Toyota: H μάρκα με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

5.112 Επισκέψεις στο άρθρο (21/10/2020)

Ο ιαπωνικός κολοσσός πήρε την πρώτη θέση ανάμεσα στις εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων ενώ στην γενική κατάταξη κατετάγη έβδομος. Πώς τα πήγαν oι υπόλοιπες μάρκες;


Την έκθεσή της Best Inter Global Brands (BGB) για το 2020 δημοσίευσε η Ιnterbrand. Στην έκθεση αυτή κατατάσσονται οι μάρκες σύμφωνα με την αξία τους, που προκύπτει από την ανάλυση τριών βασικών στοιχείων: «την ανάλυση της οικονομικής απόδοσης των εταιρειών αυτών, του ρόλου που παίζει μια μάρκα στην αγορά και της ανταγωνιστικής ισχύος που έχει η καθεμιά».

Οι κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων σύμφωνα με την έκθεση αυτή ήταν η Toyota που κατετάγη στην 7η θέση και η Mercedes-Benz που πήρε την 8η θέση. Αυτές οι δύο εταιρείες ήταν οι μόνες που μπήκαν μέσα στο top-10, με την BMW να ακολουθεί στην 11η θέση. Πιο μακριά στην 20η και την 36η θέση βρέθηκαν η Honda και η Hyundai αντίστοιχα.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην 40η θέση βρέθηκε η Τesla παρόλο που δεν ήταν καν μέσα στις πρώτες 100 μάρκες τα τελευταία δύο χρόνια. Η φίρμα κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων ευδοκίμησε το 2020 παρά την πανδημία, αλλά η Interbrand τόνισε την ηγετική της θέση στον καθορισμό τάσεων στην αυτοκινητοβιομηχανία και στην οικοδόμηση ενός μεγάλου fanbase σε διαδικτυακά φόρουμ και επενδυτικούς οίκους. Mέσα στις πρώτες 100 μάρκες στον κόσμο βρέθηκαν επίσης οι Ford (42), Audi (44) Volkswagen (47), Porsche (55), Nissan (59), Ferrari (79), Kia (86), Land Rover (93) και Mini (95).

Στην γενική κατάταξη, την πρώτη θέση στην αξιολόγηση της Interbrand πήρε η Apple, την δεύτερη θέση η Amazon ενώ το «πόντιουμ» συμπλήρωσε η Microsoft. Στην πεντάδα βρίσκονται επίσης η Google και η Samsung.
 

NEO TRAFIC
skoda