Το διαθέσιμο πλάτος είναι που κερδίζει άμεσα το θαυμασμό στο νέο Ibiza ενώ και ο χώρος για τα γόνατα το φέρνει στην πρώτη τριάδα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το διαθέσιμο πλάτος είναι που κερδίζει άμεσα το θαυμασμό στο νέο Ibiza ενώ και ο χώρος για τα γόνατα το φέρνει στην πρώτη τριάδα.

Χώροι: Πεδίο κυριαρχίας με βλέψεις πέρα από τα μικρά μοντέλα

62.413 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2017)

Τα αυξημένα μετατρόχια της νέας πλατφόρμας όχι απλώς έδωσαν ανάσα στο εσωτερικό του Ibiza αλλά το εκτόξευσαν στην κορυφη της κλάσης του, με τις μετρήσεις να επιβεβαιώνουν τη μεγάλη αναβάθμιση. ΚατΆαρχάς το εσωτερικό πλάτος, ειδικά πίσω είναι καλύτερο από του Leon (!) έστω και οριακά ενώ και οι χώροι για τα γόνατα είναι πολύ καλοί κι ας μην ξέφυγε το αυτοκίνητο σε θέμα μήκους. Σε σχέση με το προηγούμενο Ibiza παρέχει 11 πόντους μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος, στοιχείο απίστευτο, ενώ και σε ό,τι αφορά το χώρο για τα κεφάλια σχεδόν διπλασιάζει τις τιμές. Συνολικά απέναντι στην κλάση, το νέο Ibiza έχει κορυφαίο πλάτος πίσω ξεπερνώντας το Honda Jazz, αλλά χάνοντας από το Toyota Yaris στον τομέα αυτό. Το προφίλ του ανεβαίνει τόσο ψηλά λόγω και του χώρου αποσκευών ο οποίος ανακοινώνεται στα 355 λίτρα και δύσκολα βρίσκει αντίπαλο. 

To πορτ-μπαγκάζ των 355 λίτρων έχει αρκετά ίσια τοιχώματα αν και θα θέλαμε χαμηλά προς τις πλάτες των καθισμάτων να μη δεχόταν διείσδυση από τις κολώνες του πλαισίου.

To πορτ-μπαγκάζ των 355 λίτρων έχει αρκετά ίσια τοιχώματα αν και θα θέλαμε χαμηλά προς τις πλάτες των καθισμάτων να μη δεχόταν διείσδυση από τις κολώνες του πλαισίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto