4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Focus Mεγάλωσε, αλλά ελάφρυνε
5 πράγματα για το νέο Ford Focus
151.455 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2018)
Ford Co-Pilot 360
Με ημιάκαμπτο πίσω άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους
Για πρώτη φορά στην ιστορία του το Ford Focus έχει ημιάκαμπτο πίσω άξονα και όχι στάνταρ πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος θα αποτελεί προνόμιο των ισχυρών μοντέλων και των εκδόσεων station wagon, Active και Vignale ανεξαρτήτως ισχύος. Υπάρχουν περί τις 45 διαθέσιμες επιλογές ανάρτησης ανάλογα με τον κινητήρα, την έκδοση και το βάρος, για το οποίο προβλέπεται διαφορετικό ελατήριο για κάθε 20 κιλά που αυξάνεται, στοιχείο που δείχνει τη λεπτομέρεια και τη δίψα για ίδια συναρπαστικά χαρακτηριστικά σε όλα τα νέα Focus.
Με σύστημα παραμετροποίησης
Στον στάνταρ εξοπλισμό του νέου Focus περιλαμβάνεται πλέον σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών (κινητήρας, τιμόνι, ESP, αυτόματο κιβώτιο και ανάρτηση, όταν φυσικά προσφέρονται τα πρωτοεμφανιζόμενα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με επιπλέον λειτουργίες Comfort και Eco Comfort). Οι επιλογές του οδηγού είναι ανάμεσα σε Eco, Normal και Sport.
Με κορυφαία συνδεσιμότητα
Το νέο Focus προσφέρει τεχνολογία Head Up Display (προβολή δεδομένων σε ειδικό πίνακα πάνω στο ταμπλό και στην ευθεία του οπτικού πεδίου) όντας το πρώτο ευρωπαϊκό μοντέλο της Ford με αυτό το αξεσουάρ. Επίσης προσφέρεται δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του κινητού, δημιουργία Wi-Fi hot spot, εξελιγμένο SYNC3 με φωνητικές εντολές, απολαυστικό ηχοσύστημα της B&O και η εφαρμογή FordPass Connect. Μέσω της τελευταίας, ο χρήστης μπορεί να μάθει πληροφορίες για το πού βρίσκεται το όχημά του, να κάνει ένα τεχνικό έλεγχο της κατάστασής του, ή ακόμη να το ξεκλειδώσει ή και να το βάλει σε λειτουργία από μακριά (στις αυτόματες εκδόσεις μόνο)!
Mεγάλωσε, αλλά ελάφρυνε
Το νέο Focus βασίζεται στη νέα πλατφόρμα C2 όντας 20% πιο άκαμπτο, με 50% πιο στιβαρά σημεία στήριξης της ανάρτησης και έως 88 κιλά ελαφρύτερο. Αναφορικά με τις διαστάσεις του είναι 20 χλστ. μακρύτερο (4.378 χλστ.), 2 χλστ. φαρδύτερο (1.825 χλστ.), αλλά και 30 χλστ. χαμηλότερο (1.454 χλστ.) σε σχέση με το προηγούμενο. Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 53 χλστ. και με συνολικά 2.701 χλστ. είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας του! Μέσα σε όλα, το εμπρός μετατρόχιο έφτασε στα 1572 χλστ. (+13) και το πίσω στα 1.553 (+4). Επίσης, σημειώστε πως το νέο Focus είναι από τα πλέον αεροδυναμικά μοντέλα της κατηγορίας (Cd: 0.27 το χάτσμπακ και 0,28 το βάγκον).
Ford Co-Pilot 360
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
To πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφαλείας Ford Co-Pilot 360 μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα συστήματα αυτόματης πέδησης, ανίχνευσης πεζών & δικυκλιστών, παρακολούθησης τυφλών σημείων, ενεργής διατήρησης λωρίδας, προσαρμοζόμενο cruise control με ενσωματωμένες λειτουργίες Stop & Go για την πυκνή κίνηση, αναγνώριση ορίου και αυτόματης προσαρμογής σε αυτό, αυτόματη προσαρμογή του φωτισμού και προειδοποίηση για τυχόν διέλευση οχημάτων στους οδηγούς που βγαίνουν με όπισθεν από έναν χώρο στάθμευσης.Με ημιάκαμπτο πίσω άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους
Για πρώτη φορά στην ιστορία του το Ford Focus έχει ημιάκαμπτο πίσω άξονα και όχι στάνταρ πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος θα αποτελεί προνόμιο των ισχυρών μοντέλων και των εκδόσεων station wagon, Active και Vignale ανεξαρτήτως ισχύος. Υπάρχουν περί τις 45 διαθέσιμες επιλογές ανάρτησης ανάλογα με τον κινητήρα, την έκδοση και το βάρος, για το οποίο προβλέπεται διαφορετικό ελατήριο για κάθε 20 κιλά που αυξάνεται, στοιχείο που δείχνει τη λεπτομέρεια και τη δίψα για ίδια συναρπαστικά χαρακτηριστικά σε όλα τα νέα Focus.
Με σύστημα παραμετροποίησης
Στον στάνταρ εξοπλισμό του νέου Focus περιλαμβάνεται πλέον σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών (κινητήρας, τιμόνι, ESP, αυτόματο κιβώτιο και ανάρτηση, όταν φυσικά προσφέρονται τα πρωτοεμφανιζόμενα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με επιπλέον λειτουργίες Comfort και Eco Comfort). Οι επιλογές του οδηγού είναι ανάμεσα σε Eco, Normal και Sport.
Με κορυφαία συνδεσιμότητα
Το νέο Focus προσφέρει τεχνολογία Head Up Display (προβολή δεδομένων σε ειδικό πίνακα πάνω στο ταμπλό και στην ευθεία του οπτικού πεδίου) όντας το πρώτο ευρωπαϊκό μοντέλο της Ford με αυτό το αξεσουάρ. Επίσης προσφέρεται δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του κινητού, δημιουργία Wi-Fi hot spot, εξελιγμένο SYNC3 με φωνητικές εντολές, απολαυστικό ηχοσύστημα της B&O και η εφαρμογή FordPass Connect. Μέσω της τελευταίας, ο χρήστης μπορεί να μάθει πληροφορίες για το πού βρίσκεται το όχημά του, να κάνει ένα τεχνικό έλεγχο της κατάστασής του, ή ακόμη να το ξεκλειδώσει ή και να το βάλει σε λειτουργία από μακριά (στις αυτόματες εκδόσεις μόνο)!
Mεγάλωσε, αλλά ελάφρυνε
Το νέο Focus βασίζεται στη νέα πλατφόρμα C2 όντας 20% πιο άκαμπτο, με 50% πιο στιβαρά σημεία στήριξης της ανάρτησης και έως 88 κιλά ελαφρύτερο. Αναφορικά με τις διαστάσεις του είναι 20 χλστ. μακρύτερο (4.378 χλστ.), 2 χλστ. φαρδύτερο (1.825 χλστ.), αλλά και 30 χλστ. χαμηλότερο (1.454 χλστ.) σε σχέση με το προηγούμενο. Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 53 χλστ. και με συνολικά 2.701 χλστ. είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας του! Μέσα σε όλα, το εμπρός μετατρόχιο έφτασε στα 1572 χλστ. (+13) και το πίσω στα 1.553 (+4). Επίσης, σημειώστε πως το νέο Focus είναι από τα πλέον αεροδυναμικά μοντέλα της κατηγορίας (Cd: 0.27 το χάτσμπακ και 0,28 το βάγκον).
6,6 κατανάλωση δεν παιζει το εχουμε ξαναπει. 8-8,5 σιγουρα μικτη..να το ξερουν οι υποψηφιοι αγοραστες.Αντιστοιχα κοντα στα 6 ειναι στο ντιζελ που εχω κανει και test drive.
Πάντως κι αυτή η ford δεν μπορεί να σχεδιάσει ένα εσωτερικό της προκοπής. Βγάζει αυτοκίνητα που στον οδηγικό τομέα είναι πάντα απ'τα καλύτερα αλλά βλέπεις τώρα το νέο focus και άνετα το λες κι αμάξι πενταετίας...
Ολα ειναι διαφημιση για να μας πουλανε συνεχεια καινουρια πραγματα και ας ειναι πιο αχρηστα.πχ.καθε καινουριο μοντελο εχει ακαμψια 20% καλητερη απο το προηγουμενο και ας δεν μπωρει να το ελενξει ο καταναλωτης.εχω δυο τηλεωρασεις 30 χρονια και δεν παθαν τιποτα ,πηρα μια καινουρια 500 ευρω καλη μαρκα και καηκε οεγκεφαλος στους 11 μηνες ανδεν ηταν στην εγγηειση θα επρεπε να την πεταξω.
Φίλε Νίκο έχω το αυτοκίνητο και στα πρώτα 500km η κατανάλωση είναι στο 6.1. Περίπου τα 200 από αυτά στον αυτοκινητόδρομο. Και αυτό στο normal (όχι στο eco), και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Απλά αλλάζοντας ταχύτητες όταν σου λέει η ένδειξη. Για να δεις 8-8.5 πιστεύω πρέπει να έχεις το πόδι βιδωμένο στο πάτωμα. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι τέλειο, η συναρμογή θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη, τουλάχιστον στο δικό μου. Αλλά γενικά στην τιμή του πιστεύω καλή επιλογή.
Αυτό το διάστημα ψάχνω για αμάξι! Ένα έχω να πω εγώ... Έχω μπει και έχω οδηγήσει τα περισσότερα στην κατηγορία αυτή... Το νέο Focus είναι μακράν το καλύτερο συνολικά! Όχι απλά καλύτερο, μακράν καλύτερο! Το να μην αρέσει σε κάποιους το βρίσκω φυσιολογικό γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του γούστα, το να μην μπορούμε να καταλάβουμε την ακαμψία αν είναι 20%καλύτερη πάλι το βρίσκω φυσιολογικό αν και το νιώθεις στην οδήγηση αλλά δεν είσαι σίγουρος αν είναι 20% ή περισσότερο, Οκ. Αλλά όλα τα υπόλοιπα τα βλέπεις τα αισθάνεσαι και πραγματικά δεν υπάρχει σε αυτή την τιμή αντίπαλος!! Α! Και κάτι τελευταίο... η κατανάλωση 6,8 γιατί το πάτησα λίγο παραπάνω στο γκαζι!
Για το κομμάτι του digital panel υπάρχει κάποια πληροφορία γιατί όσο και αν έχω ψάξει δεν το εχω επιβαιβεωσει.