7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Χαμηλή θέση οδήγησης, τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια, αξιοσημείωτη απτή ποιότητα και πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα.
Eσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο, ποιοτικό και high-tech
123.982 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2019)
Στη λογική του «less is more» σχεδιάστηκε η καμπίνα του νέου Yaris και χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και μοντέρνο design. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν μετατοπισθεί 6 εκατοστά προς τα πίσω, ενώ η γωνία του τιμονιού μειώθηκε κατά 6 μοίρες. Αποτέλεσμα; Ο οδηγός έχει το μικρό σε διαστάσεις και σπορ σχεδιασμένο τιμόνι μέσα στα χέρια του και σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη θέση οδήγησης, η Toyota υπόσχεται καλύτερη οδηγική αίσθηση. Από εκεί και πέρα τα υλικά σε ταμπλό και επενδύσεις είναι υψηλής ποιότητας, ενώ για πρώτη φορά λανσάρονται soft touch κουμπιά στην κεντρική κονσόλα, που φέρει μόνο το σύστημα κλιματισμού. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η αλα Corolla & C-HR έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, ενώ ανάμεσα στα δυο στρογγυλά ψηφιακά όργανα του σχετικού πίνακα μπροστά από τον οδηγό, υπάρχει TFT οθόνη πληροφοριών. Το Yaris λανσάρει και σύστημα Head up Display με προβολή σε επιφάνεια 10 ιντσών. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί και με άλλα high tech στοιχεία, όπως η ασύρματη φόρτιση κινητού, ενώ καινοτομεί με την τοποθέτηση αερόσακων ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα ώστε να μην χτυπούν μεταξύ τους οι επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος.
Παραμένει ευρύχωρο και πρακτικό
Η καμπίνα του νέου Yaris πέρα από εξαιρετικά εργονομική, έδειξε να είναι και όσο ευρύχωρη περιμέναμε. Οι χώροι για τα γόνατα των πίσω δεν φάνηκαν να είναι μεγαλύτεροι από ότι σήμερα, είναι όμως ανάλογα υπεραρκετοί, ενώ υπάρχει εμφανής βελτίωση στο ωφέλιμο πλάτος. Ωστόσο, οι πίσω πόρτες έδειξαν μικρές, όπως και η γωνία ανοίγματος σε σχέση με το σημερινό μοντέλο, ενώ η κλίση της οροφής στερεί πόντους από τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Toyota ο χώρος αποσκευών διατηρεί τη σημερινή του χωρητικότητα (δεν είναι και από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία με 286 λτ.), ωστόσο απέκτησε διπλό πάτωμα, που το καθιστά πιο πρακτικό.
Ανετοι χώροι για τους πίσω επιβάτες. Αισθητή η αύξηση του πλάτους, ωστόσο ο «αέρας» για τα κεφάλια δεν περισσεύει.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Παραμένει ευρύχωρο και πρακτικό
Η καμπίνα του νέου Yaris πέρα από εξαιρετικά εργονομική, έδειξε να είναι και όσο ευρύχωρη περιμέναμε. Οι χώροι για τα γόνατα των πίσω δεν φάνηκαν να είναι μεγαλύτεροι από ότι σήμερα, είναι όμως ανάλογα υπεραρκετοί, ενώ υπάρχει εμφανής βελτίωση στο ωφέλιμο πλάτος. Ωστόσο, οι πίσω πόρτες έδειξαν μικρές, όπως και η γωνία ανοίγματος σε σχέση με το σημερινό μοντέλο, ενώ η κλίση της οροφής στερεί πόντους από τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Toyota ο χώρος αποσκευών διατηρεί τη σημερινή του χωρητικότητα (δεν είναι και από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία με 286 λτ.), ωστόσο απέκτησε διπλό πάτωμα, που το καθιστά πιο πρακτικό.
Αρχίσαμε πάλι τα λιβανίσματα... διθύραμβοι για την ποιότητα (μην τρελαθούμε...) αλλά κουβέντα ότι όλα τα πλαστικά είναι σκληρά (τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις φωτό του ταμπλώ) - προσωπικά δεν με νοιάζει αλλά άλλα μοντέλα αντίστοιχα τα θάβουν για αυτό το λόγο, να είμαστε δίκαιοι παρακαλώ... και κάνει και σχόλιο για τα νέα μαλακά κουμπιά που όμως ο ανταγωνισμός τα έχει χρόνια... Οπως πάντα η τιμή είναι που έχει σημασία, εάν είναι κοντά στον ανταγωνισμό (λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο λογω εγγύησης) θα πουλήσει πολύ καλά...
YS συγχαρητήρια. Ανακάλυψες την φωτογραφία αφής!
Με βάση την τελευταία φωτό του εσωτερικού, το πάνω μέρος είναι από το ίδιο υλικό με το μεσαίο. Εάν όπως λέει ο TS το πάνω είναι μαλακό, αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλώ είναι μαλακό το οποίο είναι σημαντικό για την κατηγορία (επαναλαμβάνω, προσωπικά δεν με χαλάνε τα σκληρά πλαστικά αλλά ότι τα μαλακά είναι ποιοτικότερα και ακριβότερα, ε, είναι) αλλά σε εμένα φαίνονται σκληρά, όταν έλθει το μοντέλο θα δούμε - με τον sideways δεν θα ασχοληθώ, ...
Έλεγα επειδή στο μπροστά μέρος μοιάζει με το fiesta ότι θα έλεγες καμία καλή κουβέντα. Το πανω μέρος του ταμπλό είναι από μαλακό υλικό.Κανενα σχόλιο για το υβριδικο σύνολο που κατάφεραν και το έκαναν 20% ακόμα πιο οικονομικό στην κατανάλωση θα κάνεις. Κανένα σχόλιο που είναι και 15% πιο αποδοτικό (115hp λένε) θα κάνεις. Ήμαρτον.
Σαν fiesta προηγούμενης γενιάς μοιάζει απο μπροστά. Πίσω κάτι δεν πήγε καλά...
Πρέπει να αποφασίσουμε αν τα σκληρά πλαστικά είναι ένδειξη κακής ποιότητας ή όχι. Αν ναι θα πρέπει να μνημονεύεται σε ΟΛΑ τα τεστ και όχι μόνο σε κάποια αυτοκίνητα (εκ του πονηρού?).
ΥS πονάς...
Ερχεται και το jazz 24/10 και μπορει να βγει και σε type r εκδοση!! Σφαζουν οι Ιαπωνες!