παιζει το εχουμε ξαναπει. 8-8,5 σιγουρα μικτη..να το ξερουν οι υποψηφιοι αγοραστες.Αντιστοιχα κοντα στα 6 ειναι στο ντιζελ που εχω κανει και test drive.
Πάντως κι αυτή η ford δεν μπορεί να σχεδιάσει ένα εσωτερικό της προκοπής. Βγάζει αυτοκίνητα που στον οδηγικό τομέα είναι πάντα απ'τα καλύτερα αλλά βλέπεις τώρα το νέο focus και άνετα το λες κι αμάξι πενταετίας...
Ολα ειναι διαφημιση για να μας πουλανε συνεχεια καινουρια πραγματα και ας ειναι πιο αχρηστα.πχ.καθε καινουριο μοντελο εχει ακαμψια 20% καλητερη απο το προηγουμενο και ας δεν μπωρει να το ελενξει ο καταναλωτης.εχω δυο τηλεωρασεις 30 χρονια και δεν παθαν τιποτα ,πηρα μια καινουρια 500 ευρω καλη μαρκα και καηκε οεγκεφαλος στους 11 μηνες ανδεν ηταν στην εγγηειση θα επρεπε να την πεταξω.
Φίλε Νίκο έχω το αυτοκίνητο και στα πρώτα 500km η κατανάλωση είναι στο 6.1. Περίπου τα 200 από αυτά στον αυτοκινητόδρομο. Και αυτό στο normal (όχι στο eco), και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Απλά αλλάζοντας ταχύτητες όταν σου λέει η ένδειξη. Για να δεις 8-8.5 πιστεύω πρέπει να έχεις το πόδι βιδωμένο στο πάτωμα. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι τέλειο, η συναρμογή θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη, τουλάχιστον στο δικό μου. Αλλά γενικά στην τιμή του πιστεύω καλή επιλογή.
Αυτό το διάστημα ψάχνω για αμάξι! Ένα έχω να πω εγώ... Έχω μπει και έχω οδηγήσει τα περισσότερα στην κατηγορία αυτή... Το νέο Focus είναι μακράν το καλύτερο συνολικά! Όχι απλά καλύτερο, μακράν καλύτερο! Το να μην αρέσει σε κάποιους το βρίσκω φυσιολογικό γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του γούστα, το να μην μπορούμε να καταλάβουμε την ακαμψία αν είναι 20%καλύτερη πάλι το βρίσκω φυσιολογικό αν και το νιώθεις στην οδήγηση αλλά δεν είσαι σίγουρος αν είναι 20% ή περισσότερο, Οκ. Αλλά όλα τα υπόλοιπα τα βλέπεις τα αισθάνεσαι και πραγματικά δεν υπάρχει σε αυτή την τιμή αντίπαλος!! Α! Και κάτι τελευταίο... η κατανάλωση 6,8 γιατί το πάτησα λίγο παραπάνω στο γκαζι!
Για το κομμάτι του digital panel υπάρχει κάποια πληροφορία γιατί όσο και αν έχω ψάξει δεν το εχω επιβαιβεωσει.