• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο, πετρελαιοκίνητο Skoda Kodiaq, που είναι το πρώτο μεγάλο SUV της τσέχικης φίρμας και το οποίο μας εντυπωσίασε ακόμη και στις δικίνητες εκδόσεις του.

Παραμένει επιβλητικό το νέο Kodiaq με ξεχωριστή σχεδίαση και όχι μόνο.

Με την τετρακίνηση δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα στις χαλαρές off-road εξορμήσεις σου.

Σε σχέση με την 4Χ2 έκδοση η μόνη διαφορά έχει να κάνει με το λογότυπο 4Χ4 στο πίσω δεξί μέρος.

Tις εντυπώσεις συνεχίζει να κερδίζει η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και φυσικά η HD οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Δοκιμή: Skoda Kodiaq 4Χ4 με 150 PS

Διαβάστηκε από 13469 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/9/2017

Survivor - Το επιβλητικό Skoda Kodiaq εντυπωσιάζει με τις δυνατότητες της τετρακίνητης diesel έκδοσης των 150 ίππων, η οποία έχει το «πακέτο» για… επιβίωση ακόμη και σε ζόρικές καταστάσεις!

 
What is new
- 2,0 TDI με 150 άλογα
- 4Χ4 με 7άρι DSG κιβώτιο
- Καίει 8,3 λτ./100 χλμ.
- Δυνατότητα έλξης 2.500 κιλών
- Με 33.900 ευρώ και καλό εξοπλισμό
 
Kακά τα ψέμματα, όσοι θέλουν να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο βρέξει-χιονίσει ή όταν η άσφαλτος τελειώνει και αρχίζει το έντονο ανάγλυφο, η τετρακίνηση σε ένα SUV είναι must. Ήρθε λοιπόν η ώρα να δοκιμάσουμε το τετρακίνητο, πετρελαιοκίνητο Skoda Kodiaq, που είναι το πρώτο μεγάλο SUV της τσέχικης φίρμας και το οποίο μας εντυπωσίασε ακόμη και στις δικίνητες εκδόσεις του. Σε σχέση με την 4Χ2 έκδοση, η μόνη διαφορά στο μήκους 4.697 χλστ. αμάξωμα έχει να κάνει με το λογότυπο 4Χ4 στο πίσω δεξί μέρος. Κατά τα άλλα τίποτε δεν αλλάζει στην επιβλητική εικόνα της… τσέχικης αρκούδας (θυμίζουμε πως το όνομα Kodiaq ήρθε από μια ομώνυμη αρκούδα της Αλάσκας) με την χαρακτηριστική μάσκα, τα «κοφτερά» φώτα, τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, τις έντονες ακμές, αλλά και τις «καθαρές» γραμμές.  
 
Και Kodiaq και diesel και 4Χ4 από 30.900 ευρώ
Η τιμή για την τετρακίνητη πετρελαιοκίνητη έκδοση Ambition των 150 ίππων είναι 30.900 ευρώ, ενώ για το μοντέλο της δοκιμής με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ανεβαίνει στις 33.900 ευρώ, τα οποία δεν είναι ούτε τόσο λίγα, αλλά ούτε και πολλά για το πλήρες πακέτο, που προσφέρεται. Αξίζει να σημειωθεί πως η αντίστοιχη 4X2 έκδοση με κιβώτιο DSG κοστίζει 27.700 ευρώ με την διαφορά των 6.200 ευρώ να οφείλεται κυρίως στην αλλαγή κλίμακας φορολόγησης. Με 3.000 επιπλέον μπορεί κανείς να επιλέξει την ακόμη πιο πλούσια έκδοση Style, που μεταξύ άλλων προσφέρει στάνταρ 18άρες ζάντες, full LED φώτα, Driving Mode Select, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Φιλος

    Αναρωτιεμαι ποιά διαφορά έχουν τα 150 άλογα στα 1400 βενζινης και στο διλιτρο πετρελαιου.Σιγουρα θα είναι καλύτερο το "τραβηγμα" με το δίλιτρο. Πιστεύω δεν υστερεί το 1.4. Απο καταναλωση το πετρελαιο κάπως σωζει την κατασταση; και όταν φτασουμε στην φορολογια...Θα εχει ενδιαφερον ενα συγκριτικό μεταξύ τους.