2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Ateca δεν ξεχωρίζει όμως μόνο εντός ασφάλτου, αλλά και όταν αρχίζουν οι εκτός δρόμου περιηγήσεις.
Στρίβει σαν Leon, σκαρφαλώνει σαν αγρίμι
43.471 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2016)
Το Ateca μπορεί να υπερηφανεύεται για την α λα Leon οδική του συμπεριφορά στην άσφαλτο και τα «ζωντανά» δυναμικά του χαρακτηριστικά. Ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει πανοραμική ορατότητα, αλλά το αυτοκίνητο στρίβει χωρίς ιδιαίτερη κλίση, παρά το υψηλό κέντρο βάρους και την απόσταση από το έδαφος, κρατάει εξαιρετικά και ουσιαστικά η συμπεριφορά του είναι εντελώς ουδέτερη, χάρη και στην τετρακίνηση. Το τιμόνι είναι ακριβές και έχει μεστή αίσθηση (ακόμη και στη Normal ρύθμιση του SEAT Drive Profile), τα φρένα ξεπερνούν κάθε προσδοκία και ακόμα υπό έντονη πίεση το Ateca κρατάει πεισματικά την τροχιά του, αρνούμενο να υποστρέψει σε ποσότητες που θα ενοχλήσουν. Στη Sport ρύθμιση η απόκριση στο γκάζι γίνεται ακόμη καλύτερη, το τιμόνι βαραίνει περισσότερο και το XDS ψευδομπλοκέ ηλεκτρονικό διαφορικό λειτουργεί πιο άμεσα. Σχετικά με την άνεση, η τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής έχει εύκολο έργο, καθώς πίσω διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που λειαίνει σε μεγάλο βαθμό τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ωστόσο, οι έξτρα τροχοί των 19 ιντσών δεν είναι κάτι που θα επιλέγαμε καθώς κάθε άλλο παρά για εκτός δρόμου εξορμήσεις βοηθούν, ενώ στην άσφαλτο μειώνουν την άνεση και αυξάνουν το θόρυβο, που φτάνει στα αυτιά των επιβατών σε ταχύτητες πάνω από 120 χλμ./ώρα. Η σταθερότητα και η ευθυβολία του όμως σε υψηλές ταχύτητες είναι υποδειγματική.
Ικανό και πέρα από την άσφαλτο
Το Ateca δεν ξεχωρίζει όμως μόνο εντός ασφάλτου, αλλά και όταν αρχίζουν οι εκτός δρόμου περιηγήσεις. Η τετρακίνηση (Haldex πέμπτης γενιάς με δυνατότητα επιλογής προγράμματος Snow και off road) είναι γρήγορη και μεταφέρει σωστά τη ροπή στους τροχούς που χρειάζεται για να υπάρχει πρόσφυση. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 189 χλστ., ενώ οι γωνίες αναρρίχησης μπορεί να μην είναι και τόσο θεαματικές (προσέγγισης 20,6ο ράμπας 14,0ο και φυγής 25,5ο), ωστόσο βοηθούν το Ateca να ξεπερνά τα κακοτράχαλα και τα λογικής δυσκολίας εμπόδια. Λάσπη, άμμος, χιόνι και λοιπά στοιχεία της φύσης δεν προβληματίζουν. Τα ασφάλτινά ελαστικά πάντως βάζουν τα όρια τους.
Η τραχια λειτουργια του κινητηρα ειναι σημαδι οτι ναι θα παει παντου αλλα ...οχι μονο του! χαχαχα Σχεδιαστικα το τμημα αντιγραφης του γκρουπ εκανε θαυματα παλι!
Η SEAT θεωρω οτι ειναι απο τις ποιο τιμιες μάρκες που παιζουν στην αγορα. Πληρώνεις συγκριτικά λιγοτερα και παίρνεις περισσότερα π.χ. σε ασφαλεια επιδοσεις εξοπλισμο κτλ. Για παραδειγμα περιπου στο 2008 με τα λεφτα που αγοραζες π.χ. ένα mazda 3 105 hp ή ένα focus 1,6 lt 115hp , επαιρνες να leon 1.8 tsi με 160hp full εξοπλισμενο !
Μαλιστα, αντιγραψαμε παλι και βγαλαμε με αλλο σημα αλλο αυτοκινητο. Η εμπνευση στο πατο!
Και βεβαιως ειναι λογικη η καταναλωση στα 8 λιτρα ενω ενα διλιτρο βενζινοκινητο θα θελει 12