2 φωτογραφίες »

Κινητήρας: H έκδοση η «σωστή»

284.217 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2021)

Το νέο Peugeot 208 που έχουμε στα χέρια μας για δοκιμή, φοράει τον «καλό» 1.200άρη PureTech υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ο οποίος αν και «έχασε» 10 ίππους σε σχέση με το παρελθόν, συνεχίζει να προσφέρει καλές επιδόσεις και καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Η ροπή παρέμεινε στα ίδια επίπεδα και αποδίδεται στις ίδιες στροφές, ενώ η μέγιστη ισχύς των 100 ίππων αποδίδεται 500 σ.α.λ. νωρίτερα γεμίζοντας καλύτερα το μεσαίο φάσμα περιστροφής του. Στην πράξη συνεχίζει να ανεβάζει ικανοποιητικά από χαμηλά και διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα, ενώ την ίδια στιγμή είναι σημαντικά πιο «ήσυχος» μέσω και του αναβαθμισμένου επιπέδου ηχομόνωσης που χαρακτηρίζει τη νέα γενιά του 208. Ο επιλογέας έχει μέτρια αίσθηση συνολικά και «χάνει» σε ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές, όμως η κλιμάκωσή του κιβωτίου είναι σφιχτή και συμβάλλει με τη σειρά της στη «ζωντάνια» που παρουσιάζει το σύνολο σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Τέλος και παρά το κατά 15 κιλά μεγαλύτερο βάρος του από το προηγούμενο, το νέο 208 εμφανίζει και πάλι πολύ καλές τιμές κατανάλωσης (0,1 λτ./100 χλμ. καλύτερο από πριν), με μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες, 6,1 λτ./χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
NISSAN