Με την τρίτη γενιά του μικρομεσαίου SUV της, η Hyundai επαναφέρει το όνομα Tucson.

Η ευχαρίστηση σε off-road διαδρομές κρύβεται πιο πολύ σε πατημένα εδάφη όπου ο ρυθμός μπορεί να γίνει γρήγορος.

Η έκδοση της δοκιμής είναι από τις πιο γεμάτες. Όχι μόνο σε εξοπλισμό, όπου η στάνταρ λίστα είναι πολύ καλά προετοιμασμένη, αλλά και σε τεχνικό επίπεδο.

Όμορφο αυτοκίνητο: Τόσο η εμπρός όσο και η πίσω όψη του Tucson αποπνέουν μια αβίαστη γοητεία χωρίς εξάρσεις.

Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Tucson με 177 PS

270.927 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2017)

Να πορεύεται η κατηγορία των SUV στην Ελλάδα χωρίς εκπρόσωπο από τη Hyundai, δε μπορεί να πει κανείς ότι είναι μια φυσιολογική κατάσταση. Εμείς δοκιμάζουμε το νέο crossover της εταιρείας, το οποίο όμως επαναφέρει κι ένα επιπλέον «κανονικό» στοιχείο: το όνομα Tucson!

What is new
- Τρίτη γενιά μικρομεσαίου SUV Ηyundai
- Eπιστροφή στο σωστό όνομα
- Δυνατό μοτέρ – πολύ καλοί χώροι 
- 28.290 ευρώ με 177 ίππους και τετρακίνηση 

Υπάρχουν ονόματα τα οποία καμιά φορά δεν πιάνουν, δεν κουμπώνουν με ένα προϊόν. Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το «ix35» όνομα το οποίο συνόδευσε τη δεύτερη γενιά του μοντέλου στις αγορές εκτός Ν. Κορέας και Βόρειας Αμερικής. Με την τρίτη γενιά του μικρομεσαίου SUV της, η Hyundai επαναφέρει το όνομα Tucson και αφ`ενός αποφεύγει τα μπερδέματα που είχε προκαλέσει η παλιότερη επιλογή της στις διάφορες γεωγραφικές ζώνες, αφ`ετέρου προσθέτει ξανά την αύρα «άγριας Δύσης» που της άρεσε από την εποχή του πρώτου Santa Fe.  

Σε τοπικό επίπεδο, η έλευση του Tucson σηματοδοτεί και μια πιο σημαντική εξέλιξη, αφού επιβεβαιώνει ότι το καθεστώς της αντιπροσώπευσης της Hyundai στη χώρα μας βρίσκει ξανά τα πατήματα του και σταδιακά ανεβάζει ρυθμό στις «μηχανές» του. 

Απολύτως λογικά, αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια αυτή θα αποτελέσει το νέο Tucson, ένα αυτοκίνητο για την πιο καυτή κλάση των ημερών, ακολουθούμενο από ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο μοντέλων τα οποία θα γνωρίσουμε σιγά-σιγά. 

Το μικρό διάστημα που έχει μεσολαβήσει από το διεθνές ντεμπούτο του τρίτης γενιάς Tucson μέχρι το λανσάρισμά του στην Ελλάδα δε μπορεί φυσικά να στερήσει φρεσκάδα από το σχήμα του νέου μοντέλου. Κάθε άλλο μάλιστα: το νέο SUV μπορεί να περιληφθεί στα πιο όμορφα της κατηγορίας του. Χωρίς πολλή οπτική «φασαρία» το νέο Tucson καταφέρνει και παρουσιάζει ένα αβίαστο σπορ στιλ το οποίο απορρέει κυρίως από τις αναλογίες του αμαξώματος. Λεπτά φώτα εμπρός τραβηγμένα ψηλά στα άκρα του καπό και μια εξάγωνη μάσκα ανάμεσα, στην πιο καλή της εκτέλεση μέχρι τώρα, δημιουργούν ένα «πρόσωπο» το οποίο ξεχωρίζει. Αντίστοιχα και πίσω: τα μοτίβα είναι πιο απλο­ϊκά αλλά η όμορφη ενσωμάτωση καμπύλων και η έντονη κλίση της οροφής φτιάχνουν ένα σύνολο σχεδόν σαν τις κουπέ εκδοχές των SUV τις οποίες παρουσιάζουν πια όλο και περισσότεροι κατασκευαστές. 

Η έκδοση της δοκιμής είναι από τις πιο γεμάτες. Όχι μόνο σε εξοπλισμό, όπου η στάνταρ λίστα είναι πολύ καλά προετοιμασμένη, αλλά και σε τεχνικό επίπεδο. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων είναι εδώ στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του και με 177 ίππους φτιάχνει ένα πολύ γεροδεμένο πακέτο με στάνταρ και την τετρακίνηση. Η τιμή των 28.290 ευρώ είναι καλή για τα προσφερόμενα χαρακτηριστικά και δείχνει ότι η Hyundai, μαζί και με τις πιο προσιτές εκδόσεις της γκάμας, η οποία ξεκινά από 19.390 ευρώ για το ατμοσφαιρικό μοντέλο των 132 ίππων, θα διεκδικήσει μια επιστροφή στην κανονικότητα και σε ό,τι αφορά τους πίνακες πωλήσεων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center