Το όνομα Corolla, ένα από τα θρυλικότερα ονόματα της αυτοκίνησης, επέστρεψε δριμύτερο.

Το πρώτο κερδισμένο στοίχημα της νέας Corolla είναι η εμφάνιση. Ποτέ άλλοτε άλλωστε ένα μικρομεσαίο της Toyota δεν είχε τόσο ενδιαφέρουσα σχεδίαση.

Οι λεπτομέρειες εστιάζονται στα στενά και όμορφα LED φωτιστικά σώματα εμπρός που τονίζουν την δυναμική του μοντέλου.

Το μυώδες αμάξωμα στα πλαινά του ανασηκώνει την γραμμή του αμαξώματος προς τα πίσω, για να συμπληρωθεί από τα αντίστοιχης αισθητικής πίσω φωτιστικά σώματα.

Corolla…δώσ` τα όλα!!!

Πρώτη δοκιμή: Νέα Toyota Corolla

148.116 Επισκέψεις στο άρθρο (6/4/2019)

Corolla…δώσ` τα όλα!!! Τέλος στη «λιτότητα» επιχειρεί να βάλει η Toyota, επαναφέροντας το μικρομεσαίο εκπρόσωπό της στην ορθόδοξη λογική του ονόματος Corolla. Ένα αυτοκίνητο που τα «δίνει όλα» από την αρχή για να αποτελέσει το επόμενο best seller αυτής…

Το 2006 η Toyota θέλησε να αλλάξει το όνομα του δημοφιλέστερου μοντέλου της γκάμας της (με 45 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως) και ένα από τα θρυλικότερα ονόματα της αυτοκίνησης γενικότερα. Η Corolla έμεινε να χαρακτηρίζει τις σεντάν εκδόσεις του νέου της τότε μικρομεσαίου, επιλέγοντας το πιο εύηχο και σύμφωνο με τη νέα ονοματοδοσία των μοντέλων της, Auris, για τις χατσμπακ εκδόσεις. Θα πει κανείς -και δικαίως- πως ελάχιστα επηρέασε αυτό την πορεία του Auris στην αγορά μιας και αποτέλεσε άξιο συνεχιστή της Corolla.

Δώδεκα χρόνια μετά όμως η παρένθεση (Αuris) κλείνει, με την Corolla να ξαναπαίρνει τα ηνία για να συνεχίσει να γράφει την ιστορία της, στηριζόμενη στους 3 βασικούς πυλώνες που την έκαναν best seller (ποιότητα, αντοχή και αξιοπιστία) αλλά ανοίγοντας και νέους ορίζοντες μέσω της δυναμικής της σχεδίασης, το προηγμένο τεχνολογικό επίπεδό της και το οδηγοκεντρικό προφίλ της. Και αν τα δύο πρώτα χαρακτήριζαν και το προηγούμενο Auris στην εποχή του, το τελευταίο είναι η πρώτη φορά που συνοδεύει από τις απλές εκδόσεις την «οικογενειακή» Corolla…

Εμφάνιση: Κερδίζει και σε εμφάνιση… 
Το πρώτο κερδισμένο στοίχημα της νέας Corolla είναι η εμφάνιση. Ποτέ άλλοτε άλλωστε ένα μικρομεσαίο της Toyota δεν είχε τόσο ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Το χάτσμπακ αμάξωμά της έχει τέλειες αναλογίες και συνδυάζει περίτεχνα την αιχμηρή και δυναμική αισθητική των Ιαπώνων, με τις καμπύλες επιφάνειες των Ευρωπαίων. Στο σύνολο το αποτέλεσμα τραβάει τα βλέμματα με ευκολία και ξεχωρίζει από τις λεπτομέρειες. 

Αυτές εστιάζονται στα στενά και όμορφα LED φωτιστικά σώματα εμπρός που τονίζουν την δυναμική του μοντέλου σε συνδυασμό με την λεπτή γραμμή της μάσκας και τον τεράστιο αεραγωγό του προφυλακτήρα. Αντίστοιχα το μυώδες αμάξωμα στα πλαινά του ανασηκώνει την γραμμή του αμαξώματος προς τα πίσω, για να συμπληρωθεί από τα αντίστοιχης αισθητικής πίσω φωτιστικά σώματα, συμπληρώνοντας το ξεχωριστό του προφίλ. Στις εκδόσεις Black Edition, η διχρωμία (οροφή- αμαξώματος) έρχεται να δώσει ένα ακόμα πιο ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα διευρύνοντας και μέσω αυτής το «πελατολόγιο» της Corolla σε πιο νεανικό φάσμα από ότι στο παρελθόν. Παράλληλα η Toyota διαφοροποιεί αισθητικά τη νέα Corolla στις σεντάν εκδόσεις της για να καλύψει τις ανάγκες του πιο παραδοσιακού κοινού αυτής της κατηγορίας (ιδιαίτερα στην Ευρώπη), με την σεντάν να διαθέτει πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα και πιο Αμερικάνικη «προφορά». 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto