" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο 2λιτρος diesel που κινεί το Leon, διακρίνεται για την άφθονη ροπή του. Προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση, τηρουμένων των αναλογιών.

Κινητήρας: Όπλο!

Διαβάστηκε από 28841 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/1/2015

Κάτω από το καπό του Leon FR 2,0 TDI, υπάρχει ο 2λιτρος 16βάλβιδος TDI, ο οποίος στην περίπτωση του FR έρχεται στην πιο ισχυρή εκδοχή του (184 PS). H ροπή είναι άφθονη (380 Nm μόλις από τις 1.750 σ.α.λ.), το στροφόμετρο έχει ψηλά τα κόκκινα στις 5.000 σ.α.λ. και στις 5.500 σ.α.λ. τον κόφτη, ενώ η ροπή στέλνεται στους εμπρός τροχούς μέσω του πολύ καλού DSG αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις. Ο κινητήρας είναι εκρηκτικός και δεν κρεμάει πουθενά, προσφέροντας πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πεντάλ. Ειδικά στην επιλογή sport, η κλιμάκωση του DSG βοηθάει τις καλές επιδόσεις, κάτι που γίνεται αμέσως αντιληπτό στις γρήγορες επιταχύνσεις στην ευθεία. 
Στο πεδίο των μετρήσεών μας, το ισχυρότερο diesel Leon έγραψε 
0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. ενώ και οι ρεπρίζ είναι αντίστοιχα γρήγορες. Με kickdown η διαδικασία 60-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,4 δλ, ενώ τα 80 – 120 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ. Να σταθούμε λίγο τέλος και στο κομμάτι της κατανάλωσης, εκεί όπου το Leon FR TDI με επιλεγμένο το «Eco» στο σύστημα Driving Profile εντυπωσιάζει όντας σε θέση να μειώσει σημαντικά τις απαιτήσεις του σε καύσιμο, με μια πραγματική μέση τιμή στα 6,5 λτ./100 χλμ. να είναι εύκολο να επιτευχθεί. 

Tags: SEAT LEON