• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γιατί το επόμενο Clio θα είναι αυτόνομο και υβριδικό;

Πως θα γίνει το νέο Clio το καλύτερο μικρο;

Διαβάστηκε από 4626 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2018
 

Με την τεράστια επιτυχία σε πωλήσεις του υπάρχοντος μοντέλου, η Renault πρέπει να βρει τον τρόπο να πετύχει το ίδιο και για την νέα γενιά. Πως θα καταφέρει να το κάνει ακόμα καλύτερο;

Πως μπορεί να κάνει η Renault το Clio ακόμη καλύτερο; Με την τεράστια εμπορική επιτυχία που έχει το τρέχον μοντέλο, ο αντικαταστάτης του έχει ένα βουνό να ανέβει για να σταθεί δίπλα του. Και θα το ανέβει αυτόνομα και με υβριδική κίνηση. Γιατί;

Το νέο Clio θα το δούμε στη Γενεύη την ερχόμενη άνοιξη. Το αυτοκίνητο ακόμη εξελίσσεται στην δυναμική του συμπεριφορά, με δοκιμαστικά μοντέλα να γυρίζουν τους δρόμους της Γαλλίας αλλά και τις πίστες της Ευρώπης.

Μετά την κίνηση ματ σε θέμα χώρων, η Renault τώρα θέλει το Clio να χτίσει πάνω στο μερίδιο αγοράς που πήρε λόγω χώρων και να το βάλει στην καρδιά των εξελίξεων για τα επόμενα έξι χρόνια.

Αυτά τα χρόνια θα είναι ουσιαστικά η μετάβαση από τα συμβατικά στα ηλεκτρικά και αυτόνομα αυτοκίνητα. Έτσι η Renault θέλει το επόμενο Clio να παραμείνει επίκαιρο τόσο στην αρχή της ζωής του, το 2019, όσο και στο τέλος, το 2025. Και η λύση είναι απλή: αυτονομία και υβριδική τεχνολογία.

Υβριδικά μικρά δεν υπάρχουν πολλά. Και ο λόγος είναι απλός: το κόστος. H Renault για το Clio σχεδιάζει ένα πολύ απλό υβριδικό σύστημα με έναν μικρό κινητήρα βενζίνης, πιθανότατα την ανανεωμένη έκδοση του 900άρη, και ένα ηλεκτρικό υποσύστημα 48V στη θέση του παραδοσιακού 12βολτου συστήματος που έχουν τα αυτοκίνητα σήμερα.

Σε συνδυασμό με την δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας στην επιβράδυνση, και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, ένα τέτοιο σύστημα, χωρίς να είναι πλήρως υβριδικό (δεν έχει ξεχωριστές μπαταρίες πέραν της βασικής) προσφέρει πολύ χαμηλή κατανάλωση και ακόμη χαμηλότερους ρύπους, με άριστες επιδόσεις και χαμηλό κόστος. Ειδικά δεδομένου ότι η τεχνολογία θα μοιραστεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου, αλλά και της Mercedes με την οποία οι Γάλλοι συνεργάζονται στενά.

Από κει και πέρα το νέο Clio θα ξεκινήσει με μικρές ικανότητες αυτόνομης οδήγησης, όπως cruise control με έλεγχο ταχύτητας και  επέμβασης στα φρένα, ως έξτρα αρχικά, και αργότερα στην πλατφόρμα αυτή θα προστεθούν περισσότερα στοιχεία που θα το φέρουν μέχρι τις αρχές της νέας δεκαετίας παράλληλα με τον ανταγωνισμό, και σταδιακά θα το κάνουν ως και πλήρως αυτόνομο.

Με τις διαστάσεις, την σχεδίαση και την τεχνολογία που υπόσχεται, η Renault θεωρεί πως το νέο Clio θα είναι ακόμη πιο επιτυχημένο από το τρέχον.

Εσείς όμως συμφωνείτε; Είναι αυτά τα δύο στοιχεία αυτά που θέλετε να δείτε στο Clio στο μέλλον; Τι άλλα χαρακτηριστικά περιμένετε να βελτιωθούν για να το αγοράσετε; Και τελικά είναι το Clio το μικρό που θα κοιτάξετε να αγοράσετε;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Η κίνηση στους δρόμους

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Οδηγήσαμε το Dacia Duster Pick-Up

Video: Nέο Opel Corsa GSi

Η Ford ο μεγάλος χορηγός της TRIMORE-XTERRA Greece

Μάρκες που δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα: Γίνεται;

Τα 5 μικρομεσαία με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »