• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πόσες φορές βρέθηκε στο συνεργείο και όμως εσύ του το συγχώρησες;

Σε ποιά μάρκα συγχωρείς τα πάντα;

Διαβάστηκε από 3386 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/8/2019
 

Πόσες φορές σε άφησε στο δρόμο ή σου έβγαλε πανάκριβες ζημιές αλλά εσύ του το συγχώρησες; Σε ποιά μάρκα έχεις αδυναμία και της συγχωρείς τα πάντα;

Πόσες φορές σε πρόδωσε, σε πούλησε, σε άφησε στην άκρη του δρόμου ή, ακόμη χειρότερα, στη μέση του δρόμου; Πόσες φορές πήγες για μία δουλειά 50 ευρώ στο συνεργείο και σου έφτασε 500; Και πόσες φορές του το συγχώρησες;
 
Το αυτοκίνητο δεν είναι απλά μια ακόμη συσκευή. Και αυτό φαίνεται περισσότερο από ποτέ όταν χαλάει. Γιατί υπάρχουν μερικές μάρκες, που όσα και να κάνουν τα αυτοκίνητά τους στους αγοραστές της, της τα συγχωρούν όλα.
 
Για σκέψου το ψυγείο σου να χαλούσε κάθε τρεις και λίγο. Να ξεπάγωναν όλα κάθε φορά που το φόρτωνες μετά το σούπερ μάρκετ και να πετούσες τα μισά ψώνια στα σκουπίδια. Θα ξαναγόραζες το ίδιο; Την ίδια μάρκα; θα έλεγες σε άλλον να το προτιμήσει;
 
Και όμως όταν μιλάμε για αυτοκίνητα, αυτό συμβαίνει. Και σε κάποιες μάρκες περισσότερο από άλλες. Γενικά οι αγοραστές των premium εταιρειών είναι λιγότερο ανεκτικοί απέναντι στα αυτοκίνητά τους. Όχι μόνο γιατί πλήρωσαν κάτι παραπάνω και περιμένουν και κάτι παραπάνω,  αλλά γιατί πολλά από τα αυτοκίνητα αυτά είναι αγορασμένα με λίζινγκ και κάθε φορά που κάτι χαλάει, πρέπει να κινηθεί μια διαδικασία υποστήριξης πελατών που μετατρέπει μια απλή βλάβη σε ολόκληρη περιπέτεια.
 
Από την άλλη, επειδή ακριβώς πολλά αυτοκίνητα υποστηρίζονται από τις υπηρεσίες λίζινγκ, άλλοι αγοραστές δεν ασχολούνται καν με το τι χάλασε και πόσο κόστισε, και έτσι η αξιοπιστία περνάει στα απαρατήρητα.
 
Από κει και πέρα μάρκες που βρίσκονται στο άλλο άκρο τιμολογιακά, έχουν κοινό που δείχνει μεγαλύτερη κατανόηση, ή ανεκτικότητα, αν και εδώ πλέον τα πράγματα έχουν γίνει πιο αυστηρά και ο κόσμος πλέον δεν περιμένει τίποτε λιγότερο από άριστη αξιοπιστία.
 
Στο ενδιάμεσο, εκεί που ο ανταγωνισμός είναι και πιο έντονος, η μάχη δίνεται στις εντυπώσεις. Από τη μία έχεις τις μάρκες με παράδοση στην αξιοπιστία και το after sales, οι αγοραστές των οποίων έχουν μάθει να περιμένουν άριστη αξιοπιστία και εξυπηρέτηση, και έτσι δεν ανέχονται το παραμικρό, όμως την ίδια στιγμή, άλλοι αγοραστές των ίδιων αυτοκινήτων, επειδή ακριβώς περιμένουν τα καλύτερα, συγχωρούν και πιο εύκολα όταν κάτι δεν πάει καλά.
 
Και τέλος υπάρχουν μερικές μάρκες που ότι και να κάνουν, ότι και να πάει στραβά, όσο και αν το after sales δεν μπορεί πάντα να ανταπεξέλθει, οι αγοραστές συγχωρούν τα πάντα και για πάντα.
 
Εσείς ποιές μάρκες νομίζετε πως έχουν τους αγοραστές που συγχωρούν, ή ανέχονται τα πάντα; Και ποιές μάρκες έχουν τους αγοραστές που δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους και απαιτούν τα πάντα με το παραμικρό; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια