" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εμπνευσμένο από το θρυλικό 205 GTi, το νέο Peugeot 208 GTi αποτελεί τη σύγχρονη υλοποίηση του σπορ αυτοκινήτου, με compact διαστάσεις και προσήλωση στις επιδόσεις που δεν… καίνε.

Τo νέο Renault Clio R.S υπόσχεται δυνατές οδηγικές συγκινήσεις, χάρη στις «ψαγμένες» του επιλογές. Μια από αυτές είναι και η ανάρτηση με αμορτισέρ αγωνιστικού τύπου.

Aνάρτηση με αμορτισέρ αγωνιστικού τύπου.

Φτιαγμένα για σπορ οδήγηση και συγκινήσεις

Διαβάστηκε από 32773 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2013

Το νέο Renault Clio R.S., στην τέταρτη γενιά του μοιάζει να εστιάζει όσο ποτέ άλλοτε, στην πραγματική έννοια του hot hatch και ό,τι αυτό συνεπάγεται σε οδηγική απόλαυση. Χαρακτηριστικό είναι πως, η μπροστινή ανάρτηση του Clio R.S. φέρει αμορτισέρ αγωνιστικού τύπου (στο σώμα του αμορτισέρ υπάρχει και δεύτερο εμβολάκι με λειτουργία «stop»), για βέλτιστα οδικά χαρακτηριστικά. 

Παράλληλα το νέο Clio R.S. διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport και Race), ώστε να ανταποκρίνεται, τόσο στις καθημερινές συνθήκες οδήγησης, όσο και σε αντίστοιχες πίστας. Έτσι, ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλεχθεί, μεταβάλλονται η χαρτογράφηση του κινητήρα, το κιβώτιο, η απόκριση στο γκάζι, η υποβοήθηση του τιμονιού και ο βαθμός επέμβασης του ESC. Στην επιλογή Race , το ESC είναι πλήρως απενεργοποιημένο και οι αλλαγές του EDC γίνονται μόνο χειροκίνητα!
Επίσης  τα δεδομένα από την (έξτρα) τηλεμετρία με την οποία μπορεί να εξοπλιστεί  το Clio R.S. μπορούν να  καταγραφούν σε USB, ώστε να μπορεί να τα αξιολογεί στη συνέχεια ο ίδιος ο οδηγός…

GTi σαν άλλοτε 
Όπως και το RS, έτσι και το 208 GTi έχει όλες τις προϋποθέσεις για να προσφέρει την απόλαυση που υπόσχεται σε επίπεδο στησίματος, αφού η αναλογία κιλών / ίππων είναι εξαιρετική. Η ανάρτηση του βασίζεται και αυτή στην δομή των γονάτων ΜακΦέρσον μπροστά και στον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Οι μηχανικοί έχουν επέμβει στη ρύθμιση ελατηρίων, αμορτισέρ και αντιστρεπτικών, αλλά και στη στιβαρότητα του υποπλαισίου. Το τιμόνι έχει γίνει πιο βαρύ και πιο ακριβές, μεταφέροντας περισσότερη πληροφόρηση στον οδηγό. Πίσω από τους τροχούς των 17 ιντσών με τα ελαστικά 205/454, κρύβονται οι κόκκινες δαγκάνες που εφαρμόζουν πάνω στα αεριζόμενα δισκόφρενα. Αξίζει να σημειωθεί ότι, προς χάριν της απόλυτης οδηγικής ευχαρίστησης, σε αυτό το 208, το ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Δεν υπάρχουν όμως οι hardcore επιλογές του Clio. Επίσης το κιβώτιο στο 208 GTi είναι ένα συμβατικό χειροκίνητο 6 σχέσεων. 

 

Νέο concept της Mercedes

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

Car Wrapping & αλλάζεις χρώμα όποτε θες

Πως θα φορτώσεις σωστά το αυτοκίνητο σου;

Η κίνηση στους δρόμους

Αξίζει ο κινητήρας μία 2η ευκαιρία;

Nέες εικόνες της Skoda Superb facelift;

Η νέα Toyota Corolla Hybrid απέναντι στo Auris Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Nέο teaser για τη Skoda Superb facelift (+vid)

TRD «καλούδια» για τη νέα Toyota Supra

Mε μηχανικό κιβώτιο το 76% των νέων MX-5

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »