Κοντύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο, το νέο Toyota Yaris συνδυάζει τις νέες αναλογίες με αιχμηρή σχεδίαση για να τραβήξει με επιτυχία τα βλέμματα.
Η άποψή μας
123.960 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2019)
Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από την Toyota για το νέο Yaris. Η 4η γενιά του ιαπωνικού μικρού έρχεται στην Ελλάδα τον Σεπτέμβρη του 2020 όντας πιο… Yaris από ποτέ. Θεωρούμε δεδομένη την προέλασή του στον στίβο των πωλήσεων.
Αρχίσαμε πάλι τα λιβανίσματα... διθύραμβοι για την ποιότητα (μην τρελαθούμε...) αλλά κουβέντα ότι όλα τα πλαστικά είναι σκληρά (τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις φωτό του ταμπλώ) - προσωπικά δεν με νοιάζει αλλά άλλα μοντέλα αντίστοιχα τα θάβουν για αυτό το λόγο, να είμαστε δίκαιοι παρακαλώ... και κάνει και σχόλιο για τα νέα μαλακά κουμπιά που όμως ο ανταγωνισμός τα έχει χρόνια... Οπως πάντα η τιμή είναι που έχει σημασία, εάν είναι κοντά στον ανταγωνισμό (λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο λογω εγγύησης) θα πουλήσει πολύ καλά...
Με βάση την τελευταία φωτό του εσωτερικού, το πάνω μέρος είναι από το ίδιο υλικό με το μεσαίο. Εάν όπως λέει ο TS το πάνω είναι μαλακό, αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλώ είναι μαλακό το οποίο είναι σημαντικό για την κατηγορία (επαναλαμβάνω, προσωπικά δεν με χαλάνε τα σκληρά πλαστικά αλλά ότι τα μαλακά είναι ποιοτικότερα και ακριβότερα, ε, είναι) αλλά σε εμένα φαίνονται σκληρά, όταν έλθει το μοντέλο θα δούμε - με τον sideways δεν θα ασχοληθώ, ...
Έλεγα επειδή στο μπροστά μέρος μοιάζει με το fiesta ότι θα έλεγες καμία καλή κουβέντα. Το πανω μέρος του ταμπλό είναι από μαλακό υλικό.Κανενα σχόλιο για το υβριδικο σύνολο που κατάφεραν και το έκαναν 20% ακόμα πιο οικονομικό στην κατανάλωση θα κάνεις. Κανένα σχόλιο που είναι και 15% πιο αποδοτικό (115hp λένε) θα κάνεις. Ήμαρτον.
Πρέπει να αποφασίσουμε αν τα σκληρά πλαστικά είναι ένδειξη κακής ποιότητας ή όχι. Αν ναι θα πρέπει να μνημονεύεται σε ΟΛΑ τα τεστ και όχι μόνο σε κάποια αυτοκίνητα (εκ του πονηρού?).
Αρχίσαμε πάλι τα λιβανίσματα... διθύραμβοι για την ποιότητα (μην τρελαθούμε...) αλλά κουβέντα ότι όλα τα πλαστικά είναι σκληρά (τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις φωτό του ταμπλώ) - προσωπικά δεν με νοιάζει αλλά άλλα μοντέλα αντίστοιχα τα θάβουν για αυτό το λόγο, να είμαστε δίκαιοι παρακαλώ... και κάνει και σχόλιο για τα νέα μαλακά κουμπιά που όμως ο ανταγωνισμός τα έχει χρόνια... Οπως πάντα η τιμή είναι που έχει σημασία, εάν είναι κοντά στον ανταγωνισμό (λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο λογω εγγύησης) θα πουλήσει πολύ καλά...
YS συγχαρητήρια. Ανακάλυψες την φωτογραφία αφής!
Με βάση την τελευταία φωτό του εσωτερικού, το πάνω μέρος είναι από το ίδιο υλικό με το μεσαίο. Εάν όπως λέει ο TS το πάνω είναι μαλακό, αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλώ είναι μαλακό το οποίο είναι σημαντικό για την κατηγορία (επαναλαμβάνω, προσωπικά δεν με χαλάνε τα σκληρά πλαστικά αλλά ότι τα μαλακά είναι ποιοτικότερα και ακριβότερα, ε, είναι) αλλά σε εμένα φαίνονται σκληρά, όταν έλθει το μοντέλο θα δούμε - με τον sideways δεν θα ασχοληθώ, ...
Έλεγα επειδή στο μπροστά μέρος μοιάζει με το fiesta ότι θα έλεγες καμία καλή κουβέντα. Το πανω μέρος του ταμπλό είναι από μαλακό υλικό.Κανενα σχόλιο για το υβριδικο σύνολο που κατάφεραν και το έκαναν 20% ακόμα πιο οικονομικό στην κατανάλωση θα κάνεις. Κανένα σχόλιο που είναι και 15% πιο αποδοτικό (115hp λένε) θα κάνεις. Ήμαρτον.
Σαν fiesta προηγούμενης γενιάς μοιάζει απο μπροστά. Πίσω κάτι δεν πήγε καλά...
Πρέπει να αποφασίσουμε αν τα σκληρά πλαστικά είναι ένδειξη κακής ποιότητας ή όχι. Αν ναι θα πρέπει να μνημονεύεται σε ΟΛΑ τα τεστ και όχι μόνο σε κάποια αυτοκίνητα (εκ του πονηρού?).
ΥS πονάς...
Ερχεται και το jazz 24/10 και μπορει να βγει και σε type r εκδοση!! Σφαζουν οι Ιαπωνες!