Ο 1,4 TSI των 125 ίππων έχει ένα βαρύ φορτίο να κουβαλήσει, αλλά τελικά τα καταφέρνει παραπάνω από αξιοπρεπώς.

Ο 1,4 TSI των 125 ίππων έχει ένα βαρύ φορτίο να κουβαλήσει, αλλά τελικά τα καταφέρνει παραπάνω από αξιοπρεπώς.

Κινητήρας: Δεν το αναμένεις, αλλά ο 1,4 TSI είναι ικανός

88.763 Επισκέψεις στο άρθρο (27/4/2017)

Κάτω από το καπό του Skoda Kodiaq των 1.502 κιλών (απόβαρο με οδηγό), που δοκιμάζουμε, εδρεύει ο 1,4 TSI των 125 ίππων του γκρουπ. Αρχικά αναμένεις πως θα είναι ράθυμος, αλλά τελικά αποδεικνύεται ικανότατος και αποτελεσματικός! Το είχε αποδείξει και στη δοκιμή του αδελφού VW Tiguan πριν λίγο διάστημα, το καταφέρνει πάλι με το Kodiaq. Πιο συγκεκριμένα, τα 125 άλογα στις 5.000 σ.α.λ. εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις, αφού το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,6 δευτερόλεπτα, ενώ καλές είναι και οι ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ) χάρη στα 200 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από χαμηλά και σε μεγάλο εύρος (1.400 έως 4.000 σ.α.λ.). Επιπλέον, από πλευράς λειτουργίας ο κινητήρας αυτός είναι πολιτισμένος και γραμμικός μέχρι τον κόφτη. Έτσι, στην πράξη δεν έχεις κανένα πρόβλημα να κινηθείς με το Kodiaq σε αστικές συνθήκες και μόνο στην εθνική, φορτωμένος θα πρέπει να κάνεις μικρές παραχωρήσεις ή να πιέσεις πιο βαθιά το πεντάλ ανεβάζοντας την κατανάλωση. Και μια που ήρθαμε σε αυτή, να πούμε πως η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Skoda είναι 6,0 λτ./100 χλμ., ωστόσο εμείς είδαμε 8,3 στον υπολογιστή ταξιδίου, τιμή ωστόσο που και πάλι μπορεί να θεωρηθεί ικανοποιητική δεδομένου του όγκου και βάρους του οχήματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL