Το πλαίσιο  και το ηλεκτρονικό μπλοκέ (XDS+) επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί ταχύτατα σε κάθε είδους καμπή χωρίς «δράματα».

Το πλαίσιο και το ηλεκτρονικό μπλοκέ (XDS+) επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί ταχύτατα σε κάθε είδους καμπή χωρίς «δράματα».

Στον δρόμο: «Πυροβολεί» αδιακρίτως

34.796 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2015)

To Leon FR 2,0 TDI εκπλήσσει ευχάριστα με τον τρόπο που συνδυάζει τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά με τις ανέσεις που προσφέρει ένα μικρομεσαίο μοντέλο. Ο κινητήρας «γεμίζει» απροβλημάτιστα από τις 1.750 σ.α.λ. μέχρι και τις 4.500 σ.α.λ. Από εκεί και έπειτα εμφανίζεται μια μικρή πτώση ισχύος μέχρι και τον κόφτη στις 5.500 σ.α.λ. Οι στροφές αποδεικνύονται «πεδίο δόξης λαμπρό» μιας και το πλαίσιο σε συνδυασμό με το XDS+ (το συγκεκριμένο σύστημα σε συνδυασμό με το ESP προσομοιάζει τη λειτουργία του μπλοκέ διαφορικού) επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί ταχύτατα σε κάθε είδους καμπή χωρίς να «ιδρώσει». Το κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει γρήγορα σχέσεις, αλλά αρκετοί θα αποζητήσουν τα paddles πίσω από το τιμόνι.
Εξαιρετικά και ανθεκτικά αποδεικνύονται τα φρένα του Leon, μιας και χρειάζονται μόλις 34,4 μ. για να ακινητοποιήσουν το αμάξωμα των 1.390 κιλών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

LEASING APRILIOS
skoda