Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς η Alfa Romeo δεν θα την «πατήσει» σαν την Porsche;

(12/11/2025)
Πώς η Alfa Romeo δεν θα την «πατήσει» σαν την Porsche;

Παράταση ζωής για Stelvio & Giulia μέχρι το 2028 δείχνουν τη «μεταβολή» στα ηλεκτρικά από την Alfa.
Οι μεγάλες ζημιές της Porsche μάθημα για την Alfa να κρατήσει την Stelvio θερμική.
Πισωκίνητες σήμερα, πισωκίνητες και στο μέλλον, με V6 σήμερα με 6κύλινδρα και στο μέλλον.
Ευκαιρία για την Alfa να βρεθεί εκεί που ο ανταγωνισμός θα αφήσει κενό.

autotriti team

Παράταση ζωής για Stelvio & Giulia μέχρι το 2028 δείχνουν τη «μεταβολή» στα ηλεκτρικά από την Alfa

Τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2027 θα παράγονται τα (βασικά) πισωκίνητα μοντέλα της Alfa Romeo, η μπερλίνα Giulia και το SUV Stelvio. Δεν υπάρχει οδηγός που να μην χαμογελά με αυτή την είδηση, ακόμη και αν δεν θα αγοράσει ποτέ μια Alfa Romeo. Αυτή είναι και η αξία της μάρκας, ότι όλοι θέλουν τα μοντέλα της, αυτό που αλλάζει είναι πόσο κοντά τους τα θέλουν. Και οι Μιλανέζοι το ξέρουν αυτό, όπως ξέρουν ότι η στροφή της μάρκας στα αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα δεν ευχαρίστησε ιδιαίτερα κανέναν, εκτός ίσως από τους λογιστές της Stellantis στην οποία ανήκει η Alfa.

Οι μεγάλες ζημιές της Porsche μάθημα για την Alfa να κρατήσει την Stelvio θερμική

Τα χαμόγελα των λογιστών όμως πάγωσαν όταν είδαν πως η Porsche, το σήμα κατατεθέν της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας χάνει ένα δις τον χρόνο, και η ηλεκτροκίνηση είναι μεγάλο κομμάτι αυτής της χασούρας. Δεν είναι περίεργο που η Alfa παγώνει τώρα όλα της τα σχέδια για αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και επανέρχεται με τα θερμικά. Τόσο, που ενώ οι εκδόσεις Quadrifoglio έχουν σταματήσει από το Σεπτέμβριο, θα ξαναμπούν στην παραγωγή τον ερχόμενο Απρίλιο. Μιλάμε για πλήρη επαναφορά, και μάλιστα με τρόπο που θέλουν να τον διαφημίσουν ειδικά απέναντι στον γερμανικό ανταγωνισμό που είναι σαφώς πιο δύσκολος στην  «κωλοτούμπα» και πάει «καρφί» για πλήρη ηλεκτροποίηση της γκάμας. 

Πισωκίνητες σήμερα, πισωκίνητες και στο μέλλον, με V6 σήμερα με 6κύλινδρα και στο μέλλον

Η Alfa δεν σταματά την ηλεκτροποίησή της απλά με τις Stelvio και Giulia να συνεχίζουν ως έχουν, αλλά αλλάζει  και τα πλάνα για τους αντικαταστάτες τους. Ναι, τα δύο μοντέλα που θα έρθουν μετά το 2027 θα παραμείνουν βασικά πισωκίνητα, στη μεγάλη πλατφόρμα της Stellantis, STLA, και θα μοιράζονται πάτωμα και μηχανικά με τα ξαδέλφια τους από την Dodge στην Αμερική. Μόνο που στις ΗΠΑ η Dodge ήδη έκανε τη δική της «κωλοτούμπα» και από αποκλειστικά ηλεκτρικό το Charger τώρα διατίθεται και με θερμικό κινητήρα. Αυτά τα μοτέρ, εξακύλινδρα σε σειρά, θα τα δούμε, το πιθανότερο, και στις νέες Stelvio και Giulia. 

Ευκαιρία για την Alfa να βρεθεί εκεί που ο ανταγωνισμός θα αφήσει κενό

Για την Alfa Romeo η απόφαση να αφήσει τα σχέδια ηλεκτροποίησης στην άκρη μπορεί να είναι η ευκαιρία που περίμενε για να βρει μια ξεκάθαρη θέση απέναντι στον ανταγωνισμό. Οι μάρκες με τις οποίες συγκρίνεται έχουν ανοιχτεί σε αγορές που τα θερμικά δεν έχουν ζήτηση, όπως η Κίνα. Η Alfa, με την Ευρώπη και τις ΗΠΑ τις δύο αγορές της, έχει μεγαλύτερο κοινό που θέλει να τη δει βασικά με θερμικά μοτέρ, ή για να το πούμε αλλιώς, ένα κοινό που χωρίς θερμικά μοτέρ δεν συγκινείται για να αγοράσει μια Alfa Romeo. Σε αυτό το «άνοιγμα» μπορεί να έχει μαζί της και την «αδελφή» Maserati, κάτι που μπορεί να φέρει τις δύο ιταλικές μάρκες ξανά στο προσκήνιο. Και με δεδομένο ότι δεν στοχεύει σε τεράστια νούμερα, το κοινό αυτό ίσως είναι αρκετό.

Τι λες; Είναι η επιστροφή στα θερμικά η καλύτερη απόφαση της Alfa; Μπορεί να είναι η απόφαση που θα κρατήσει τη μάρκα στο προσκήνιο;