Δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο Opel Grandland X, το οποίο είναι υποψήφιο για Best Car 2018, στην έκδοση με τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 130 ίππων.

Το Grandland X κρύβει το μέγεθός του, όντας ευέλικτο και υπάκουο άμεσα στις εντολές του οδηγού.

Το Opel Grandland X «πατάει» στο Peugeot 3008, αλλά έχει τη δική του ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Opel Grandland X.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Opel Grandland X.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Opel Grandland X.

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Opel Grandland X με 130 PS

49.679 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2017)

Η Opel πάει στη χώρα της light περιπέτειας μέσω… Γαλλίας, αφού το νέο μεσαίο crossover της γερμανικής φίρμας βασίζεται στο Peugeot 3008 ως αποτέλεσμα της σχετικής συνεργασίας των δύο εταιρειών. Πόσο διαφορετική μπορεί είναι η γερμανική συνταγή;

What is new
- Mικρομεσαίο crossover της Opel
- 1,2 turbo με 130 άλογα
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Με σύστημα βελτιστοποίησης πρόσφυσης IntelliGrip 
- Από 24.500 ευρώ

Το Grandland X, όπως και το Crossland X, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το PSA Group, για αυτό και βασίστηκε πάνω στην πλατφόρμα EMP2, την ίδια με αυτήν του Peugeot 3008 –μάλιστα κατασκευάζονται και στο ίδιο εργοστάσιο, αυτό του Σοσό. Το Grandland X αποτελεί τo παρθενικό μοντέλο της φίρμας στην ραγδαία ανερχόμενη κατηγορία των μικρομεσαίων crossover και είναι μεγαλύτερο κατά περίπου 20 πόντους από τα Crossland X και Mokka X.

Με τη σχεδιαστική σφραγίδα της Opel
Παρά τα κοινά μηχανικά μέρη με το Peugeot 3008, το Grandland X είναι 30 χλστ. μακρύτερο, 65 χλστ. φαρδύτερο και 15 χλστ. χαμηλότερο, έχοντας παράλληλα τη δική του αυτούσια, σχεδιαστική ταυτότητα η οποία φυσικά «φωνάζει» Opel. Στο μπροστινό μέρος η γρίλια και τα φώτα με την LED «υπογραφή» τη λογική της «διπλής φτερούγας» κυριαρχούν, όπως και η εσοχή στο κάτω μέρος των θυρών. Αισθητικά ο συνδυασμός των καθαρών επιφανειών με τις νευρώσεις «βγάζουν» ένα δυναμισμό συνδυασμένο με αρκετή κομψότητα. Οι σχεδιαστές φρόντισαν να προσδώσουν στο Grandland X μια ελαφριά κουπέ αισθητική, δίνοντας έντονη κλίση στο πίσω μέρος και τοποθετώντας φαρδιές κολώνες.

Aπό 24.500 ευρώ
Το βενζινοκίνητο μοντέλο της δοκιμής (1,2 DIT 130 PS) είναι διαθέσιμο σε τρία διαφορετικά εξοπλιστικά επίπεδα: X-Cite, X-Plore και X-Clusive. H τιμή της βασικής έκδοσης είναι 24.500 ευρώ (είναι 1.900 ευρώ φθηνότερο από την αντίστοιχη βασική έκδοση του Peugeot 3008) και μάλιστα ο εξοπλισμός είναι πλήρης, αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα infotainment R 4.0 IntelliLink με οθόνη αφής 7 ιντσών, Cruise Control, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, υποβοήθηση παρκαρίσματος, προβολείς ομίχλης, προειδοποίηση παρέκκλισης από λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και το εξαιρετικό σύστημα τηλεματικής και προσωπικής εξυπηρέτησης Opel OnStar. Για ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών με αναβαθμισμένο σύστημα infotainment πρέπει να κοιτάξετε την επόμενη έκδοση X-Plore (25.700 ευρώ), ενώ για στάνταρ σύστημα βελτιστοποίησης πρόσφυση IntelliGrip, θα φτάσει στην X-Clusive (30.800 ευρώ), που διαθέτει φυσικά και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto