Η ισχύς της Evija πηγάζει από 4 ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 2.000 ίππων και 1.700 Νm ροπής.

Σε δοκιμές η Lotus Evija

1.659 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2019)

To, σύμφωνα με την Lotus, ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής, κάνει τις πρώτες δοκιμές του και μπαίνει σταδιακά σε παραγωγή. Δείτε τα πρώτα πλάνα.


Tην έναρξη παραγωγής της νέας Evija, του ηλεκτρικού υπερ-αυτοκινήτου που ισχυρίζεται πως είναι «το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στον κόσμο» ανακοίνωσε η Lotus, την ίδια στιγμή που το μοντέλο κάνει το ντεμπούτο του σε κινεζικό έδαφος στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Guangzhou.

Η φίρμα έδωσε στην δημοσιότητα ένα video από την Hethel πίστα δοκιμών όπου η Evija κάνει τα πρώτα της χιλιόμετρα, ωστόσο η Lotus αναφέρει πως το μοντέλο θα δοκιμαστεί και σε μια σειρά από άλλες ευρωπαϊκές πίστες. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας Gavan Kershaw δήλωσε σχετικά: «Είναι μια στιγμή ορόσημο για το Evija και εξαιρετικά συναρπαστική για όλους τους εμπλεκόμενους. Στόχος μας είναι να βεβαιωθούμε ότι πρόκειται για μια αληθινή Lotus από κάθε άποψη, με εξαιρετικές επιδόσεις που θα θέσουν νέα πρότυπα στην κατηγορία. Μέσα στους ερχόμενους μήνες διάφορα πρωτότυπα θα καλύψουν πολλές χιλιάδες μίλια.

Η ισχύς της Evija πηγάζει από 4 ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 2.000 ίππων και 1.700 Νm ροπής που δίνουν την δυνατότητα στο μοντέλο να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα με την μέγιστη τελική του ταχύτητα να φτάνει ακόμα και τα 320 χλμ./ώρα. Στο κέντρο του σασί βρίσκεται μια μπαταρία λιθίου που προσφέρει αυτονομία 400 χλμ. με την μάρκα να ισχυρίζεται πως αποτελεί την πιο γρήγορα φορτιζόμενη μπαταρία στον κόσμο, αφού μια πλήρη φόρτιση διαρκεί, με την κατάλληλη πηγή, ακόμα και 9 λεπτά.

Η Εvija επωφελείται από ανθρακονημάτινο monocoque που επιτρέπει στο υπερ-αυτοκίνητο, στην πιο ελαφριά του έκδοση, να έχει βάρος 1.680 κιλά. Η Lotus ισχυρίζεται ότι το μοντέλο έχει σχεδιαστεί «για να προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις στην πίστα και άνεση στον δρόμο» και για αυτό εξοπλίζεται με αγωνιστική ανάρτηση, 20άρες ή 21 ιντσών ζάντες σε συνδυασμό με ελαστικά Pirelli Trofeo R, σύστημα πέδησης AP Racing με κεραμικά φρένα, ενεργό πίσω σπόιλερ, Drag Reduction σύστημα εμπνευσμένο από την F1 κ.α.

H παραγωγή θα ξεκινήσει σε φουλ ρυθμούς στα μέσα του 2020.
 

ELASTIKA 2024
moto