Δοκιμάζουμε τη Skoda Fabia με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 110 ίππων.

Εύχρηστη, φιλική και ευέλικτη η Fabia με τον 1,0 TSI κινητήρα των 110 ίππων.

Δοκιμή: Νέα Skoda Fabia με 110 PS

29.710 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2018)

Ήρθε η σειρά της Skoda Fabia να «φορέσει» τον 1.000άρη TSI κινητήρα του ομίλου VW συνδυάζοντας επιδόσεις, οικονομία και δελεαστική τιμή.

What is new
- 1,0 TSI 110 ίππων
- 0-100 σε 9,0 δλ.
- Καίει 6,1 λτ./100 χλμ.
- Με 13.200 ευρώ

Χάρη στον 3κύλινδρο 1,0 TSI κινητήρα της «μαμάς» VW, η Skoda Fabia αποκτά ακόμη καλύτερη σχέση απόδοσης προς κατανάλωση, χωρίς να χάνει σε ισχύ, αλλά κυρίως χωρίς να χάνει το πλεονέκτημά της τιμή της. Με 13.200 ευρώ (300 ευρώ παραπάνω από την έκδοση Active με τον 4κύλινδρο 1,2 TSI κινητήρα των 110 ίππων), η 1,0 TSI Fabia με τα 110 άλογα (υπάρχει και έκδοση με 95 από 12.200 ευρώ) συνεχίζει να διαμορφώνει μια κορυφαία σχέση τιμής/απόδοσης. Παράλληλα, έχει ακόμη χαμηλότερα πάγια έξοδα λόγω του μικρότερου κυβισμού, της χαμηλότερης κατανάλωσης και των λιγότερων εκπομπών CO2. Εμφανισιακά δεν έχει αλλάξει κάτι, με το αποκλειστικά 5θυρο μικρό μοντέλο της Skoda να έχει ως κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης την μάσκα με τις κάθετες γρίλιες και τα χαρακτηριστικά φιμέ φανάρια με LED φώτα ημέρας στο εμπρός μέρος. Το μοντέλο της δοκιμής πάντως ξεχωρίζει χάρη στο Colour Concept, τη διχρωμία δηλαδή του αμαξώματος, που προκύπτει μέσα από μια παλέτα 14 χρωμάτων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto