Σε μια τόσο πολυπληθή κλάση όπως είναι τα μικρά crossover, είναι πολύ σημαντικό να έχεις εμφάνιση που ξεχωρίζει. Το Kona το πετυχαίνει αυτό διατηρώντας όμως και δυναμισμό ενώ ταυτόχρονα δε γίνεται εκκεντρικό και «φορτωμένο» οπτικά.

Πρώτο στόχο την άνεση βάζει το Kona, αλλά δεν αφήνει «απ`έξω» το σίγουρο πάτημα και κάποιες σπορτίφ διεκδικήσεις. Τα 170 χλστ. απόστασης απο το έδαφος αποτελούν στοιχείο πουθα εξυπηρετήσει σε χωμάτινες εξορμήσεις. Και υπάρχει και εφεδρικός τροχός... just in case.

Μεγάλο «παιχνίδι» γίνεται με τα φώτα του Κona, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Οι σχεδιαστές τα έχουν χωρίσει σε διάφορες ενότητες και έχουν γεμίσει όμορφα το αμάξωμα.

Μεγάλο «παιχνίδι» γίνεται με τα φώτα του Κona, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Οι σχεδιαστές τα έχουν χωρίσει σε διάφορες ενότητες και έχουν γεμίσει όμορφα το αμάξωμα.

Δοκιμή: Νέο Ηyundai Kona

223.577 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2018)

Η Hyundai ποντάρει πολλά στην παράδοση που έχει χτίσει στα SUV και μπαίνει πλέον με ορμή και στην κλάση των μικρών crossover. Όπλο της είναι το νέο Kona, το οποίο χάρη στην εμφάνισή του και τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του δείχνει ότι, ίσως μπορεί να κάνει... θαύματα στους πίνακες των πωλήσεων.

What is new
- Το νέο B-SUV της Hyundai 
- Mήκος 4.165 χλστ.
- 1,0 λτ. με 120 ίππους 
- 361 λτ. πορτ-μπαγκάζ
- Από 16.590 ευρώ 

Νέα εβδομάδα, νέο SUV: δεν είναι και μεγάλη υπερβολή να πούμε ότι κάπως έτσι είναι ο ρυθμός με τον οποίο λανσάρονται πια τα crossover μοντέλα σχεδόν σε κάθε επίπεδο μεγέθους. Είναι σαφές εδώ και καιρό ότι για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων υπάρχει πια ένας νέος «θεός» και αυτά είναι τα SUV και τα crossover. Ειδικά η μικρή κατηγορία έχει αναδειχθεί φέτος σε πρόσφορο πεδίο για πάμπολλες πρεμιέρες νέων προτάσεων του είδους ώστε δύσκολα πλέον να μπορεί ένας κατασκευαστής να διεκδικεί με αξιώσεις μια καλή εμπορική πορεία αν δε διαθέτει και τέτοια πρόταση στο χαρτοφυλάκιό του. Και το ότι η Hyundai έχει θέσει ως στόχο να είναι η πρώτη Ασιατική εταιρεία αυτοκινήτου στην Ευρώπη έως το 2021 απαιτεί οπωσδήποτε τέτοιες ενέργειες.

Αισθητική: μια ξεκάθαρη ειKona
Η νεότερη έλευση λοιπόν σε αυτό το χώρο, είναι το Hyundai Kona, αυτοκίνητο το οποίο από πολύ νωρίς κέντρισε το ενδιαφέρον πρωτίστως με την εμφάνισή του. Αυτό δικαιολογήθηκε πλήρως όσες φορές το συναντήσαμε στο εξωτερικό οπότε και η «εντός έδρας» επαφή μας πια ήρθε να δείξει ότι οι σχεδιαστές της Hyundai έχουν πετύχει διάνα με τις επιλογές τους. Από τις φωτογραφίες περιμένεις ότι θα δεις κάτι μεγαλύτερο αλλά αυτό δεν ισχύει. Το μήκος των 4.165 χιλ. δεν καμουφλάρεται προς τα κάτω ούτε όμως και προς τα πάνω με τρικ που θα εδειχναν το αυτοκίνητο πιο ογκώδες. Το στιλ είναι ανάλαφρο, διακριτικά επιθετικό με βασικό πυλώνα τη διαμόρφωση των φώτων, με λεπτά led ημέρας πιο πάνω, το βασικό φωτιστικό σώμα λίγο πιο κάτω και ένα ζεύγος φώτων ομίχλης χαμηλά στη βάση της μάσκας. Μπορεί όταν το διαβαζετε να σας φαίνεται λίγο «μπερδεμένο» αλλά στην πράξη δεν είναι τόσο. Το ίδιο σύστημα «διαίρει και... γοήτευε» ισχύει και πίσω όπου υπάρχουν λεπτά φώτα πέδησης με Led στο πανω μέρος αλλά τα φλας και τα φώτα της όπισθεν είναι πιο χαμηλά και πιο πολύ προς τα άκρα του αμαξώματος. Μαζί με τα μαύρα προστατευτικά ολόγυρα, τις καμπύλες στα φτερά, τη διχρωμία στην οροφή και έναν μικρό, λεπτό αεραγωγό πάνω από τη μεγάλη μάσκα εμπρός, το Kona φτιάχνει μια εντελώς δική του αισθητική ταυτότητα, αρμονική όμως ως σύνολο και όχι ένα απλό συνονθύλευμα από εντυπωσιακές λεπτομέρειες. Η αλήθεια είναι ότι το γκρι χρώμα στο «δικό μας» όχημα, ενώ είναι όμορφο και σύγχρονο ως απόχρωση, δε βοηθά πολύ στην ανάδειξη όλων των παραπάνω, κάτι που προφανώς γίνεται πιο εύκολα με τα πιο χτυπητά χρώματα της γκάμας. 

Πέρα από την εικόνα όμως, το νέο Kona, το οποίο διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης στα 1,0 και 1,6 λίτρα με 120 και 177 ίππους απόδοση, διαθέτει και μπόλικη ουσία. Εφαρμογές υψηλής τεχνολογίας για την έγκαιρη αντίληψη και πρόληψη εμπρόσθιων συγκρούσεων, τον έλεγχο της νεκρής γωνίας, την αναγνώριση κάθετης κυκλοφορίας στο πίσω μέρος του οχήματος, και την αναγνώριση κόπωσης κλπ., δείχνουν ότι το νέο crossover της Hyundai για το B-SUV κομμάτι της αγοράς φιλοδοξεί να «παίξει» με τους καλύτερους της κλάσης του. 

Οι τιμές ξεκινούν από τα 16.590 ευρώ για τη δικίνητη έκδοση των 998 κ.εκ. με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων συνιστούν μια καλή πρόταση με δεδομένο και τον ικανοποιητικό εξοπλισμό. Η πιο δυνατή εκδοχή έχει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση καθώς και τιμή στα 21.930 ευρώ. Σε ό,τι αφορά τα ντίζελ σύνολα, η βασική έκδοση είναι η 1,6 D με 115 ίππους και χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο, η οποία τιμάται 19.290 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center