Στον αυτοκινητόδρομο η Superb είναι στο φυσικό της περιβάλλον.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στον αυτοκινητόδρομο η Superb είναι στο φυσικό της περιβάλλον.

Η οδική συμπεριφορά της Skoda Superb

75.051 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2016)

Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς η Skoda Superb αποδεικνύεται καλύτερη σε σχέση με την απελθούσα, με κύριο χαρακτηριστικό αυτής, το ότι κρύβει εξαιρετικά τον όγκο της. Έτσι παραμένει απόλυτα εστιασμένη στον οικογενειακό της προσανατολισμό μέσω της ρύθμισης της ανάρτησής της, προβάλλοντας εξαιρετική απόσβεση των ανωμαλιών και χαμηλά επίπεδα θορύβου κύλισης καθιστώντας την -σε συνδυασμό με τις ανέσεις του εσωτερικού-, ένα χαρισματικό για την διάνυση μεγάλων ταξιδιών, αυτοκίνητο. Η ελαφρύτερη χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα MQB και η γεωμετρία της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον και άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω), σε συνδυασμό με το μακρύ μεταξόνιο, εξασφαλίζουν ιδιαίτερα στιβαρό πάτημα της Superb και ασφαλή οδική συμπεριφορά. Στην πράξη, το αμάξωμα της Superb παραμένει πεισματικά ουδέτερο ακόμα και σε καταστάσεις υπερβολής από τον οδηγό της, με τον κινητήρα να μην μπορεί να «εκθέσει» το καλοστημένο πλαίσιο και παρά την πληθωρική της υπόσταση, δείχνει και είναι πολύ πιο ευέλικτη από ό,τι θα περίμενε κανείς. Την όμορφη εικόνα της σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, έρχεται να συμπληρώσει η καλή παρεχόμενη αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης, ενώ τα φρένα θα τα θέλαμε λιγάκι πιο ικανά σε συνθήκες διαδοχικής χρήσης τους.    


Στιβαρή και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης η νέα Superb.

Στιβαρή και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης η νέα Superb.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


H νέα Skoda Superb είναι το πρώτο μοντέλο της τσέχικης φίρμας με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ρύθμιση των αμορτισέρ της ανάρτησης (προαιρετικός εξοπλισμός), η αρχιτεκτονική της οποίας βασίζεται σε γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το προσαρμοζόμενο σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC) με λειτουργία Driving Mode Select, εκτός από την ανάρτηση, παραμετροποιεί την απόκριση του κινητήρα, το τιμόνι, το ESP και τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου όταν υφίσταται. Για πρώτη φορά σε Skoda, η Superb προσφέρεται με σύστημα που έχει την έννοια αυτόνομης οδήγησης. Το Traffic Jam Assist ακολουθεί αυτόματα τα προπορευόμενο όχημα στο σταμάτα-ξεκίνημα της κίνησης. Από την άλλη, το σύστημα Emergency Assist, φέρνει το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση αν ο οδηγός δεν είναι σε θέση να οδηγήσει! Μεταξύ άλλων η νέα Skoda Superb προσφέρεται και με άλλα εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας, όπως το Front Assist με City Emergency Brake, το οποίο ειδοποιεί για επερχόμενη σύγκρουση και αν ο οδηγός δεν αντιδράσει, τότε φρενάρει μόνο του. Πέρα από τα συνήθη πλέον συστήματα ενεργού αυτόματου πιλότου, ελέγχου τυφλής γωνίας (και με έλεγχο εξόδου από parking) και ειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας, η νέα Superb διαθέτει και σύστημα ελέγχου κούρασης του οδηγού, δυνατότητα ανάγνωσης πινακίδων κυκλοφορίας και απεικόνισής τους στο ταμπλό. Με το Crew Protect Assist ο οδηγός και οι επιβάτες «προετοιμάζονται» με προληπτικό σφίξιμο των ζωνών πριν μια επερχόμενη σύγκρουση. Τέλος, η Superb εφοδιάζεται με το τελευταία γενιάς σύστημα Park Assist, το οποίο ουσιαστικά της επιτρέπει να παρκάρει μόνη της, ενώ για πρώτη φορά διαθέτει ηλεκτρικό χειρόφρενο και κάμερα οπισθοπορείας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto