To Suda SA01.

Σε crash test της ADAC το κινεζικό EV των 10.000 ευρώ (+vid)

13.221 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2021)

Η τιμή του «χώμα» όπως και οι... προδιαγραφές ασφαλείας. Οι Γερμανοί της ADAC περνούν από crash test το ηλεκτρικό κινέζικο Suda SA01 που είναι διαθέσιμο στη γερμανική αγορά έναντι 10.390 ευρώ, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για την ασφάλεια που (δεν) παρέχει!

Από το τέλος του 2020 το ηλεκτρικό κινεζικό σεντάν με την ονομασία Suda SA01 είναι διαθέσιμο προς πώληση στην αγορά της Γερμανίας με το κόστος του μάλιστα να ανέρχεται στα 10.390 ευρώ. Μία τιμή η οποία είναι έως και τρεις φορές πιο χαμηλή από τα πιο γνωστά σε εμάς ηλεκτρικά αυτοκίνητα των ευρωπαϊκών μαρκών. Με αφορμή το γεγονός αυτό η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου ADAC αποφάσισε να περάσει από crash test το μοντέλο προκειμένου να δείξει το επίπεδο ασφαλείας που διαθέτει.
 
Πριν όμως από όλα αυτά, ήταν γνωστό πως το Suda SA01, είχε πάρει την έγκριση να ξεκινήσει τις πωλήσεις του παρά το γεγονός πως στον εξοπλισμό του δεν περιλαμβάνονται ούτε οι αερόσακοι, ούτε και το σύστημα ESP. Για αυτούς που απορούν πως κατάφερε να πάρει την έγκριση για να πουληθεί και μάλιστα στην ισχυρότερη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από την ADAC σημειώνεται πως αυτό συνέβη χάρη στο γεγονός πως περνάει τα σύνορα ως μοντέλο περιορισμένου αριθμού μονάδων, εκμεταλλευόμενο ένα νομικό παράθυρο που υπάρχει.
 
Αφού λοιπόν οι Γερμανοί λένε ότι οι χώροι του αυτοκινήτου είναι καλοί, αλλά δεν υπάρχουν αερόσακοι, ESP (με αποτέλεσμα να χάνεται εύκολα ο έλεγχος σε περίπτωση αποφυγής εμποδίου) και πως σε κάποιες περιπτώσεις το μοντέλο δεν μπόρεσε να συνδεθεί επιτυχώς με φορτιστές, αποφάσισαν να το περάσουν και από crash test. Τα αποτελέσματα δραματικά.
 
Σε μετωπική πρόσκρουση με 64χλμ./ώρα το κεφάλι και το στήθος του οδηγού χτύπησαν στο τιμόνι, ενώ σοβαρές σωματικές βλάβες θα εμφάνιζαν και τα πόδια των μπροστά επιβατών αφού είχαν επαφή με το κάτω μέρος του ταμπλό. Μετά την πρόσκρουση, η πόρτα του οδηγού ήταν φρακαρισμένη, ενώ η μπαταρία άντεξε, ωστόσο η παραμόρφωση του πλαισίου ήταν τόσο μεγάλη που σε ενδεχόμενο τρακάρισμα με περισσότερα χιλιόμετρα η απαιτούμενη ασφάλεια δεν θα ήταν πλέον εγγυημένη.
 
Δείτε το βίντεο και βγάλτε τα συμπεράσματά σας
 

NEO TRANSPORTER
test center