• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Διαβάστε την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου SEAT Ibiza με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα στις πλούσιες από ύλη σελίδες του νέου τεύχους του περιοδικού AutoΤριτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 20/6.

Διαβάστε την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου SEAT Ibiza με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα στις πλούσιες από ύλη σελίδες του νέου τεύχους του περιοδικού AutoΤριτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 20/6.

Δοκιμή: Νέο Seat Ibiza 1,0 λτ. με 95 PS

Διαβάστηκε από 9896 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/10/2017

Tο 5ης γενιάς Ibiza έρχεται πιο μεγάλο από ποτέ, με εμφάνιση α λα Leon και πολλές αλλαγές. Aρκούν αυτά για να φέρουν το «μικρό» μοντέλο στις τοπ θέσεις των πωλήσεων στη χώρα μας; Ή η ελληνική πραγματικότητα βλέπει τα πράγματα διαφορετικά;

 
Η αξία του Ibiza δεν αμφισβητήθηκε ποτέ, ούτε τεχνικά ούτε εμπορικά. Είναι ο καλύτερος και πιο γνωστός εκπρόσωπος της SEAT παγκοσμίως, έχει φτάσεις τις πέντε γενιές μοντέλων σε πάνω από 30 χρόνια πορείας ενώ και τα 5,4 εκ. μονάδες που έχει πουλήσει, σκιαγραφούν μια αδιαπραγμάτευτη ιστορία επιτυχίας.

Κινητήρας: Δυνατός ο TSI των 95 ίππων 
Γνώριμα χαρακτηριστικά μας έδειξε ο 1.000άρης TSI των 95 ίππων. Ξεκινά πολύ αισιόδοξα από ένα αρκετά χαμηλό επίπεδο στροφών και κινεί με ευκολία το αποκλειστικά πεντάθυρο πια αμάξωμα του Ibiza. 

Eσωτερικό: Επιτέλους μια νέα αισθητική – καλή η ποιότητα 
Mε όνομα «λουσμένο» στο φως της Μεσογείου, το προηγούμενο Ibiza ήταν τουλάχιστον προκλητικό που είχε τόσο σκοτεινό εσωτερικό. Αυτό προφανώς ήταν από τα πρώτα που άλλαξαν οι σχεδιαστές οι οποίοι δημιούργησαν ένα ταμπλό πιο ζωηρό, με πολλές ανοιχτόχρωμες επιλογές στη διάθεση του κοινού.

Χώροι: Πεδίο κυριαρχίας με βλέψεις πέρα από τα μικρά μοντέλα
Τα αυξημένα μετατρόχια της νέας πλατφόρμας όχι απλώς έδωσαν ανάσα στο εσωτερικό του Ibiza αλλά το εκτόξευσαν στην κορυφη της κλάσης του, με τις μετρήσεις να επιβεβαιώνουν τη μεγάλη αναβάθμιση.

Εξοπλισμός-Τιμή: Από 13.050 ευρώ το 95άρι - ειδικό bonus για την εκκίνηση 
Oι τιμές ξεκινούν από 11.700 ευρώ για το βασικό 75άρι μοτέρ του ατμοσφαιρικού 1,0 λίτρου. Το όχημα που δοκιμάζουμε ξεκινά από 13.050 ευρώ και είναι ως εκ τούτου πολύ κοντά στο TSI των 115 ίππων από τον ίδιο 1.000άρη TSI κινητήρα (13.550 ευρώ).

Οδική: Ξανά fun to drive – premium βήμα από την ανάρτηση 
Πραγματική premium αίσθηση δίνει το Ibiza σε ό,τι αφορά την κύλισή του και ειδικότερα τη λειτουργία της ανάρτησης. Το είχαμε δει στη Βαρκελώνη προ λίγω εβδομάδων αλλά η επαφή με την τυπική ελληνική λακούβα έδειξε ότι το νέο «μικρό» SEAT περνάει εντυπωσιακά αλώβητο πάνω από τις οδικές ανωμαλίες. 

Διαβάστε την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου SEAT Ibiza με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα στις πλούσιες από ύλη σελίδες του νέου τεύχους του περιοδικού AutoΤριτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 20/6.

 
  • Μάνος

    @autotriti δε βάλατε ολόκληρη τη δοκιμή αλλά την προεπισκόπηση, το τεύχος της 20ης Ιουνίου πέρασε.

      7
  • Μάνος

    Όλη η δοκιμή βρίσκεται εδώ προς ενημέρωση των επισκεπτών. https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Prwth-Dokimh-Neo-Seat-Ibiza-1-0-lt-me-95-PS_151320.asp