Εγώ τι να συμπληρώσω εδώ; Ελπίζω στα μέτρα που θα συζητήσει ο Σόιμπλε με τον Βαρουφάκη, τα μαθήματα οδήγησης του νέου Polo, να μην περιλαμβάνονται στα…προαπαιτούμενα!

Εγώ τι να συμπληρώσω εδώ; Ελπίζω στα μέτρα που θα συζητήσει ο Σόιμπλε με τον Βαρουφάκη, τα μαθήματα οδήγησης του νέου Polo, να μην περιλαμβάνονται στα…προαπαιτούμενα!

Να μάθετε να οδηγάτε! (Η αντίδραση της VW).

365.449 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2015)

λέει το VW Group: Για το Polo Diesel, που «σβήνει στις χαμηλές», όταν επισημαίνουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.


Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με τον υπεύθυνο επικοινωνίας της Kosmocar. Σύμφωνα με αυτά που μου είπε:

To δημοσίευμα στάλθηκε στη Γερμανία και η απάντηση του VW Group ήταν ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα (άρα δεν σκοπεύουν να αλλάξουν τις ρυθμίσεις ή κάτι άλλο, για να εξαλείψουν το πρόβλημα -δες το χθεσινό δημοσίευμά μας, που ακολουθεί)

Η Kosmocar επίσης δεν θεωρεί ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα (sic!)

Προσπάθησα να αποκρυπτογραφήσω την απάντηση του VW Group:

«Μήπως ρε οδηγούμε διαφορετικά από τους Γερμανούς;» Tους έχω ικανούς να σταματάνε τελείως σε κάθε διασταύρωση (έχει, δεν έχει STOP) και να βάζουν 1η για να ξαναφύγουν!

Στη σύσκεψη της δημοσιογραφικής ομάδας που ακολούθησε, είπα την παραπάνω σκέψη μου. Δεν πρόλαβα να τελειώσω και κόντεψαν να με… φάνε και οι 6. Έχουν οδηγήσει 3 διαφορετικά αυτοκίνητα με τον κινητήρα 1,4 TDI: Με 75 άλογα, με 90 άλογα και το BlueMotion (την τελευταία βδομάδα).

Ακούστε τους:

• «Το ζήτημα δεν είναι μόνο στις διασταυρώσεις, αφού ακόμη και στην ευθεία. όταν οδηγείς το αυτοκίνητο σε πολύ χαμηλές στροφές για να εκμεταλλευτείς τη ροπή του και να μειώσεις την κατανάλωση, μόλις πέσουν λίγο οι στροφές του, σβήνει».

• «Οδηγώντας το VW Polo 1,4 TDI BlueMotion 75PS, σε μια κλειστή, δεξιά στροφή με 2η σχέση στο κιβώτιο, ελάττωσα ταχύτητα και έπεσαν οι στροφές του μοτέρ περίπου στις 1.000 σ.α.λ. Το αποτέλεσμα ήταν να σβήσει ο κινητήρας ακαριαία, πριν προλάβω να πατήσω συμπλέκτη».

• «Μου έτυχε δύο φορές με τον κολλητό δίπλα μου και η πλάκα είναι πως με έκραξε λέγοντας: εσύ τώρα δοκιμάζεις αυτοκίνητα; Είσαι σίγουρος;»

• «Με το πρώτο Polo diesel, ένιωσα άσχημα, που μου έσβηνε συνέχεια. Με το δεύτερο, όμως, αισθάνθηκα απειλή, καθώς μου συνέβη (στις 20/2/2015) στην «τυφλή» στροφή της γέφυρας της Μεταμόρφωσης (στην κάθοδο), αφήνοντας με στη μέση του δρόμου, δίχως να φαίνομαι από όσους έρχονταν από πίσω. Η επανεκκίνηση με το γύρισμα της μίζας θέλει χρόνο, άρα έμεινα για αρκετή ώρα εκτεθειμένος».

• «Δεν υπάρχει περίπτωση να σβήνει επειδή το οδηγείς λάθος. Έχουμε οδηγήσει όλα τα ντίζελ της αγοράς και κανένα δεν σβήνει με 1.000 στροφές. Κατέβασα δευτέρα για να περάσω ένα σαμαράκι με χαμηλή ταχύτητα και έμεινα εκεί. Δεν μου έχει συμβεί με κανένα άλλο diesel». 

• «Έριξα μια ματιά στη διασταύρωση, εκτίμησα ότι περνάω καθώς το φορτηγό που ερχόταν ήταν ακόμα μακριά και προχώρησα. Μια στιγμή μετά βρέθηκα ακινητοποιημένος στη μέση της διασταύρωσης και τα είδα όλα!» 

Την ώρα που τελείωνε η σύσκεψη, χτύπησε πάλι το τηλέφωνο. Ήταν πάλι, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Κosmocar. Στείλανε (πάλι!) λέει το θέμα στη Γερμανία, ζητώντας αυτή τη φορά επίσημη γραπτή απάντηση.

Εγώ τι να συμπληρώσω εδώ; Ελπίζω στα μέτρα που θα συζητήσει ο Σόιμπλε με τον Βαρουφάκη, τα μαθήματα οδήγησης του νέου Polo, να μην περιλαμβάνονται στα…προαπαιτούμενα!


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw