Κάπως νωθρός χαμηλά σε σχέση με τον 90άρη , αλλά σε τελική ανάλυση ο 1,4 TDI 105 έχει δύναμη και χαρίζει «ζωντανές» επιδόσεις.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάπως νωθρός χαμηλά σε σχέση με τον 90άρη , αλλά σε τελική ανάλυση ο 1,4 TDI 105 έχει δύναμη και χαρίζει «ζωντανές» επιδόσεις.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Πάει και δεν καίει

(9/11/2016)

Ο 1,4 TDI αποδίδει 105 άλογα, ενώ η ροπή από τα 230 Nm της έκδοσης με τα 90 άλογα έχει ανεβεί στα 250 Nm (1.750 – 2.500 σ.α.λ.). Στην πράξη ο κινητήρας διατηρεί την πολιτισμένη και χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς λειτουργία του, αλλά χαμηλά δείχνει πιο νωθρός σε σχέση με τον 90άρι. Σε τελική ανάλυση όμως προσφέρει «ζωντανές» επιδόσεις (0-100 σε 10,4 δλ. αντί 11,7 και 80-120 με 5η σε 13,6 αντί 14,7 δλ.) και είναι φυσικά πιο γρήγορο. Όπως και στο αντίστοιχο Polo, από το οποίο λόγω χαμηλότερου βάρους είναι λίγο πιο σβέλτο, ένα 6άρι πιο πυκνά κλιμακωμένο κιβώτιο θα ταίριαζε καλύτερα από το 5άρι με την μακριά 5η και τον θετικό επιλογέα. Στον τομέα της οικονομίας, ο 1,4 TDI με τα 105 άλογα δεν έχει παράλογες απαιτήσεις σε καύσιμο (μέση κατανάλωση δοκιμής στα 5,3 λτ./100 χλμ.), παρά τους στάνταρ τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά 215/45. Στο ταξίδι και με 5,0 λτ./100 χλμ. το Ibiza των 105 ίππων καταφέρνει κορυφαία επίδοση 137 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center