Ο κινητήρας TSI που εφοδιάζει το Ibiza σε αυτή την έκδοση της δοκιμής μας, είναι ο τρικύλινδρος 1.000άρης και εδώ βρίσκεται στην μέγιστη απόδοσή του των 110 ίππων. Το μοτέρ αυτό παρουσιάζει μια ελαφρά τραχύτητα στο ρελαντί και μόνο από αυτό μπορεί να αντιληφθεί κανείς ότι πρόκειται για τρικύλινδρο, αφού κατά τα άλλα σε λειτουργία εντυπωσιάζει. Είναι ελαστικό από χαμηλά και παρουσιάζει επάρκεια δύναμης σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ σαφέστατα είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Ibiza. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) με τη σειρά του, συνδυάζεται άψογα με αυτόν τον κινητήρα και εκτός από την ευκολία που χαρίζει στην οδήγηση, συντελεί και στην διαμόρφωση ενός πιο εκρηκτικού προφίλ αν το ζητήσει ο οδηγός του. H λειτουργία του είναι άμεση και στην Sport λειτουργία ακόμα πιο γρήγορη, ωστόσο και πάλι αλλάζει μόνο του κοντά στον κόφτη. Η κατανάλωση τέλος, είναι σχετικά τσιμπημένη σε μεικτές πραγματικές συνθήκες προσεγγίζοντας τα 7,5 λτ./100 χλμ. ενώ αυξάνεται ανάλογα με την πίεση.
Και άμα χαλάσει το DSG που χαλάει μάλιστα πολύ συχνά το άτιμο, απλά πετάς όλο το αμάξι γιατί για να το φτιάξεις κοστίζει σχεδόν όσο να το αγοράσεις καινούργιο... Μακριά..
Ρε autotriti κατι δεν μας λες καλα....Απο την μια μας λες οτι με το dsg γινεται ακομη καλυτερο και ταιριαζει γαντι στο αυτοκινητο ενω την χειροκινητη εκδοση τον γεναρη του 2016 την ειχες μετρηση με πολυ καλυτερες επιδοσεις πολυ πιο οικονομικο σε καυσιμο (χειροκινητο 5,8lt,dsg 7,5lt - δικες σου μετρησεις) και το αυτοματο ειναι και 1500€ πιο ακριβο.Συμφωνω πως προσφερει μια ευκολια μεσα στην πολη αλλα τα πλεονεκτηματα του χειροκινητου ειναι πολλα και σημαντικα οποτε για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι μαλλον η σωστη επιλογη.
για μενα αυτοματο κιβωτιο μονο σε γρηγορες η πολυ γρηγορες κατασκευες απο 200hp και ανω.το ibiza συνεχιζει να εινα κακασχημο ατολμο κ διχως χαρακτηρα ενα απο σποντα αμαξι του γκρουπ. για ρωτηστε κατοχο dsg,αλλαγη απο 1η σχεση σε 2η γινεται ομαλα ? η κλοτσαει . . ε ?
Εγώ βρίσκω το dsg εκπληκτικό κιβώτιο και στις αλλαγές και σε ότι αφορά την οικονομία. Εχουν περάσει από τα χέρια μου και της οικογλενειας μου 5 αυτοκίντα με dsg με σύνολο πάνω από 200.000 χλμ (δύο από αυτά είχαν 70.000 +) χωρίς κανένα πρόβλημα...
Θα πω τι εξης,είχε φίλος του πατερα μου το ατμοσφαιρικό,βεβαια,εταιρικό και του δώσανε τωρα ενα fiesta πετρέλαιο,ενα πράμα του είπε,καμια σχέση το ενα με το αλλο ,,,
Και άμα χαλάσει το DSG που χαλάει μάλιστα πολύ συχνά το άτιμο, απλά πετάς όλο το αμάξι γιατί για να το φτιάξεις κοστίζει σχεδόν όσο να το αγοράσεις καινούργιο... Μακριά..
Ρε autotriti κατι δεν μας λες καλα....Απο την μια μας λες οτι με το dsg γινεται ακομη καλυτερο και ταιριαζει γαντι στο αυτοκινητο ενω την χειροκινητη εκδοση τον γεναρη του 2016 την ειχες μετρηση με πολυ καλυτερες επιδοσεις πολυ πιο οικονομικο σε καυσιμο (χειροκινητο 5,8lt,dsg 7,5lt - δικες σου μετρησεις) και το αυτοματο ειναι και 1500€ πιο ακριβο.Συμφωνω πως προσφερει μια ευκολια μεσα στην πολη αλλα τα πλεονεκτηματα του χειροκινητου ειναι πολλα και σημαντικα οποτε για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι μαλλον η σωστη επιλογη.
Και για όσους δεν κατάλαβαν μούφα 1.2 TSI 110 PS.
για μενα αυτοματο κιβωτιο μονο σε γρηγορες η πολυ γρηγορες κατασκευες απο 200hp και ανω.το ibiza συνεχιζει να εινα κακασχημο ατολμο κ διχως χαρακτηρα ενα απο σποντα αμαξι του γκρουπ. για ρωτηστε κατοχο dsg,αλλαγη απο 1η σχεση σε 2η γινεται ομαλα ? η κλοτσαει . . ε ?
Εγώ βρίσκω το dsg εκπληκτικό κιβώτιο και στις αλλαγές και σε ότι αφορά την οικονομία. Εχουν περάσει από τα χέρια μου και της οικογλενειας μου 5 αυτοκίντα με dsg με σύνολο πάνω από 200.000 χλμ (δύο από αυτά είχαν 70.000 +) χωρίς κανένα πρόβλημα...
Θα πω τι εξης,είχε φίλος του πατερα μου το ατμοσφαιρικό,βεβαια,εταιρικό και του δώσανε τωρα ενα fiesta πετρέλαιο,ενα πράμα του είπε,καμια σχέση το ενα με το αλλο ,,,