" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Clio R.S μπαίνει στο πνεύμα της εποχής με έναν downsized κινητήρα τούρμπο 1,6 λτ. με άμεσο ψεκασμό και 200 ίππους!

Το logo στο πλάι του 208 θυμίζει το 205 GTi.

Αμφότερα με 1,6 λτ, τούρμπο και 200 άλογα

Διαβάστηκε από 32809 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2013

Κοινός παρανομαστής των δύο αυτοκινήτων είναι τα μοτέρ 1,6 λτ. με τούρμπο, άμεσο ψεκασμό και απόδοση 200 ίππων. H Renault μετά από πολλά χρόνια, στα οποία εμπιστεύτηκε ατμοσφαιρικά σύνολα μεγάλου κυβισμού για τις γρήγορες εκδόσεις της, επιστρέφει στην υπερτροφοδότηση, κάτι που η Peugeot είχε προλάβει να κάνει ήδη από το 207. Οι 200 ίπποι του Clio R.S είναι αντίστοιχοι με του απερχόμενου μοντέλου, αλλά  η ροπή έχει αυξηθεί κατά 25% (240 Nm από τις 1.750 έως τις 5.600 σ.α.λ.. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,7 δλ., το 0-1000 μ. σε 27,1 δλ., ενώ η ταχύτητα σταματάει στα 230 χλμ./ώρα. 

Καλύτερη ροπή για το 208 GTi
Tα 275 Nm ροπής, του Peugeot 208 GTi βοηθούν, ώστε το καυτό Peugeot να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ. και να τελειώνει το πρώτο χιλιόμετρο σε 26,9 δλ. Η τελική ταχύτητα, που υπόσχεται η γαλλική φίρμα, φτάνει στα 230 χλμ./ώρα . Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο ήχος του συνόλου έχει προσεχθεί ιδιαίτερα, ώστε να είναι όσο μπάσος απαιτούν οι περιστάσεις. Βέβαια, στο Clio R.S υπάρχει η δυνατότητα, με χρήση του συστήματος R-SOUND EFFECT, να αναπαραχθεί στην καμπίνα μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος αγωνιστικός ήχος.