5 φωτογραφίες »

Κάνε κλικ στη φωτογραφία και άκου τον… διαστημικό ήχο που κάνει το Skoda Enyaq στις χαμηλές ταχύτητες.

Επιδόσεις, αυτονομία & οδική συμπεριφορά

99.354 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2021)

Επιδόσεις-Αυτονομία: 380 χλμ. με μία φόρτιση
Με 180 ίππους και 310 Nm, το αναµενόµενα βαρύ λόγω της µπαταρίας Skoda Enyaq επιταχύνει ζωηρά µέχρι και την περιορισµένη τελική ταχύτητα των 160 χλµ./ώρα. Στις µετρήσεις µας, κατάφερε το κλασικό 0-100 σε 8,4 δλ (8,7 δλ. υπόσχεται η Skoda) µε µια ευχάριστη η αίσθηση τραβήγµατος και έναν… διαστηµικό ήχο στις χαµηλές ταχύτητες για να γίνεται αντιληπτή η παρουσία του οχήµατος. Κακά τα ψέµατα όµως, το βασικό µέληµα για τους οδηγούς ηλεκτρικών είναι η αυτονοµία. Η Skoda για τη συγκεκριµένη έκδοση υπόσχεται 400+ χλµ. σε µικτές συνθήκες και 500+ χλµ. µέσα στην πόλη. Εµείς καταφέραµε έως και 380 χλµ. προσπαθώντας επί τούτου, το οποίο µεταφράζεται σε επιλεγµένο πρόγραµµα Eco και προσεκτική οδήγηση χωρίς χρήση κλιµατισµού. Ωστόσο µε νορµάλ οδήγηση, η µέση αυτονοµία κυµάνθηκε µεταξύ 360-370 χλµ. µε µέση κατανάλωση στις 18,5 kWh/100 χλµ.. Αυτό που κρατάµε είναι και το αξιόλογο σύστηµα για την ανάκτηση ενέργειας, το οποίο εκτός από την αυτόµατη λειτουργία ρυθµίζεται και σε 3 επίπεδα µέσω των paddles στο τιµόνι, ενώ υπάρχει και επιλογή B στο κιβώτιο που αντιστοιχεί στη µόνιµη εµπλοκή του 3ου επιπέδου.

Το Enyaq ακολουθεί πιστά την οδηγική γραμμή που έχεις επιλέξει με συγκρατημένη κλίση και χαρακτηριστική ουδετερότητα.

Το Enyaq ακολουθεί πιστά την οδηγική γραμμή που έχεις επιλέξει με συγκρατημένη κλίση και χαρακτηριστική ουδετερότητα.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Οδική συμπεριφορά: Πιο ήσυχο από S-Class, ευέλικτο σαν μίνι!
Από τη στιγµή που θα κυλίσουν οι τροχοί του Enyaq δεν µπορεί παρά να µείνεις εντυπωσιασµένος από την ησυχία που επικρατεί στην καµπίνα και η οποία σε κάνει να ακούς και τον παραµικρό θόρυβο, όπως π.χ. ένα απειροελάχιστο τρίξιµο από τη συρόµενη πίσω εταζέρα. Οι µετρήσεις µας ακόµα και σε υψηλές ταχύτητες έδειξαν επίπεδα θορύβου χαµηλότερα από αυτά της Mercedes S-Class (µε συµβατικό κινητήρα). Ταυτόχρονα, ο υψίσυχνος τεχνητός ήχος, που θυµίζει διαστηµόπλοιο, έχει το δικό του ενδιαφέρον. Χαµηλός είναι και ο θόρυβος του αέρα χάρη στη σπουδαία αεροδυναµική, στοιχείο που εντείνει την αίσθηση πως βρίσκεσαι µέσα σε µια κάψουλα αποµόνωσης. Ένα ακόµα θετικό στοιχείο είναι η ικανότητα της ανάρτησης (µε πολλαπλούς συνδέσµους πίσω) να σιδερώνει τις ανωµαλίες χάρη και στην έξυπνη επιλογή των ελαστικών, που έχουν µεγάλη διάµετρο, αλλά και µπόλικο «ψωµί» στο πέλµα (235/50 R20)

Χαμηλός είναι και ο θόρυβος του αέρα χάρη στη σπουδαία αεροδυναμική, στοιχείο που εντείνει την αίσθηση πως βρίσκεσαι μέσα σε μια κάψουλα απομόνωσης.

Χαμηλός είναι και ο θόρυβος του αέρα χάρη στη σπουδαία αεροδυναμική, στοιχείο που εντείνει την αίσθηση πως βρίσκεσαι μέσα σε μια κάψουλα απομόνωσης.

Ένας ακόµη άσος στο µανίκι του Enyaq είναι η ευχρηστία και κυρίως η ευελιξία του στην καθηµερινότητα, χάρη στον µικρό κύκλο στροφής (9,3 µ.) που είναι µικρότερος και από αυτόν του Toyota Yaris. Bλέπεις, οι µπροστινοί τροχοί δεν είναι κινητήριοι και έτσι µπορούν να στρίβουν σε µεγάλη γωνία. Η µετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και η ανάλογη τοποθέτηση του κινητήρα βοηθούν και την πολύ καλή εικόνα του Enyaq σε επίπεδο οδικής συµπεριφοράς. Δε νιώθεις έντονα την αδράνεια να σε τραβά προς την υποστροφή και κατά ένα ευχάριστα περίεργο τρόπο, χωρίς όµως αυτό να σηµαίνει πως το Enyaq δείχνει λιγότερο βαρύ. Πάντως σε συνδυασµό µε την ακρίβεια του τιµονιού και το χαµηλό κέντρο βάρους (η µπαταρία είναι µέσα στο πάτωµα), το Enyaq ακολουθεί πιστά την οδηγική γραµµή που έχεις επιλέξει µε συγκρατηµένη κλίση και χαρακτηριστική ουδετερότητα. Η µεγάλη µάζα θα φανεί µόνο αν το παρακάνεις σε πολύ κλειστές και γλιστερές στροφές. Η µικρή υποστροφή όµως είναι απόλυτα ελεγχόµενη και αρκεί να εκµεταλλευτείς το µικρό «παράθυρο» στη χρήση του γκαζιού για να πλασάρεις το πίσω µέρος και να επαναφέρεις την ισορροπία. Στον ανοιχτό δρόµο η σταθερότητα είναι συγκλονιστική σε συνδυασµό πάντα µε το χαµηλό αεροδυναµικό θόρυβο, την απολύτως ικανοποιητική αυτονοµία και αποτελεσµατικά φρένα. Τα τελευταία είναι άκρως αποτελεσµατικά, αλλά τα πίσω ταµπούρα και το µεγάλο βάρος συντέλεσαν ώστε να εµφανίσουν κόπωση µετά από έντονη και συνεχή χρήση. Πάντως µε 186 χλστ. από το έδαφος, το Skoda Enyaq µπορεί να τα βγάλει εύκολα πέρα µε τις κακοτοπιές της καθηµερινότητας.
 

Ένας ακόμη άσος στο μανίκι του Enyaq είναι η ευχρηστία και κυρίως η ευελιξία του στην καθημερινότητα, χάρη στον μικρό κύκλο στροφής (9,3 μ.)!

Ένας ακόμη άσος στο μανίκι του Enyaq είναι η ευχρηστία και κυρίως η ευελιξία του στην καθημερινότητα, χάρη στον μικρό κύκλο στροφής (9,3 μ.)!

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ELASTIKA 2024
NISSAN