• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η μεταμόρφωση της Hyundai έγινε σταδιακά και συστηματικά. Λίγες άλλες μάρκες έχουν καταφέρει να ξεφύγουν από το «οικονομικό πακέτο» και να γίνουν το «αυτοκίνητο της καρδιάς μας».

Πως η Hyundai έγινε η μάρκα της καρδιάς μας;

Διαβάστηκε από 26475 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/2/2019
 

Έγινε η Hyundai από μάρκα που αγοράζουμε με την λογική, μάρκα που αγοράζουμε με το συναίσθημα;

Γιατί να αγοράσεις ένα Hyundai έναντι μιας άλλης μάρκας; Είναι γιατί είναι φθηνό; Γιατί είναι καλό για την τιμή του; Ή μήπως γιατί το θες επειδή σου αρέσει; Γιατί είναι πράγματι καλό, όχι απλά καλό για Hyundai;

Η μεταμόρφωση της Hyundai έγινε σταδιακά και συστηματικά. Λίγες άλλες μάρκες έχουν καταφέρει να ξεφύγουν από το «οικονομικό πακέτο» και να γίνουν το «αυτοκίνητο της καρδιάς μας». Πιθανώς η Skoda και η Kia να είναι οι άλλες δύο.

Για την Hyundai η μεταμόρφωση δεν ήταν εύκολη. Για να χτίσει το προφίλ της χρειάστηκε να περάσει σταδιακά από όλες τις φάσεις της αναγέννησης και τελικά να καταλήξει με δύο μοντέλα-ναυαρχίδες, όχι τόσο σε μέγεθος, όσο σε ουσία. Τη σειρά Ν του i30 και την έκδοση Fastback, ειδικά στην έκδοση Ν.

Η έκδοση Ν ήρθε μετά από τεράστιες επενδύσεις από τη μάρκα, τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό, όσο και τεχνολογία, με αποτέλεσμα την από κάθε πλευράς τεράστια επιτυχία της απόκτησης του πρωταθλήματος τουρισμού για το 2018 στην Ευρώπη.  Η σειρά Ν επωφελήθηκε άμεσα, τόσο σε θέμα τεχνικό, όσο και σε θέμα μάρκετινγκ.

Και έτσι όμως, για να ξεχωρίσει ένα γρήγορο Hyundai ανάμεσα στον ανταγωνισμό, δεν είναι εύκολο. Όλοι περίμεναν ένα καλό GTI, αλλά τελικά όλοι περίμεναν ότι ο κύριος λόγος αγοράς του θα ήταν και πάλι η χαμηλότερη τιμή και η μεγάλη του εγγύηση.

Όμως το γρήγορο i30 δεν είναι απλά «καλό για Hyundai». Είναι ένα πραγματικά καλό GTI. Και για να πετύχει η Hyundai μία τέτοια διάκριση χρειάστηκε πολύς κόπος, ώστε να πείσει και τους πιο δύσπιστους.

Με το Fastback, ένα κουπέ μικρομεσαίο, η Hyundai έκανε το επόμενο βήμα. Ειδικά στην δική του έκδοση Ν. Γιατί το να αγοράσεις το χάτσμπακ Ν, πιθανώς να είναι προϊόν λογικής, όμως το Fastback είναι δήλωση: το αγοράζεις γιατί σου αρέσει το σχήμα.

Και με δύο μοντέλα Ν, η Hyundai πλέον δείχνει ότι το πρώτο δεν ήταν απλά «τύχη». Μπορεί να κάνει καλά αυτοκίνητα ξανά και ξανά.

Εσάς σας πείθει; Εσείς βλέπετε την Hyundai ακόμη ως μάρκα που επιλέγετε με βάση τη λογική, ή κατάφερε να κλέψει το συναίσθημα και να κερδίσει κοινό γιατί αρέσει, γιατί έχει μοντέλα καλύτερα από τον ανταγωνισμό και γιατί απλά θέλετε να τα αγοράσετε; Τι λέτε;

Tags: HYUNDAI
 
Σχολιάστε την είδηση 8 σχόλια

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »