Κινητήρας  - Κιβώτιο: Συνδυασμός που «σκοτώνει»
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας - Κιβώτιο: Συνδυασμός που «σκοτώνει»

24.960 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2016)

Ο κινητήρας TSI που εφοδιάζει το Ibiza σε αυτή την έκδοση της δοκιμής μας, είναι ο τρικύλινδρος 1.000άρης και εδώ βρίσκεται στην μέγιστη απόδοσή του των 110 ίππων. Το μοτέρ αυτό παρουσιάζει μια ελαφρά τραχύτητα στο ρελαντί και μόνο από αυτό μπορεί να αντιληφθεί κανείς ότι πρόκειται για τρικύλινδρο, αφού κατά τα άλλα σε λειτουργία εντυπωσιάζει. Είναι ελαστικό από χαμηλά και παρουσιάζει επάρκεια δύναμης σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ σαφέστατα είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Ibiza. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) με τη σειρά του, συνδυάζεται άψογα με αυτόν τον κινητήρα και εκτός από την ευκολία που χαρίζει στην οδήγηση, συντελεί και στην διαμόρφωση ενός πιο εκρηκτικού προφίλ αν το ζητήσει ο οδηγός του. H λειτουργία του είναι άμεση και στην Sport λειτουργία ακόμα πιο γρήγορη, ωστόσο και πάλι αλλάζει μόνο του κοντά στον κόφτη. Η κατανάλωση τέλος, είναι σχετικά τσιμπημένη σε μεικτές πραγματικές συνθήκες προσεγγίζοντας τα 7,5 λτ./100 χλμ. ενώ αυξάνεται ανάλογα με την πίεση. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto