Το ηλεκτρικό μοντέλο της Audi που ανέβασε την αδρεναλίνη είναι το νέο e-tron GT.

Γκάζια και γοητεία χωρίς βενζίνη! Σε χαλάει;

8.902 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2019)

Αν τα ηλεκτρικά του μέλλοντος είναι σαν το e-tron GT και «πάνε» σαν τα Tesla ποιος νοιάζεται τι μοτέρ έχουν κάτω από το καπό;

Αλήθεια τώρα, πότε ανοίξατε το καπό ενός αυτοκινήτου πριν το αγοράσετε; Πότε ασχοληθήκατε με το πως είναι το μοτέρ, τι ακριβώς κάνει και πως λειτουργεί, όταν μπροστά σας είχατε ένα μοντέλο τόσο υπέροχο όσο το νέο e-tron; Ποιος νοιάζεται λοιπόν αν είναι ηλεκτρικό ή όχι;

Μπορεί η Audi να ξεκίνησε το λανσάρισμα των ηλεκτρικών της μοντέλων με δύο πιο συμβατικά αυτοκίνητα, ένα SUV που ήδη πωλείται, το e-tron SUV και μία κουπέ μπερλίνα που αναμένεται, το e-tron Sportback, όμως το μοντέλο που ανέβασε την αδρεναλίνη είναι το νέο e-tron GT.

Πιο όμορφο από οτιδήποτε άλλο έχει δείξει η μάρκα τα τελευταία χρόνια, με ένα υπέροχο πραγματικό κουπέ σχήμα, τέσσερις πόρτες και ιδιαίτερα μυώδη σχεδίαση, η Audi δείχνει πόσο μπορεί να σπρώξει τα όρια της σχεδίασης με την ελευθερία αναλογιών που της παρέχει η ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα.

Το e-tron GT είναι από τις καλύτερες ειδήσεις που είχαμε στην αυτοκίνηση από τότε που αρχίσαμε να βλέπουμε το ηλεκτροκίνητο μέλλον να γίνεται σιγά σιγά πραγματικότητα. Γιατί βλέπουμε ότι οι κατασκευαστές αποφάσισαν να βάλουν τη σχεδίαση στο παιχνίδι, να ξεκολλήσουν από τα περίεργα φουτουριστικά σουλούπια και να μας δώσουν έναν λόγο να αδημονούμε να οδηγήσουμε και να αγοράσουμε ηλεκτρικά: τη σχεδίαση!

Αν η Audi, η πιο συντηρητική μάρκα από τους premium κατασκευαστές είναι διατεθειμένη να κάνει τέτοιο άλμα στη σχεδίαση, τότε τι θα περιμένουμε από τον ανταγωνισμό; Και αυτό είναι το σημαντικότερο προσόν του e-tron GT, ότι θα σπρώξει τον ανταγωνισμό της BMW και της Mercedes να κάνει την ίδια υπέρβαση και να μας δώσει αυτοκίνητα που είναι όμορφα χωρίς περιορισμούς.

Η BMW έχει δείξει στην i5 τις ορέξεις που έχει για τα ηλεκτρικά της μοντέλα, ενώ και η Mercedes έχει εμφανίσει πρότυπα που δεν συμβιβάζονται στη σχεδίαση. Και μην ξεχνάμε και το Concept της Peugeot e-Legend που με τις ρετρό επιρροές του πάει τη συζήτηση σε άλλα επίπεδα.

Αν λοιπόν η διστακτικότητα της αγοράς προς τα ηλεκτρικά κάνει τους κατασκευαστές να βάζουν τα δυνατά τους να κάνουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τους όσο πιο όμορφα γίνεται, όπως κάνει η Audi τώρα με το e-tron GT ή όπως φαίνεται να κάνει η Peugeot με το e-Legend, τότε μήπως γίνει πιο εύκολο να πάψουμε να γκρινιάζουμε για το τι μοτέρ έχουν αυτά τα αυτοκίνητα κάτω από το καπό;

Μήπως όταν τα ηλεκτρικά μοντέλα είναι τόσο όμορφα όσο το e-tron GT και έχουν το «γκάζι» που έχουν τα Tesla, θα είναι πιο εύκολο να τα «χωνέψουμε» ή ακόμη και να τα ερωτευτούμε; Τι λέτε;

Mercedes
test center