• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η συμμετοχή στην πρωτοβουλία DRIVE Sustainability βασίζεται στο πρόγραμμα Partnership for A Cleaner Environment.

Πρωτοβουλία «Drive Sustainability» από την Ford

Διαβάστηκε από 1234 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/12/2017

Εδώ και αρκετό καιρό, η Ford βρίσκεται στο προσκήνιο της βιωσιμότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας και αποφάσισε να  προσχωρήσει στη διεθνή, πολυμετοχική πρωτοβουλία για περαιτέρω βελτίωση των εταιρικών δραστηριοτήτων της.

 
Η πρωτοβουλία Drive Sustainability, μία συνεργασία μεταξύ δέκα κορυφαίων εταιριών αυτοκινήτων (BMW Group, Daimler AG, Ford, Honda, Jaguar Land Rover, Scania CV AB, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group, Volvo Cars και Volvo Group), θα δημιουργήσει ένα Κέντρο Έρευνας Πρώτων Υλών (Raw Materials Observatory) που θα επισημαίνει και θα ασχολείται με δεοντολογικά και περιβαλλοντικά θέματα και ζητήματα που άπτονται των εργασιακών δικαιωμάτων στην προμήθεια πρώτων υλών.

Με προμηθευτές σε περισσότερες από 60 χώρες, που αναπτύσσονται σε δέκα επίπεδα - από την λήψη των πρώτων υλών μέχρι τα ανταλλακτικά του ολοκληρωμένου αυτοκινήτου - η Ford έχει εφαρμόσει ειδικά προγράμματα για να διασφαλίσει ότι οι προμηθευτές ακολουθούν τα υψηλά πρότυπα της εταιρίας.
   
Με συντονιστή την CSR Europe, το DRIVE Sustainability στοχεύει στην επίτευξη μεγαλύτερης διαφάνειας, στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και στην αντιμετώπιση θεμάτων σε όλα τα επίπεδα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Το νέο Raw Materials Observatory θα επικεντρωθεί στην αξιολόγηση των πιθανών ρίσκων στην λήψη  πρώτων υλών όπως μίκα, κοβάλτιο, ελαστικό και δέρμα. Το σχέδιο για την αντιμετώπιση των κινδύνων θα αποκαλυφθεί στις αρχές του 2018.    
 
Η συμμετοχή στην πρωτοβουλία DRIVE Sustainability βασίζεται στο πρόγραμμα Partnership for A Cleaner Environment, που ξεκίνησε το 2014, και παρέχει εργαλεία παρακολούθησης που βοηθούν τους προμηθευτές να παρακολουθούν και να πετυχαίνουν τους δικούς τους στόχους βιωσιμότητας. Καθώς οι προμηθευτές έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν την πρόοδό τους και να μοιράζονται τις καλύτερες πρακτικές τους, αυτό βοηθά στη συνέχεια και άλλους προμηθευτές να περιορίσουν τα ρίσκα, να βελτιώσουν την απόδοση, να εξοικονομήσουν ενέργεια και να μειώσουν τα απόβλητα.
 
Η Ford επικοινωνεί επίσης με βασικούς στρατηγικούς προμηθευτές μέσω ενός Ευθυγραμμισμένου Επιχειρηματικού Πλαισίου της εταιρίας (Aligned Business Framework). Αυτή η δέσμευση συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας, στην προώθηση της καινοτομίας, στη διερεύνηση επιχειρησιακών συνεργιών και στην ενθάρρυνση κοινών μεθόδων στην διαχείριση θεμάτων όπως δεοντολογικές επιχειρηματικές πρακτικές, συνθήκες εργασίας, επιπτώσεις παραγωγής και υπεύθυνες προμήθειες. Επίσης, η εταιρία έχει βραβεύσει προμηθευτές για τις εξαιρετικές επιδόσεις και τα επιτεύγματά τους με τα  World Excellence Awards, που πραγματοποιήθηκαν φέτος για 19η φορά.
 

Tags: FORD