Με δύο ακτίνες το τιμόνι της νέας Skoda Fabia ή αυτό των νέων Hyundai i20 & Bayon, με τα έξτρα οριζόντια μέρη στο κάτω άκρο.
Τέλος τα τριάκτινα τιμόνια! Οι 2 & 4 ακτίνες είναι το μέλλον!
Πριν χρόνια ποθούσες το τριάκτινο τιμόνι της γρήγορης έκδοσης και στο δικό σου. Και πάνω που για μια δεκαετία τώρα όλοι οι κατασκευαστές έκαναν το τριάκτινο τιμόνι το στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, τώρα ετοιμάζεται να μας αφήσει. Γιατί;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Οι κατασκευαστές φυσικά το κατάλαβαν νωρίς και τα τιμόνια με τρεις ακτίνες έγιναν στάνταρ, ασχέτως μάρκας, ασχέτως μοντέλου και ασχέτως έκδοσης. Όμως οι τρεις ακτίνες δεν είναι απαραίτητα το πιο πρακτικό σχήμα. Σαφώς, όταν έχεις τα χέρια σου πάνω στο τιμόνι σε θέση 10:10 ή 9:15 και θες να τα κρατήσεις εκεί στη στροφή, τότε το Τ στο κέντρο του κύκλου τα κρατάει στη θέση του. Όμως τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν τα οδηγούμε με τα χέρια στην ίδια θέση. Το οριζόντιο μέρος του Τ κρύβει όλα τα άλλα χειριστήρια, ενώ και η κάθετη ακτίνα δε βοηθάει στο παρκάρισμα.
Και δεν είναι μόνο αυτά. Με τους πίνακες οργάνων να γίνονται μεγάλοι, τα τιμόνια μίκρυναν, έχασαν το κυκλικό τους σχήμα, και τώρα χάνουν και την τρίτη τους ακτίνα. Την κάθετη. Τα τιμόνια με δύο κολώνες είναι πλέον η μόδα, ενώ αρχίζουμε και βλέπουμε και άλλα σχήματα.
Όπως αυτό της νέας Skoda Fabia ή των νέων Hyundai i20 & Bayon, με τα έξτρα οριζόντια μέρη στο κάτω άκρο, αλλά και του Honda e, αν και τα ηλεκτρικά, και σύντομα όσα μοντέλα έχουν κάποιο ίχνος αυτόνομης οδήγησης, θα έχουν και κάποιου είδους πτυσσόμενο τιμόνι.
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Είναι τα τριάκτινα τιμόνια τα πιο όμορφα; Και τελικά μπορούν αυτά με μόνο δύο ακτίνες να σας κερδίσουν; Και ας είναι και λίγο τετράγωνα; Τι λέτε; Θα σας λείψουν οι τρεις ακτίνες;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »