Η BMW βάζει για πρώτη φορά κάτω από το καπό της 5αρας, τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων και 170 ίππων, προσφέροντας, χωρίς συμβιβασμούς, αίγλη και το prestige.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η BMW βάζει για πρώτη φορά κάτω από το καπό της 5αρας, τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων και 170 ίππων, προσφέροντας, χωρίς συμβιβασμούς, αίγλη και το prestige.

Πρώτη δοκιμή: BMW 520i

12.199 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2014)

Η BMW βάζει για πρώτη φορά κάτω από το καπό της 5αρας, τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων και 170 ίππων, προσφέροντας, χωρίς συμβιβασμούς, αίγλη και το prestige.

Είναι βέβαιο πλέον, ότι το downsizing είναι η τάση της εποχής. Το ευτύχημα είναι, πως ενώ ο κυβισμός των κινητήρων μειώνεται, η τεχνολογία της εποχής, επιτρέπει στην ιπποδύναμη να παίρνει την ανιούσα.Κινητήρας: Κινεί με άνεση το στιβαρό αμάξωμαΚάτω από το μακρύ καπό της 520i, έχει τοποθετηθεί ένας κινητήρας 1,6 λίτρων, TwinPower Turbo, με turbo και άμεσο ψεκασμό, ο οποίος αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής. Εσωτερικό – Χώροι: Πολυτέλεια, ποιότητα & άνεσηΤο εσωτερικό της BMW 520i διακρίνεται για την πολυτέλεια και την υψηλή ποιότητα που προσφέρει, αφού έχουν επιλεγεί κορυφαία σε ποιότητα υλικά, με τη συναρμογή να μην έχει ατέλειες. Η σχεδίαση είναι οδηγοκεντρική ακολουθώντας τα πρότυπα της BMW.
Οδική συμπεριφορά: Κυριλέ & σπορτίφΑνέκαθεν τα μοντέλα της BMW είναι προσανατολισμένα στην οδηγική ευχαρίστηση του οδηγού. Σφιχτή ανάρτηση που απορροφά όμως τις ανωμαλίες, κοφτερό και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, πίσω κίνηση, ESP που απενεργοποιείται πλήρως κτλ. Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 13 Auto Τρίτη που κυκλοφορεί 1/4/2014.

Ανέκαθεν τα μοντέλα της BMW είναι προσανατολισμένα στην οδηγική ευχαρίστηση του οδηγού. Σφιχτή ανάρτηση που απορροφά όμως τις ανωμαλίες, κοφτερό και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, πίσω κίνηση, ESP που απενεργοποιείται πλήρως κτλ.

Ανέκαθεν τα μοντέλα της BMW είναι προσανατολισμένα στην οδηγική ευχαρίστηση του οδηγού. Σφιχτή ανάρτηση που απορροφά όμως τις ανωμαλίες, κοφτερό και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, πίσω κίνηση, ESP που απενεργοποιείται πλήρως κτλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW LEASEPRO
test center