Πολύ αυξημέμνη σιγουριά εμφανίζει το νέο Ibiza σε ότι αφορά στην τοποθέτηση του εμπρός μέρους. Το μεγάλο μετατρόχιο έχει αισθητή διάθεση να διορθώσει ατσαλιές από πλευράς οδηγού χωρίς να γίνεται πλαδα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ αυξημέμνη σιγουριά εμφανίζει το νέο Ibiza σε ότι αφορά στην τοποθέτηση του εμπρός μέρους. Το μεγάλο μετατρόχιο έχει αισθητή διάθεση να διορθώσει ατσαλιές από πλευράς οδηγού χωρίς να γίνεται πλαδαρο.

Οδική: Ξανά fun to drive, premium βήμα από την ανάρτηση

62.441 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2017)

Πραγματική premium αίσθηση δίνει το Ibiza σε ό,τι αφορά την κύλισή του και ειδικότερα τη λειτουργία της ανάρτησης. Το είχαμε δει στη Βαρκελώνη προ λίγω εβδομάδων αλλά η επαφή με την τυπική ελληνική λακούβα έδειξε ότι το νέο «μικρό» SEAT περνάει εντυπωσιακά αλώβητο πάνω από τις οδικές ανωμαλίες. Και δεν είναι μόνο η μικρή και ήρεμη ταλάντωση της ανάρτησης αλλά και η ησυχία με την οποία εκτελεί τη δουλειά της. Το καλό κάθισμα, με αξιόλογη στήριξη παρά το σχετικά ήπιο ανάγλυφο της πλάτης έρχεται να εξασφαλίσει άνεση εντός πόλης και σταθερό σώμα για τον οδηγό σε δρόμο με στροφές. 

Ο πίσω άξονας έχει πλέον πιο ήπιες αντιδράσεις κι ενώ δεν έχει τη φιλοσοφία να «ξεκινά» το στρίψιμο από εκεί, ο ρόλος του στο να βγαίνει το Ibiza απλά και γρήγορα από τη στροφή είναι πολύ σημαντικός.

Ο πίσω άξονας έχει πλέον πιο ήπιες αντιδράσεις κι ενώ δεν έχει τη φιλοσοφία να «ξεκινά» το στρίψιμο από εκεί, ο ρόλος του στο να βγαίνει το Ibiza απλά και γρήγορα από τη στροφή είναι πολύ σημαντικός.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Σε τέτοιες συνθήκες, το Ibiza δεν ξεχνά τον fun to drive χαρακτήρα του. Η όλη προσπάθεια ευνοείται κατΆαρχάς από το νέο δάπεδο το οποίο δείχνει ότι μπορεί να (και θα) σηκώσει πολλή περισσότερη δύναμη (θυμίζουμε ότι έχουμε δει FR 150 ίππων αλλά όχι Cupra ακόμη…). To αυξημένο μετατρόχιο άπλωσε καλύτερα τη μάζα και μοιάζει να έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους. Αυτό σημαίνει ότι, χωρίς ακρότητες στην ανάρτηση το νέο Ibiza εμφανίζει μικρότερες κλίσεις και μια πιο ουδέτερη συμπεριφορά. Μεγάλη βελτίωση από τον πίσω άξονα ο οποίος είναι πια πιο ψύχραιμος όταν βυθίζεται, ενώ ρολάρει πλέον πιο γλυκά στη στροφή και ακολουθεί την καμπύλη της τροχιάς με στόχο να βοηθήσει όλο το εμπρός μέρος να βγει από την καμπή σωστά ευθυγραμμισμένο και χωρίς παρενέργειες. Αυτό φαίνεται πολύ και από το τιμόνι το οποίο είναι μεν λίγο ελαφρύ αλλά δεν έχει κενά και παρόλο που είναι αρκετά γρήγορο (2,6 στροφές από άκρη σε άκρη) δε φορτίζει παράλογα το πίσω μέρος. Γενικά όλες οι αντιδράσεις έχουν μια φυσικότητα πλέον κι αυτό χτίζει γρήγορα εμπιστοσύνη από πλευράς οδηγού. 
 
Συνολικά η έκδοση των 95 ίππων αντιμετωπίζει με κέφι μια ορεινή διαδρομή, πατάει πολύ σίγουρα και βγάζει κι εδώ μια μικρή επιρροή από τα μικρομεσαία του ομίλου. Κλασσικό σημάδι ωριμότητας. Τα φρένα δεν ενθουσίασαν με το νούμερο που έδειξαν  ωστόσο η αίσθηση από το μεσαίο πεντάλ είναι πάρα πολύ καλή. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green